|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dus als een band 10 jaar samen is én zelf opgericht, dan moet het wel goed zijn? Van mij mag je het mooi vinden hoor, ik vind het niet wat, vooral de zang bekoort mij niet. Boeiender |
|
De drumster wel |
|
Toegegeven, die laatste heeft wel wat. Maar blijft hetzelfde als die andere nummers, teveel herhaling / te weinig spanning. Te gezapig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hun legitimiteit werd in twijfel getrokken; daar ging ik even op in. |
|
quote: O. Mkay. Boeiender |
|
quote: Staat ook op de FP, echter Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat is geen topic, maar een nieuwsartikel. Boeiender |
|
quote: Ja, klopt; ik bedoelde het meer als aanvulling op M.'s kritiek, niet echt als commentaar op jou. Tering veel communicatiestoornis laatste dagen :') Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hangt in de lucht denk ik. LOL! Oeh, en ik mail je even. Boeiender |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Al meer dan 130 kaarten in voorverkoop verkocht, enige NL show Indica, dus de liefhebbers (Mr. N en Zelthor in het bijzonder weten dat ze er snel bij moeten zijn omdat de Escape niet heel groot is. |
|
Zijn er nog ZM'ers uit de buurt van Veenendaal die hier naartoe gaan? Ik zoek nog een slaapplek... Bruce Banner |
|
Alleen jij dus? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Alleen voor mezelf, ja. De rest rijdt weer terug naar Groningen, wat voor mij tamelijk onpraktisch is. (Groningen-V'daal-Groningen-W'tal... nee, danke.) Bruce Banner |
|
Ik weet niet of we de hele avond blijven, maar dan kan je gewoon aanbellen, we wonen op een paar honderd meter van de escape vandaan. Maarre, prima, kan je hier wel op de bank ploffen, ok? edit: reserveren? Ik neem aan dat psycho_pippi en ik op de gastenlijst staan? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-10-2010 21:38] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Super, dank je! Ik weet zelf ook niet of ik de hele avond blijf. Lijkt me niet echt een hoofdact waar ik uuuuren van ga genieten, maar dat terzijde. Ik mail je nog wel even. EDIT: gastenlijst: ja uiteraard. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-10-2010 21:39] Bruce Banner |
|
Check! Mail dan naar weeveebee apedinges gmail.com En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"wvb", of echt uitgeschreven zoals je het net postte? Bruce Banner |
|
quote: Leuk! .......En onze bank ligt ècht heel erg lekker! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Dat laatste. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Je hebt mail. Tot dan. Bruce Banner |
|
Hm, heel misschien aanwezig. Verbinding Amersfoort - Veenendaal is ronduit kut (voornamelijk terug), maar aan de andere kant is het in de buurt en niet duur. Nog even kijken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ach, de bands ook, en - + - = +, dus dan heb je gegarandeerd een mooie avond. Boeiender |
|
quote: Check! Wim zit even beneden te lopen, maar d'r komt vast een mail jouw kant op later. edit: Tot dan dan! [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 24-10-2010 22:09] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |