|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dus -3 + -2 = 5 tegenwoordig? |
|
Verrek! Lain, je hebt mail! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
klinkt als een vette party misschien ook wel even heen! |
|
Zo maar eens die kant op rollen... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Is 't al leuk? |
|
Bijna. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat kan ik niet zien vanaf huis... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Weer bijna. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Je gaat het wel gezellig maken toch? |
|
Ik ga m'n best doen, maar dan moeten ze wel meewerken daar. Het blijft toch Veenendaal... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
We zijn weer thuis! Al even hoor.... Was gezellig! Help me herinneren dat ik niet meer naar Indica ga als ze weer in Nederland komen. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Was het zo slecht? Ik had het wel eens willen zien eigenlijk. |
|
Ach, als je van....... de Bangles en Shakira houdt... Ik had meer schik als ik buiten stond te roken. Er stond een tent , waar ze een band hadden staan en die speelde Disco Inferno en vanalles. Moet ik oprecht zeggen dat we 2, of 3, liedjes van Exelorien hebben gezien, en dat ik toen niet de behoefte had om naar buiten te gaan. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: quote:Daar heb ik toen eens 1 nummer van gezien en toen was ik weer weg. Niks voor mij. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 31-10-2010 3:19] |
|
Geeft niks hoor! Heb zelf een zwak voor Prince, Madonna, NERD, Spinvis en vele andere. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Zegt dat wat over elxorien? |
|
Hmmm, misschien wel. Maar misschien toch meer over mij, dat ik een erg brede smaak qua muziek heb. Maar daar hoort Indica dan blijkbaar weer niet bij. Dan toch veel liever The Bangles. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Wij verschillen van smaak, denk ik. |
|
Dat zou heel goed kunnen. En dat maakt, wat mij betreft, helemaal niets uit. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Moeilijk laat thuis. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Speelden ze mooie liedjes? |
|
Was echt een fucking geniale avond, helemaal volle bak en iedereen die vanaf het begin al vooraan stond. Had van te voren het idee dat Indica-publiek ons misschien toch wat te hard zou vinden (Indica was wel erg soft, maar ze deden het leuk en kregen het publiek lekker mee) Maar dat was gelukkig niet het geval en met name de gast die helemaal uit Alkmaar voor ons kwam en niet meer met de trein terug kon heeft mijn respect! |
|
quote: Dat is een understatement. Geen idee wat dit met metal te maken had. Saaie ellende. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zongen ze ook nog finse liedjes of was alles in het engels? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |