|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Tristania was toch al niets meer zonder Morten Veiland.... hopen dat de muziekanten verder gaan en die vervelende nieuwe zanger er buiten laten... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik baal wel, zou ze 18 okt gaan zien eigenlijk .. Nou ja .. |
|
sorry... ik bedoelde eigenlijk alleen de zanger die vervelend was..... op de laatste cd is het nog wel cool vind het een hele gave cd: World of Glass, zanger van Ronny van Trail of Tears muziek van World of Glass was nog wel gaaf, maar het miste de Mystiek van de Oude cd's.... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ja idd .. Beyond the Veil |
|
ach ja, leve Sirenia So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
quote: hulde hulde Sirenia ok oleej oleej hehe, mja Sirenia is DE opvolger natuurlijk.... ben benieuwd wanneer die gaan touren, daar MOET ik bij zijn ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Tristania met Morten was super, maar ja, ze zijn het geld beginnen ruiken bij Tristania, daardoor werd Morten al verwijderd en ging de muziek dus ook bergaf, helaas De nieuwe band van Morten, Sirenia, is echt wel aan te raden Mijn favo van Tristania is en blijft Widows Weeds het nummer Evenfall vind ik echt te prachtig, dan waren ze tenminste nog een echte gothic metal band, met een toen heeeeel knappe zangeres, heb de video thuis van de Widows Tour, wat een mooie zangeres was Vibeke dan, maar nu [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 08-09-2002 22:44] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
twas ff leuk, om nou steeds slappere cd's te gaan maken (wat int vooruitzicht zou staan denkik) is nou ook niet echt goed dus goeie beslissing Je moeder. |
|
Al is het waar, ik zou er iig. niet om treuren. Heads I win, tails you lose |
|
Tristania uit elkaar ?!?! tzal mij aan me reet roesten |
|
Hallo ik ben nieuw hier Het zou best kunnen het concert in de effenaar op 20 oktober staat iniedergeval niet meer op hun site. You will never have, what i never had. |
|
welkom Je moeder. |
|
op hun site werkt echt bijna niets meer, geen foto's meer, geen dyscografie, geen lyrics,... er werken ergens twee of drie links , ik heb ook een flauw vermoeden dat er iets aan de hand is met de band. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dat is al tijden. Maar ik sprak iemand die weer iemand had gesproken dat ze uit elkaar waren. |
|
de kans zit er wel in, ze willen misschien allemaal meer geld, dus smijten ze maar effe nog een paar leden eruit, wat natuurlijk kan leiden tot een volledige breuk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ach t was , zeker na het vertrek van morten, toch een slappe inhoud loze band. en live waren ze slecht , niet normaal meer. maar beyond the veil is idd een goede plaat |
|
blij van, ik vindt er geen ene zak aan Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
heb ff een mailtje naar napalm records gestuurd. Kijken wat zij er van zeggen. |
|
he jenje ... waar heb je die geruchten vandaan? |
|
Dit nooit meer op het podium te bewonderen? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Bewonderen?? Zo speciaal is die niet vind ik zo... Iedereen maar klagen dat ze er vroeger beter uitzag, tja enkele tientallen sminklagen doen soms wonderen FF serieus: jammer van Tristania maar echt boeiend waren ze live toch niet (nooit met Veland gezien, jammer) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ach ja. Tristania is dood. Leve Sirenia! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
jammer ik hoop het niet, kvind alle 3 de cdees geweldig |
|
Wat een leuke reacties weer Jammer als ze uit elkaar zijn,ik wilde ze gaan zien in de Effenaar..de oude c.d.'s zijn best okeej. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Die 1e 2 cd's waren erg erg goed, hoogtepunten uit het genre. Maar aangezien ze toch al waren afgegleden naar een treurig niveau vind ik het niet zo erg meer. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |