IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : MidlifeCrisis Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-08-2010 0:41 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

vreemdgaan ja

Ik dacht altijd dat ik me schuldig zou voelen maar ik voelde niets.

Later ben ik door haar, om totaal andere redenen, gedumpt.


Ze is er nooit achter gekomen.


Karma


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 04-08-2010 0:45 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

helemaal niks? vage shizzle


american psycho


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-08-2010 0:45 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 4 augustus 2010 0:21 schreef herrie het volgende:
ah, tussendoor zie ik dat BW ook nog post... ja, BW, moet zeggen dat ze 1 van de weinige dames is met humor en strakke posts op dit forum (*leuk, posten in de 3e persoon*)...

@ BW:



quote:
Op 4 augustus 2010 0:22 schreef herrie het volgende:
klinkt goed! "Hij werkt 's nachts, ik overdag en rond etenstijd hebben we wel 5 minuten voor elkaar!"

*kuch*...


quote:
Op 4 augustus 2010 0:35 schreef herrie het volgende:
hahaha, maar dan ben je wel z.v.w.o.v.p.! en da's

wat vind jij BW?


Wat ik ervan vind?.. ik vind er dit van

O en etenstijd is bij mij overdag rond een uur of 1


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:46 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht



peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 04-08-2010 0:51 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

waarom zijn jullie vreemd gegaan voor de seks of de spanning etc?


american psycho


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-08-2010 0:51 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 4 augustus 2010 0:45 schreef peer het volgende:
helemaal niks? vage shizzle


ik was niet tevreden denk ik. Ook behoorlijk labiel hahahah

Heden ten dage is dat een totaal ander verhaal.

over de midlife sheisse:

Als ik er zo aan denk, gaat het toch ook weer over als je nog gerimpelder bent?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-08-2010 0:51 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 4 augustus 2010 0:23 schreef bastianus het volgende:
Het bekende plussen en minnen. Ik heb een hele lange relatie al heel jong gekregen. Daarna meteen een relatie met mijn huidige vrouw. Heb weleens spijt dat ik zo weinig de beest heb uitgehangen op dat vlak. Maar daar ook wel zat kansen voor gehad, maar het zelden gedaan.
Van één keer heb ik echt spijt, dat was echt een lekker ding. Aan de andere kant, ik zal er onbewust wel een reden voor hebben gehad om het niet te doen. Met de vrouw die ik nu heb zie ik in elk geval geen reden om vreemd te gaan, zou haar niet kunnen missen. Een keer neaven de pot pissen is me daarvoor te veel risico. En de gevolgen wegen niet op tegen wat ik thuis heb.


Same here ongeveer, kreeg de eerste relatie met 15, die duurde bijna 4jr, daar zat een dag tussen toen ik de huidige leerde kennen, inmiddels bijna 9jr samen.
En de rest ga ik niet dieper op in..te ingewikkeld zo laat haha


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 04-08-2010 0:52 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:51 schreef Black Jew het volgende:
ik was niet tevreden denk ik. Ook behoorlijk labiel hahahah

Heden ten dage is dat een totaal ander verhaal.

over de midlife sheisse:

Als ik er zo aan denk, gaat het toch ook weer over als je nog gerimpelder bent?


mmm, ik heb niet zoveel rimpels. wel van die idioten kuiltjes in wangen als ik lach en dan zegt iedereen oooow wat schattig

[Dit bericht is gewijzigd door peer op 04-08-2010 0:53]


american psycho


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-08-2010 0:53 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:52 schreef peer het volgende:
mmm, ik heb niet zoveel rimpels. wel van die idioten kuiltjes in wangen als ik lach en dan zegt iedereen oooow wat schattig
Dat is zo lief. Lach eens?


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:53 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:51 schreef peer het volgende:
waarom zijn jullie vreemd gegaan voor de seks of de spanning etc?


ja, BW, Bastanus & Herrie... reageer daar maar eens op!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 0:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:51 schreef peer het volgende:
waarom zijn jullie vreemd gegaan voor de seks of de spanning etc?
Omdat het thuis al tijden niet goed was, maar ik niet de knoop had durven doorhakken. Bang om mijn ex te laten vallen en dat ze dat niet aankon.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:55 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:51 schreef BerserkerWoman het volgende:
Same here ongeveer, kreeg de eerste relatie met 15, die duurde bijna 4jr, daar zat een dag tussen toen ik de huidige leerde kennen, inmiddels bijna 9jr samen.
En de rest ga ik niet dieper op in..te ingewikkeld zo laat haha


ok, even serieus... van 21 t/m 32... zelfde laken een pak... en nu...



herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:55 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:54 schreef bastianus het volgende:
Omdat het thuis al tijden niet goed was, maar ik niet de knoop had durven doorhakken. Bang om mijn ex te laten vallen en dat ze dat niet aankon.


hele dikke + 1


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-08-2010 0:58 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 4 augustus 2010 0:53 schreef herrie het volgende:
ja, BW, Bastanus & Herrie... reageer daar maar eens op!

Omdat ik dacht voor eeuwig aan mijn eerste relatie vast te zitten en het daarom eerst nog eens voor mn dood met een ander moest proberen.

Maar dat is flauwekul..of toch niet.. nah


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 04-08-2010 0:58 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:55 schreef herrie het volgende:
hele dikke + 1


Ik snap het opzich wel, ik vind het alleen een beetje tegenstrijdig met dat je bang was dat ze het niet aan kon. Als ze er achter was gekomen dat je was vreemd gegaan dan lijkt me dat, dat harder in slaat dan wanneer je het gewoon meteen uit het gemaakt, toch?


american psycho


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-08-2010 1:00 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 4 augustus 2010 0:55 schreef herrie het volgende:
ok, even serieus... van 21 t/m 32... zelfde laken een pak... en nu...



Wat.. ik ben 27
Even natellen>
15 + 3,7 jr is 18,7 + 8,nog iets..jah tel maar uit


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 1:00 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

@ peer: is ook zo... maar als je (lees: ik) het uitmaak(te) en je bent weken lang bang dat iemand zich echt op gaat hangen...etc...

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 04-08-2010 1:02]


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-08-2010 1:02 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 4 augustus 2010 1:00 schreef BerserkerWoman het volgende:
Wat.. ik ben 27
Even natellen>
15 + 3,7 jr is 18,7 + 8,nog iets..jah tel maar uit


Edit..volgende mnd 28 YeuYYYY! En ik voel me een doos van>+40


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-08-2010 1:04 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 4 augustus 2010 1:00 schreef herrie het volgende:
@ peer: is ook zo... maar als je (lees: ik) het uitmaak(te) en je bejnt wekenlang bang dat iemand zich echt op gaat hangen...etc...



dat is minder, Maar het is manipuleren. of ik begrijp je gewoon niet.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 1:04 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 1:00 schreef BerserkerWoman het volgende:
Wat.. ik ben 27
Even natellen>
15 + 3,7 jr is 18,7 + 8,nog iets..jah tel maar uit


ik was altijd al slecht in rekenen... ben 33, de leeftijd van jezus uit de metalbijbel die ik via-via kreeg op stonehenge... dus wordt het tijd voor een spreuk: "Degene zonder (patat) zonder(r), mag de 1ste steen werpen!"


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-08-2010 1:05 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Amen!


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 1:06 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 1:04 schreef Black Jew het volgende:
dat is minder, Maar het is manipuleren. of ik begrijp je gewoon niet.


je snapt me wel. achteraf was het "gewoon" angst om alleen over te blijven, zonder kids & vent (ook in die volgorde), toen leek het idd manipuleren!


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 04-08-2010 1:06 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

Ik vind het enge van relaties dat hele we blijven de rest van ons leven bij elkaar zo eng. Ik krijg het al benauwd als ik er aan denk. Dat vind ik ook het enge van trouwen.


american psycho


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 1:07 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 1:05 schreef BerserkerWoman het volgende:
Amen!


Deo Valente!


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-08-2010 1:07 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 4 augustus 2010 1:06 schreef peer het volgende:
Ik vind het enge van relaties dat hele we blijven de rest van ons leven bij elkaar zo eng. Ik krijg het al benauwd als ik er aan denk. Dat vind ik ook het enge van trouwen.

En daarom ben ik niet getrouwd, wel al sinds 2002 verloofd, maar ik heb er geen zin in, als je trouwt vraag je ook eerder de scheiding aan.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen