|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: done Black seeds of bunny! |
|
Ik weet nog steeds niet 100% zeker of ik op de gastenlijst sta denk het wel maar anders morgen maar kaartje halen. |
|
quote: Je hebt er één terug! |
|
Het kaartje is inmiddels weg! |
|
quote: Thankies Black seeds of bunny! |
|
quote: |
|
quote: Geregeld Er is nog een kaartje over wie maakt me los! Regel het ff met bram aka Schaep [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 22-09-2010 23:31] |
|
Ik geloof dat hij het geregeld heeft. |
|
quote: Top, bedankt man! |
|
quote: Dankjewel man, hij is al weg! |
|
quote: Schaep is crew |
|
Als trouwens nog iemand een ticket beschikbaar heeft houd ik me graag aanbevolen, zoek er nog eentje. Mail me maar in geval van Black seeds of bunny! |
|
Voor ome Rein? |
|
quote: Ja, beter, zware dingen tillen en zo, dat wordt genieten! |
|
quote: Er zijn nog voldoende kaartjes te koop, aanschaffen kan via www.baroeg.nl/voorverkoop.htm |
|
quote: Die heb ik toen niet gezien, misschien was dat op een andere avond? |
|
Is er al een tijdschema? |
|
Ja. |
|
=) |
|
quote: Nouhooouuuu :p |
|
Zoiets: 20.00 Zaal open 20.30-21.10 Terzij De Horde 21.30-22.10 DrDoom 22.40-23.40 Anaal Nathrakh |
|
Waarom doen de treinen zo kut? Bij MH staat er dat we makkelijk thuiskomen, bij mij staat er dat de laatste rechtstreeks om 23.50 gaat, en daarna doet hij er 3 uur over? Richting Utrecht dus. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 24-09-2010 11:17] |
|
De nachttrein vanaf R'dam CS rijdt de hele nacht rechtstreeks naar Utrecht CS. Vanaf R'dam Lombardijen kan je om 1h06 de laatste trein naar R'dam CS pakken. Anyway, vanavond wellicht ook aanwezig. |
|
Gezellig. Ik zie het nu ook, ik had per ongeluk voor morgen gekregen, en dan zijn er wegwerkzaamheden tussen Utrecht en Rotterdam. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |