|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
"The guy just said that whenever anyone steps onto the monitors for stagediving, the show is over. So, we're gonna move the monitors." Leuke band, Anaal Nathrakh. |
|
Cool. Hoe lang hebben ze gespeeld ? |
|
Iets meer dan een uur, geloof ik. |
|
Terzij de Horde was gaaf. Jammer van het geluid bij Anaal-Nathrakh maar verder kon dat me ook niet echt boeien. Nu heb ik pijn in mijn hoofd en een zere keel . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Kniesoor Black seeds of bunny! |
|
GE-NI-AAL! Ik vond Terzij De Horde heel hypnotiserend, stond helemaal in trance te luisteren Ook Anaal Nathrakh! Jezus wat een band Ontmoet/gezien: Schaep! (hoe was je afterparty in Eindhoven?) Silence Metalhead22 M. Zelthor Burzum En ik vergeet vast mensen..... Het doet maar even pijn! |
|
Vanavond in Goes... ben benieuwd! |
|
Was zeker een mooie avond. Terzij was wel de gaafste band. Johan nog bedankt voor het shirt! |
|
Dan ook nog maar 'n keer hier: Erg gave avond! Anaal Nathrakh viel zeker niet tegen live, alleen jammer van de technische problemen bij 't optreden en de klote NS. |
|
quote: Het vol overtuiging inzetten van een nummer terwijl je distortion nog uit staat was wel vrij briljant eigenlijk. |
|
quote: We zijn naar Tilburg gegaan! Het was tof, wel echt een zware nacht. Nu weer onderweg naar Groningen. Verder ook een gave avond! |
|
quote: Mijn stem heeft het wonderwel overleefd Zelfs na het rondje sigarenbar! Verder vanochtend wel zere keel, hoofdpijn en nekpijn... Alledrie de bands waren gaaf, maar was wel erg blij dat ik m'n oordoppen niet vergeten was. Nieuwe nummers DrDoom klinken gaaf, Terzij de Horde was erg indrukwekkend en AN roste als een malle. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
http://b10m.blip.tv/ Clipje. Wat een pleurisbende, zeg. Klinkt echter wel strak en het geluid lijkt me ook heel behoorlijk naar deze opname te oordelen. |
|
quote: LOL, ZM-dames representen! Geluid was kut, ik weet niet wat voor filters die camera heeft maar ik vind het knap dat er dit van over bleef. Ik had met doppen in er soms nog moeite mee. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: met een goede drummer was het een stuk cooler geweest. Die gast faalde wel redelijk hard. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 26-09-2010 15:17] |
|
Megacoole avond. DrDoom met Michel vond ik erg goed werken, tof om ze eindelijk weer eens te zien! Anaal Nathrakh was qua geluid niet zo sterk maar de sfeer zat er goed in, toffe show. Thanks voor de respons hier en bij het optreden zelve! |
|
Terzij de Horde moeten missen om een nogal knullige reden.. Jammer, ik had ze heel graag gezien.. Dr.Doom was wel aardig, zang vond ik niet zo heel sterk.. Anaal Nathrakh was erg vet.. Soms wat rommelig, maar het beukte hard en de show had een goede vibe.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Mooie review van LiveXS: http://www.livexs.nl/Joomla/201009277376/Contrasterend-feest-bij-Anaal-Nathrakh-in-Baroeg |
|
En nog een: http://www.kindamuzik.net/live/anaal-nathrakh/anaal-nathrakh-dr-doom-terzij-de-horde/20688/ |
|
Ik zei het toch, jullie zijn Nederlands pareltje. |
|
Heh, "zanger Mick Kinney" in de laatste review. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Lol faal Black seeds of bunny! |
|
Zondag 29 mei weer in de Baroeg!!! :D!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Godverdomme. Waarom zo'n eind (ja, ik zit in het zuiden ja). Ik moet die gasten zien want Passion gaat hard! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |