|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Oh, in Goes, dat is ook wel gaaf. Kunnen we bij Ooooma slapen. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 13-08-2010 15:14] |
|
quote: we? |
|
Tuurlijk! |
|
quote: Dat zou wel te gek zijn! Laat is natuurlijk geen probleem. Je hoort nog van mij. |
|
Supports: DrDoom en Terzij De Horde! |
|
Laat Terzij de Horde ook maar naar Goes komen! |
|
Soms haat ik het echt dat ik helemaal in Zuid-Limburg woon Black seeds of bunny! |
|
quote: Is goed Het doet maar even pijn! |
|
Aanwezig, denk ik. |
|
Ah nee, de Watain show is tegelijk met deze shit. Hmmmm. |
|
Opgelost: vrijdag 24 september Anaal Nathrakh (UK black/grind) Entree 13 euro. VVK 11 euro. Open 20.00 uur. VVK start volgende week woensdag 27 oktober Watain (SE black) Deströyer 666 (AU black / thrash) Entree 15 euro. VVK 13 euro. Open 19.00 uur. Klik HIER om tickets te bestellen. Het doet maar even pijn! |
|
Wordt een fucking coole avond. Gaaf ook om weer eens met de boys van dr.Doom te spelen, is alweer jaren geleden! |
|
quote: Vet! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Goede tijden waren dat |
|
*kick* Waarschijnlijk aanwezig. Wie is er nu eigenlijk zanger bij Dr. Doom? Nieuwe gevonden al? Of is Michel van Exivious nog steeds stand-in? |
|
quote: Michel was eigenlijk meteen al wel voor vast. Jb is wel op tour met een andere band dus Ype van Escadron op bas. |
|
Kaarten zijn verkrijgbaar via www.baroeg.nl/voorverkoop.htm |
|
Kom toch, yay! ^^ Black seeds of bunny! |
|
Hoe laat is dit afgelopen? |
|
Ik hoop echt dat ik hier bij kan zijn maar ik vrees het ergste. Kut centen, godverdomme. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Laatste Hell Awaits in de Stairway/mijn verjaardag, dus nee. |
|
Hmmmz, hier misschien maar heen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: +1 =) |
|
Oh kut... dit weekeinde... dan zit ik in Noorwegen... "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |