|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
dat was geen kleine ZM meeting We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Leuk optreden van Funus I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ja, hoe was het? |
|
Was gezellig! Hier paar fototjes van Funus |
|
Ik vond het echt machtig gaaf, lekker zweven bij Funus. Fehler had ook lekker veel pit, respect voor de drummer ook. Nog nooit meegemaakt dat de basdrum doorgetrapt werd. :') Celeste spacede ook wel lekker, kon er alleen niet enorm veel in ontdekken qua nummers. Maar zo goed ken ik ze ook niet. Funus was wel de band van de avond vond ik, bm zoals ik het het liefst hoor. Je moeder. |
|
Funus was zéér gaaf! Had het idee dat R. het erg intens beleefde, was mooi om te zien. Was mijn eerste bm-concert in 3/4 jaar, maar heb er zeker geen spijt van. Rest van de bands niet gezien gelukkig. Verder dikke RESTEKPCZ dat ze Franziskaner Hefe Weissbier in halveliterflessen en bijbehorende glazen verkochten voor 2,50. Was gezellig! |
|
Een mooie avond! De sfeervolle eerste show van Funus, de complexe grooves van Fehler en de bedrukkende zwartgallige mijnwerkerssludge van Celeste, allemaal super cool op hun eigen manier. Tof dat het goed druk was, dat betekent levensvatbaarheid voor het concept van Footprints in the Void, waardoor we er voor kunnen zorgen dat er een platform komt voor black, doom en aanverwanten in Utrecht. dB's is ook zo'n fantastische locatie voor dit soort shows, het is nogal uitzonderlijk dat voor alles dat gesloopt wordt (zoals bijvoorbeeld het basvel van Funus en de bas cab) er een assortiment aan vervangend materiaal klaar staat. Wat een koningstent wat dat betreft. We zijn alweer bezig met het plannen van de volgende edities - met om te beginnen een avond met de vuige doom/black van Alkerdeel, de Darkthrone-meets-Entombed-meets-Isis van Anaphylactic shock en de grootse ambient drone van Machinist. Allemaal bedankt voor het komen! |
|
Wat ik van de avond mee heb gekregen was gaaf. Funus was goed te doen maar vond ik iets te lang duren. Maar godver die k**wierrook was echt storend voor me. Fehler was wederom gaaf. Helaas Celeste gemist omdat ik me niet lekker voelde en toch maar naar huis ben gegaan. Wat achteraf gezien een goede zet was. Maar nog wel Grails - Interpretations op wit vinyl opgepikt bij Garden Of Exile. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Even offtopic, maarre, als ik naar de website ga (gardenofexile.nl) beginnen alle alarmbellen bij mijn virusscanner te loeien omdat er zich op die pagina schijnbaar een Trojan bevindt. Ter info. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, volgende keer beter dus! [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 29-08-2010 15:16] |
|
quote: Bedankt voor de waarschuwing. Ga ik een tijdje niet naar hun website. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Kreeg haast een hartverzakking, ik zit lekker naar SLEEP - Dopesmoker te luisteren op hoog volume, komt er uit het niets dat penetrante, paniekerige lawaai van mijn virusscanner, haha. |
|
Funus was wel leuk ja. Fehler was, tsja wat zal ik zeggen... had een beter geluid als de vorige keer toen ik ze zag. Door de uitloop Celeste 3 seconden kunnen zien |
|
quote:visueel heb je weinig van celeste gemist, tenzij je van mist houdt met lichtjes op voorhoofden in de verte, muzikaal zeker goed te doen en verbazend luider dan iig Funus. Funus was top, alsof ik een oude Burzumplaat aanzette en er een lading Springtime depression doorheen flikkerde. R goed debuut gast en de tweede band gemist omdat ik met o.a. whiterider en lieftallige dames aan de pooltafel stond te heerschen (pwn me not) [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 29-08-2010 21:04] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Cool dat Funus een geslaagd 1e concert neergezet heeft. Boeiender |
|
quote: gardenofexile.nl doet het zelfs helemaal niet meer, geen idee waarom. Maar de shop staat op www.gardenofexile.com en die is helemaal virus vrij... |
|
quote: Jep, was lachen! |
|
Erg positieve reacties allemaal, goed om te horen! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Beelden van Funus: [Dit bericht is gewijzigd door Absurdist op 31-08-2010 1:28] |
|
Eerste filmpje hele tijd die rotkop van mij voor de cam :') |
|
Cool. Hoop dat er nog meer filmpjes zijn. Goed om jezelf terug te zien. |
|
HE MARK, KEN JE ME NOG?? Je moeder. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 01-09-2010 21:51] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Vast wel, maar wie ben je dan? Edit: hey jaap [Dit bericht is gewijzigd door Stormsterk op 01-09-2010 22:27] |
|
Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |