|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Insania Events presenteert: UtrechtDOOM 10 years of ATARAXIE (FR) EAGLE TWIN (USA) SWITCHBLADE (SE) FUNERALIUM (FR) OPHIS (DE) POMBAGIRA (UK) TERZIJ DE HORDE ORTEGA Db's, CAB-Rondom 100, Utrecht first band: 14u Entree: 18 euro http://www.myspace.com/insaniaevents [Dit bericht is gewijzigd door kingofinsania op 16-08-2010 1:08] |
|
Present. |
|
Leuke line-up |
|
Inderdaad. Waarschijnlijk wel aanwezig. |
|
Flyer update! |
|
Kom wel even een kijkje nemen denk ik. |
|
Tickets kunnen gereserveerd worden via insaniaevents AT gmail.com Gelimiteerd tot slechts 150 plaatsen! |
|
quote: |
|
Erg veel zin om hier te spelen, het is een prachtige line-up geworden. |
|
Eens kijken of ik den camera mee neem tegen die tijd. |
|
Ik ben hier zeker bij! Ataraxie, Funeralium en Ophis live is een buitenkans! |
|
quote: Beter gaan we met z'n vieren dan? |
|
Uiteraard aanwezig, en veel te lang geleden dat ik Funeralium live heb kunnen aanschouwen. Upon the wooden stake... |
|
Laatste keer in NL was vorig jaar, maar in Leeuwarden, keer daarvoor is vermoedelijk 2006 op DDD! |
|
Leeuwarden had ik niet zo'n behoefte aan om naartoe te gaan, veel te ver. DDD in 2006 was voor mij de enigste keer dat ik Funeralium live gezien heb. Upon the wooden stake... |
|
Ik moet nog Funeralium ontmaagd worden! |
|
wordt ook mijn eerste keer Funeralium. zou ze vorig jaar op Ashes To Ashes maar dat werd toen verzet naar Leeuwarden. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Heb je gemaild maar geen antwoord terug .. |
|
En gemailed! |
|
Gaaf. Nog even zien of ik dan kan. |
|
@jenje: reply is net verstuurd, srry voor de vertraging. Ben vanaf morgen een week in het buitenland, dus kan niet antwoorden op eventuele mailtjes. [Dit bericht is gewijzigd door kingofinsania op 24-08-2010 18:45] |
|
eMAIL sended. |
|
Reservaties staan open tot en met 8 oktober! |
|
Time Schedule DOORS 13:30 ORTEGA 14:00 - 14:40 TERZIJ DE HORDE 15:00 - 15:40 POMBAGIRA 16:00 - 16:40 OPHIS 17:00 - 17:40 FUNERALIUM 18:00 - 18:50 SWITCHBLADE 19:10 - 20:00 ATARAXIE 20:20 - 21:40 EAGLE TWIN 22:00 - 23:00 Reservaties zijn nog steeds mogelijk! |
|
Reserveringen bedoel je Maar mooie line-up. Is er nog wat te vreten in de buurt by the way? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |