IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : MidlifeCrisis Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 0:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:14 schreef herrie het volgende:
*probeert zich te gedragen*
Wat stond daar, kneapken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:16 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:13 schreef bastianus het volgende:
Nou gelukkig maar. Al weet ik niet wat ik ga ondernemen als BW qua relatie niet steady is natuurlijk.
Geintje. Ik ken haar niet IRL, maar op pics ziet ze er verdomd goed uit. Maar ja, die kerel van haar ziet er ook nogal leip uit.


denk dat ze inmiddels een goed gesprek heeft....


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 04-08-2010 0:17 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

er stond 2 zielen, 1 gedachten

[Dit bericht is gewijzigd door peer op 04-08-2010 0:17]


american psycho


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-08-2010 0:17 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 4 augustus 2010 0:10 schreef peer het volgende:
er bestaat ook nog een Quarterlife crisis lees ik net
http://www.trouw.nl/achtergrond/deverdieping/article1308148.ece

Nope, ik hou het toch bij de Midlife crisis, ik weet wat ik wil en ik weet wat ik gemist heb, ben te vroeg volwassen geworden en te vroeg met alles begonnen.
Maar ach, dat neem ik mee in mijn ervaringspakketje en die ziet er gelukkig niet somber uit


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:17 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:16 schreef bastianus het volgende:
Wat stond daar, kneapken?


da heur i'j weh un kear!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 0:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:16 schreef herrie het volgende:
denk dat ze inmiddels een goed gesprek heeft....
Hopen dat het goed komt met dat mens. Volgens mij is ze echt leuk. Qua posts vind ik haar geweldig in elk geval.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-08-2010 0:19 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 4 augustus 2010 0:13 schreef bastianus het volgende:
Nou gelukkig maar. Al weet ik niet wat ik ga ondernemen als BW qua relatie niet steady is natuurlijk.
Geintje. Ik ken haar niet IRL, maar op pics ziet ze er verdomd goed uit. Maar ja, die kerel van haar ziet er ook nogal leip uit.

Bas
Als ik wou dar er een einde aan mijn relatie kwam was dat al een aantal jr geleden gebeurt en daarbij ben ik ook niet zo van de veranderingen, alhoewel ik de laatste tijd wel erg hard van stapel loop.


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:19 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:17 schreef peer het volgende:
er stond 2 zielen, 1 gedachten


en je opa en oma waren vroeger nsb'er?


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-08-2010 0:20 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 4 augustus 2010 0:16 schreef herrie het volgende:
denk dat ze inmiddels een goed gesprek heeft....

Nee, die is tegenwoordig niet meer aanwezig rond dit tijdstip en overdag is het slapenstijd voor hem.


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 04-08-2010 0:20 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:17 schreef BerserkerWoman het volgende:
Nope, ik hou het toch bij de Midlife crisis, ik weet wat ik wil en ik weet wat ik gemist heb, ben te vroeg volwassen geworden en te vroeg met alles begonnen.
Maar ach, dat neem ik mee in mijn ervaringspakketje en die ziet er gelukkig niet somber uit


Same here, hoewel ik niet precies weet wat ik wil op het moment door mijn midlife crisis.


american psycho


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:21 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:18 schreef bastianus het volgende:
Hopen dat het goed komt met dat mens. Volgens mij is ze echt leuk. Qua posts vind ik haar geweldig in elk geval.


ah, tussendoor zie ik dat BW ook nog post... ja, BW, moet zeggen dat ze 1 van de weinige dames is met humor en strakke posts op dit forum (*leuk, posten in de 3e persoon*)...

@ BW:


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-08-2010 0:21 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 4 augustus 2010 0:19 schreef herrie het volgende:
en je opa en oma waren vroeger nsb'er?




IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:22 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:20 schreef BerserkerWoman het volgende:
Nee, die is tegenwoordig niet meer aanwezig rond dit tijdstip en overdag is het slapenstijd voor hem.


klinkt goed! "Hij werkt 's nachts, ik overdag en rond etenstijd hebben we wel 5 minuten voor elkaar!"

*kuch*...


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 04-08-2010 0:22 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:19 schreef herrie het volgende:
en je opa en oma waren vroeger nsb'er?


haha, daar zingt mijn demente oma van 81 steeds liedjes over. Iets in de trant van. A, B, C, D, E, F, G weg met de moffen en NSB


american psycho


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:22 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:21 schreef Black Jew het volgende:



ben jij er ook nog?


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:23 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:22 schreef peer het volgende:
haha, daar zingt mijn demente oma van 81 steeds liedjes over. Iets in de trant van. A, B, C, D, E, F, G weg met de moffen en NSB


moet je eens gaan nadenken over wat ze echt zeggen!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 0:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:17 schreef BerserkerWoman het volgende:
Nope, ik hou het toch bij de Midlife crisis, ik weet wat ik wil en ik weet wat ik gemist heb, ben te vroeg volwassen geworden en te vroeg met alles begonnen.
Maar ach, dat neem ik mee in mijn ervaringspakketje en die ziet er gelukkig niet somber uit
Het bekende plussen en minnen. Ik heb een hele lange relatie al heel jong gekregen. Daarna meteen een relatie met mijn huidige vrouw. Heb weleens spijt dat ik zo weinig de beest heb uitgehangen op dat vlak. Maar daar ook wel zat kansen voor gehad, maar het zelden gedaan.
Van één keer heb ik echt spijt, dat was echt een lekker ding. Aan de andere kant, ik zal er onbewust wel een reden voor hebben gehad om het niet te doen. Met de vrouw die ik nu heb zie ik in elk geval geen reden om vreemd te gaan, zou haar niet kunnen missen. Een keer neaven de pot pissen is me daarvoor te veel risico. En de gevolgen wegen niet op tegen wat ik thuis heb.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:25 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

...dat jij midlife-crisis uitlegd als "vreemdgaan"...

vremd, vremd, vremd ge'goan,
neavun de pot gepist....

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 04-08-2010 0:26]


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-08-2010 0:27 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:23 schreef bastianus het volgende:
Het bekende plussen en minnen. Ik heb een hele lange relatie al heel jong gekregen. Daarna meteen een relatie met mijn huidige vrouw. Heb weleens spijt dat ik zo weinig de beest heb uitgehangen op dat vlak. Maar daar ook wel zat kansen voor gehad, maar het zelden gedaan.
Van één keer heb ik echt spijt, dat was echt een lekker ding. Aan de andere kant, ik zal er onbewust wel een reden voor hebben gehad om het niet te doen. Met de vrouw die ik nu heb zie ik in elk geval geen reden om vreemd te gaan, zou haar niet kunnen missen. Een keer neaven de pot pissen is me daarvoor te veel risico. En de gevolgen wegen niet op tegen wat ik thuis heb.


+1 ongeveer.

Behalve dat van dat lekker ding. Iets te vaak gedaan, met tè lekkere dingen Te lelijk ook wel trouwens hehe.

Nu al weer 6 jr gelukkig


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-08-2010 0:28 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 4 augustus 2010 0:22 schreef herrie het volgende:
ben jij er ook nog?


*schrikt wakker*

Midlife crisis ja, ik denk niet dat ik daar snel last van zal hebben aangezien het nogal ondergesneeuwd zou raken met denk fouten die ik niet door heb.

anyway

ik heb geen *verboden woord* en dat scheelt, dus ik ga morgen met een helm op fietsen want misschien krijg ik wel een dak in mijn oog.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 0:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:25 schreef herrie het volgende:
...dat jij midlife-crisis uitlegd als "vreemdgaan"...

vremd, vremd, vremd ge'goan,
neavun de pot gepist....
Ja nou ja. Ik heb mijn leven een jaar of tien terug nogal op de kop gezet, doordat ik een keer vreemd was gegaan. Ik was zo gek op die vrouw, dat ik na een keer neisteren meteen naar de andere kant van het land ben verhuisd, ander werk heb genomen, een nieuwe keet etc. Was ook een soort quarterlife crisis denk ik dan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:29 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ik ben *verboden woord patient*, lees, black jew!


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:31 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:29 schreef bastianus het volgende:
Ja nou ja. Ik heb mijn leven een jaar of tien terug nogal op de kop gezet, doordat ik een keer vreemd was gegaan. Ik was zo gek op die vrouw, dat ik na een keer neisteren meteen naar de andere kant van het land ben verhuisd, ander werk heb genomen, een nieuwe keet etc. Was ook een soort quarterlife crisis denk ik dan.


hehehe! ik geloof echt, en soms denk ik dat ik het bijna zeker weet, dat er geen mens monogaam is... waarom ook? alleen de religieuze moraal verteld ons dat dit zondig is...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 0:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:31 schreef herrie het volgende:
hehehe! ik geloof echt, en soms denk ik dat ik het bijna zeker weet, dat er geen mens monogaam is... waarom ook? alleen de religieuze moraal verteld ons dat dit zondig is...
Mee eens. Ik geloof meer in seriële monogamie ofzo, dat je een paar vrouwen in je leven hebt waar je lange relaties mee hebt. Als je tenminste voor je kinderen zorgt enzo.
Ik denk wel dat het handig is, een volgende keer, om meteen thuis de boel op te doeken voor ik buiten de deur ga neuken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:35 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:34 schreef bastianus het volgende:
Mee eens. Ik geloof meer in seriële monogamie ofzo, dat je een paar vrouwen in je leven hebt waar je lange relaties mee hebt. Als je tenminste voor je kinderen zorgt enzo.
Ik denk wel dat het handig is, een volgende keer, om meteen thuis de boel op te doeken voor ik buiten de deur ga neuken.


hahaha, maar dan ben je wel z.v.w.o.v.p.! en da's

wat vind jij BW?

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 04-08-2010 0:35]


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen