|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
helemaal niks? vage shizzle american psycho |
|
quote: quote: quote: Wat ik ervan vind?.. ik vind er dit van O en etenstijd is bij mij overdag rond een uur of 1 |
|
|
|
waarom zijn jullie vreemd gegaan voor de seks of de spanning etc? american psycho |
|
quote: ik was niet tevreden denk ik. Ook behoorlijk labiel hahahah Heden ten dage is dat een totaal ander verhaal. over de midlife sheisse: Als ik er zo aan denk, gaat het toch ook weer over als je nog gerimpelder bent? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Same here ongeveer, kreeg de eerste relatie met 15, die duurde bijna 4jr, daar zat een dag tussen toen ik de huidige leerde kennen, inmiddels bijna 9jr samen. En de rest ga ik niet dieper op in..te ingewikkeld zo laat haha |
|
quote: mmm, ik heb niet zoveel rimpels. wel van die idioten kuiltjes in wangen als ik lach en dan zegt iedereen oooow wat schattig [Dit bericht is gewijzigd door peer op 04-08-2010 0:53] american psycho |
|
quote:Dat is zo lief. Lach eens? |
|
quote: ja, BW, Bastanus & Herrie... reageer daar maar eens op! |
|
quote:Omdat het thuis al tijden niet goed was, maar ik niet de knoop had durven doorhakken. Bang om mijn ex te laten vallen en dat ze dat niet aankon. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ok, even serieus... van 21 t/m 32... zelfde laken een pak... en nu... |
|
quote: hele dikke + 1 |
|
quote: Omdat ik dacht voor eeuwig aan mijn eerste relatie vast te zitten en het daarom eerst nog eens voor mn dood met een ander moest proberen. Maar dat is flauwekul..of toch niet.. nah |
|
quote: Ik snap het opzich wel, ik vind het alleen een beetje tegenstrijdig met dat je bang was dat ze het niet aan kon. Als ze er achter was gekomen dat je was vreemd gegaan dan lijkt me dat, dat harder in slaat dan wanneer je het gewoon meteen uit het gemaakt, toch? american psycho |
|
quote: Wat.. ik ben 27 Even natellen> 15 + 3,7 jr is 18,7 + 8,nog iets..jah tel maar uit |
|
@ peer: is ook zo... maar als je (lees: ik) het uitmaak(te) en je bent weken lang bang dat iemand zich echt op gaat hangen...etc... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 04-08-2010 1:02] |
|
quote: Edit..volgende mnd 28 YeuYYYY! En ik voel me een doos van>+40 |
|
quote: dat is minder, Maar het is manipuleren. of ik begrijp je gewoon niet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ik was altijd al slecht in rekenen... ben 33, de leeftijd van jezus uit de metalbijbel die ik via-via kreeg op stonehenge... dus wordt het tijd voor een spreuk: "Degene zonder (patat) zonder(r), mag de 1ste steen werpen!" |
|
Amen! |
|
quote: je snapt me wel. achteraf was het "gewoon" angst om alleen over te blijven, zonder kids & vent (ook in die volgorde), toen leek het idd manipuleren! |
|
Ik vind het enge van relaties dat hele we blijven de rest van ons leven bij elkaar zo eng. Ik krijg het al benauwd als ik er aan denk. Dat vind ik ook het enge van trouwen. american psycho |
|
quote: Deo Valente! |
|
quote: En daarom ben ik niet getrouwd, wel al sinds 2002 verloofd, maar ik heb er geen zin in, als je trouwt vraag je ook eerder de scheiding aan. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |