|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Gay is my middle name. |
|
quote: |
|
Volgende keer ben ik zeker aanwezig. |
|
*Dramatisch huil geluid* Ik kan ook niet komen, ik heb een vrijwilligers uitje en zit 's avonds aan de bbq. Ik ben ook nog eens jarig morgen, dus waarschijnlijk toch te aangeschoten om nog naar Utrecht te kunnen komen. Sorry R. (en dat ene biertje hou je alsnog te goed) Het doet maar even pijn! |
|
Wij komen wel met de Alto |
|
Vanavond! |
|
quote: Genoeg foto's van R. op ZM dacht ik zo Ik ben dr ook bij! Heb dr zin in! |
|
Vanavond wel Funus cdtjes kopen mensen, als het goed is zit ik achter de marktkraam [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-08-2010 16:45] |
|
Sjaak Afhaak hier, ik voel me te grieperig om die kant op te komen. :/ |
|
Pff neem een goeie snuif en je bent weer boven jan. |
|
Nah, dat is griep in het kwadraat de komende week, en laat dat nou net niet handig uitkomen (voor zover er sprake kan zijn van een situatie waarin het wèl handig uitkomt). |
|
Het helpt ook helemaal niet, maar viel te proberen. |
|
Dat is natuurlijk waar. :') |
|
Maar jammer man. Maar gaan binnenkort wel een keer pilsen. |
|
Lijkt me een plan, kapitein. |
|
quote: ¿Cuánto cuesta? |
|
Ik heb geen idee maar ik vermoed niet meer dan een euro of 5. Je heb het nu over de cd's toch? En waarom moet dat in het Spaans? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-08-2010 17:22] |
|
Tsjah.. geen idee eigenlijk. Maar ja daar had ik het over. |
|
Zullen we vanavond dan maar Spaans praten? Moet ik het wel invoeren in een vertaler op mijn telefoon dus word geen snel gesprek |
|
Lijkt me niet handig Ik kan niet zo veel XD |
|
Ah er is waarschijnlijk iemand anders voor de verkoop. kan ik mooi de hele avond als een mongool rondlopen, nog beter |
|
|
|
Ik haak toch af, helaas, om alleen Funus te zien ga ik in totaal geen 3 uur in de trein zitten, plus dat ik ook niet echt in de mood ben om mensen te spreken. |
|
quote: : ') |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |