|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Oei.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Kerel, hoeveel TVG-video's heb jij bekeken? |
|
quote: Aangenomen hoor, maar ik heb ze zelf allemaal, en Meindert Tjoelker was na het incident ook nog wel Don & Ad-verantwoord. |
|
quote: Ik heb alleen de Don & Ad geript die ik als verjaardagscadeau aan Carnagath gegeven heb. Boeiender |
|
Ik heb onlangs ook een kennis van een TVG'er een aflevering cadeau gedaan, verpakt in rode rozen-pakpapier en met twee pakken zakdoeken. |
|
De bassiste is evt nog te doen, bij nader inspectie. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Nice! Bij mij was het omdat zijn ex een hoofdrolletje had. LOL Boeiender |
|
"Geniet mee van de grootste uitdaging waar Don en Ad ooit voor hebben gestaan. Bij een kerkje in een zwarte kousen gemeenschap liepen we Stephanie tegen het lijf. Deze aparte meid kwam net uit de kerk. Ze vertelde ons als maagd het huwelijk in te willen en absoluut niet mee te willen werken. Wat nu?" |
|
quote: Hehehe, blijft geniaal ja. Boeiender |
|
Wauw, binnen twee pagina's gaat het over Don & Ad. Hulde jongens |
|
quote: Iemand moet het doen! Hulde aan Staalman, die op pagina 1 al begon. Boeiender |
|
De bassiste is denk ik inderdaad wel het best te doen, om maar even on topic te gaan. Desalniettemin geen fan van deze band. Denk dat ik nog even wacht tot Elexorien weer eens wat dichterbij komt. |
|
quote: LOL! Ik had die foto op pagina 1 nog niet gezien. Er wordt opeens een hoop duidelijk... |
|
En afwachten op de eerste Ine en Don&Ad aflevering Om off en ontopic even semi te combineren! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Boeiender |
|
LOL. Laat ze het maar niet horen |
|
quote:+1 Al heb ik het youtubetje van JB nog niet gezien. |
|
aanstekelijk nummertje: http://www.youtube.com/watch?v=bs2AIqEbX74 vrij kale live versie: http://www.youtube.com/watch?v=ATvuzfNG03U |
|
Wow, had niet gedacht dat ze live ook viool zouden gebruiken..... :') Boeiender |
|
quote: Kun je ook zeggen van zijn eigen band. En jezus... is dit de vrouwelijke tegenhanger van tokio hotel? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Dan zou de zangeres toch op een kerel moeten lijken? Ik denk dat Indica overigens het beste te omschrijven is als Nilfisk metal. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Ach, het zit gewoon net tussen K3 en Nightwish in. Te groot voor de pedokelder en te klein voor de webcam, als het ware. Over een paar jaar zijn alle luisteraarsters keurige Cradle of Sleurmuts-bakvisjes. Wat ik niet snap is dat het kennelijk genoeg legitimiteit heeft voor een topic op zwaremetalen! (het wachten is nu wel op de eerste die zegt dat het "toch best een aardig plaatje is geworden" en dat hij "tenminste niet zo'n stoere metalhead is maar durft te zeggen dat hij het leuk vindt") Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: XXL. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Check de titel gnoompje van me. Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |