|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, dat snap ik dat je je gezin bedoelt. Ik vind het ook wel weer te prijzen dat je verantwoordelijkheid daarvoor neemt (toch?). Dat neemt niet weg dat je daarmee wel een keuze maakt, het is niet zo dat je niet weg kúnt. Als je het écht wil, dan is het zo belangrijk voor je, dat je actie onderneemt. Anders wil je het niet echt en vind je het gewoon lekker om ermee te dwepen op een forum. Als je het ECHT wil, dan begrijpt je gezin dat en zullen ze je helpen om je doel te realiseren. Je moet er alleen wel voor durven kiezen en daar houdt het bij de meeste mensen op. Hoe vaak je wel niet hoort op solo-fietsreis "jeetje, dat had ik ook wel willen doen, maar ja, gezin he"... <-- lulkoek! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 04-08-2010 20:45] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Juustem! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Als je een gezin hebt met kinderen dan kun je die keuze echt niet zo maar maken. Ook als je het heel graag wilt. Je hebt immers nu eenmaal gekozen voor je gezin en kinderen en soms komen mensen pas later in hun leven er achter dat ze bepaalde dingen graag willen doen. Ik kan me voorstellen dat als je jonge kinderen hebt je niet zo maar even er tussen uit knijpt om een solo-fietsreis te gaan maken. Ik vind dat trouwens ook egoistisch als je jonge kinderen hebt. Die hebben nog heel veel aandacht en liefde nodig. Dat kun je nooit voldoende bieden wanneer je ze achterlaat met 1 ouder die waarschijnlijk ook nog de hele week moet werken. Ik vind dit trouwens een heel ander verhaal wanneer je geen kinderen hebt. Dan moet je het gewoon doen als je wilt. [Dit bericht is gewijzigd door peer op 06-08-2010 11:38] american psycho |
|
over een uurtje maar eens een verrei reis aangaan naar Deem'ter... alwaar een perfect draft met grolsch op me wacht... heerlijk om een keus gemaakt te hebben! |
|
het maakt wel indruk M. Zo zie ik het graag. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik zou eerst een stuk of 10 drafts met Grolsch drinken voordat ik naar die kut stad zou gaan. Against God and Government |
|
quote: Je haalt me de woorden uit de mond. Hier hoef ik eigenlijk niets aan te voegen, ik neem aan dat het zo duidelijk is M.? |
|
quote: Nou mooi is dat Verder ben ik extreem content met mijn saaie leven en dito kantoorbaantje, dus een midlifecrisis zit er nog niet echt in Life doesn't get much better than this! |
|
Je moeder. |
|
quote: Afgezien van het feit dat ik het niet met je eens ben en dat ik niet het idee krijg dat je snapt wat ik bedoel, is dat verder jouw feestje. De wereld is bevolkt met tegen de 5 miljard mensen die denken dat ze geen keuze hebben dus ergens zal er wel iets goed gaan . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik snap zeker wat je bedoeld, ik vraag me alleen af of jij het snapt? Tuurlijk ik kan zo gaan als ik wil, ik heb er echt een drang voor, maar moet ik dan mijn kind van 7 achter laten? Haar mee sleuren naar het onbekende lijkt me namelijk niet echt fijn. Mijn vriend stapt niet in een vliegtuig dus die krijg ik dan zowiezo al niet mee. Iig is jouw conclusie dan als volgt: Ik moet kappen met mijn relatie, kind achter laten en genieten in een o zo ver land. Uhh..? Het is duidelijk dat jij geen ervaring hebt met een gezinsleven en dat daarin belangrijke keuzes gemaakt moeten worden. Dat ik iets niet zou begrijpen zou alleen maar hierin gelden als ik vrijgezel was. Als ik dat was had ik allang alle uithoeken van de wereld gezien, mocht ik dat ooit worden en is mijn dochter oud genoeg dan hoef ik dat ook niet meer achterwege te laten. Snap jij het nu M.? |
|
quote: Je kunt toch ook een paar maanden / half jaar weg? Ik denk dat M. zoiets bedoelde... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja dat zou kunnen een verre reis kan ook maar 2 weken duren maar dan is mijn keuze nee, want ook dit is te lang, dan wacht ik liever een aantal jr af, kan de rest (de ene helft per boot) Gezellig mee |
|
Eigenlijk zie ik zowiezo niet waar M. zo'n probleem van maakt, Jaaaaa ik wil op reis, maar dat hoeft dan toch niet direct, dat kan dus wachten! Dat ik die drang heb zal over een aantal jr ook nog wel zo zijn. Sjezus wat een gedoe Waarom kiezen?!? Het kan toch nog altijd?!? |
|
Je droeg het zelf aan als iets wat je wil doen. In een topic over de midlife crisis. Tsja, dan vraag je wel een beetje om commentaar natuurlijk Maar als dat wel kan wachten, zou er wat dat betreft geen probleem moeten zijn, ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat draag ik nog steeds aan ja, had ik er dan een uiterste datum bij gezet? Edit: Had die laatste zin niet gezien..mer goed dat spreekt dan voor zich. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 06-08-2010 18:55] |
|
quote: Hehe, nee, dat niet. Maar ik ging er ook weer niet vanuit dat je moeilijk aan het doen was over iets wat je pas op je 80e wil doen Dat zou niet echt midlife (of quarter life) crisis-waardig zijn! Maar goed, aangezien een midlife crisis een redelijk korter periode is leek het toch op iets wat je, zeg, binnen 5 jaar gedaan wil hebben. Laten we blij zijn dat het nu min of meer duidelijk is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Net ook in het psycho-topic gepost: "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Wat zit je nou te piepen? Het maakt mij geen reet uit wat je doet. Als jij vindt dat je moet kappen met je relatie en je kind moet achterlaten, doe het! Als jij vindt dat je dat niet moet doen en in een topic moet miepen over verre reizen "maar dat gezin he" en het verder niet snappen, doe het! Het enige dat ik zeg is dat alles een keuze is en dat je ook met een gezinsleven best een keer op reis kunt, zolang je er maar werk van maakt! En je gezin erbij betrekt, duidelijke afspraken maakt, etc. etc. Van mij moet je niks hoor, tsss, waar haal je dat vandaan? Ik wil ook best moeilijk doen hoor als je dat wil, dan ga ik zeggen dat een opmerking dat je "allang" alle uithoeken van de wereld gezien zou hebben van die loze forumpraat is, en dat ik denk dat je de komende dertig jaar je provincie niet uitkomt enzo behalve voor die twee weken op een Franse camping. En natuurlijk snap ik een gezinsleven niet en dat wil ik graag zo houden, dank je feestelijk . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Poepen is geen keuze, dat moet. |
|
Bla bla die bla, Godver Ten eerste zat ik niet te miepen over verre reizen voordat jij met je opmerking kwam. Ten tweede, ja het kan, nee ik doe het niet! Ten derde: is de zin "alle uithoeken van de wereld" bij wijze van bedoeld, want realistisch gezien had ik dat idd niet gedaan al zou het alleen al komen door het geld wat ik daar niet (en van te voren ook niet) voor heb. Dus ja dat is forumpraat, ook wel gewoon praat genoemd, niet speciaal voor op een forum, ik praat irl ook nog wel met mensen. Probleem is dat er op een forum alles letterlijk wordt aangenomen, terwijl het wel anders gedacht wordt, daarom vermijd ik meestal DIsCUSSIESSSSSSS!! En voor de rest, Ja het zou goed kunnen dat ik de komende (en dan niet dertig jr) aan een Franse kust op een camping zou zitten en niet verder kom. De provincie kom ik geregeld uit, ik doe mijn boodschappen namelijk in Duitsland, Alaaf! En om even terug te komen op die uithoeken, ik zou zekers en dan niet pietpraat wel eens een verre reis gemaakt hebben, sjees, wat is daar dan zo moeilijk aan. Maar de zaken zijn anders gelopen, als ik bij mijn vorige vriend was gebleven had ik alle Nederlandse Antillen tot nu toe kunnen bezoeken ik bedoel maar, maar dat doet ie nu en niet toendertijd toen ik nog 16 was. En nee toen ging ik geen verre reis maken, omdat we toen nog allemaal braaf aan de leer waren, ik ben toen wel in Spanje geweest HiepHoiiii! Ook een mooi land jaja En ik ben blij voor je dat je geen gezin hebt en niet met iemand hoeft te overleggen en een vrije vogel bent, want je hebt echt iets ziekelijks als het over reizen gaat |
|
En voor de rest ben ik weer klaar met de discussie, wij worden het toch niet eens |
|
Het werd net zo spannend. |
|
quote: Het is wel zo dat er bij die punten iets staat van "plots een verre reis" maken, nou dat zit in mijn hoofd dus daarom staat die ja smiley erbij, dat wilt niet zeggen dat ik het meteen doe, ik zou het wel willen, ook al staat er plots. Weet je wat, ik verander die zin maar eens even |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |