|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach als de muziek maar goed is, dan klaag ik niet Black seeds of bunny! |
|
Geen malle verkleedpartij bij death metal? Waarom heeft dan het gros van die bands camouflage/zwarte broek en een bandshirt aan? Dat is ook allemaal hetzelfde, ergo een dikke verkleedpartij. Overdreven viking-shit, 1000 kilo leer per bandlid en pagan-verantwoorde hemdjes vind ik overigens ook volop overdreven. (Ja, ook al heb ik vroeger ook wel Luca Turilli-shirts inclusief armguards gedragen. ) Bruce Banner |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vaak is de muziek dan wat ondergeschikt aan het image. Ik moest trouwens altijd wel lachen om Goddess of desire met hun 'schoudervulling' Overigens verkleedt men zich maar raak: GWAR zonder maskers is geen GWAR. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Er rest me één vraag: Waarom? Waarom wil je er uit zien als een viking? Het is anno 2010 dames en heren Against God and Government |
|
Echt iets van de laatste tijd? |
|
Even normaal doen tegen Kiss en Kim Bendix Petersen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
[quote]Op 10 augustus 2010 12:27 schreef Lainedil het volgende: Geen malle verkleedpartij bij death metal? Waarom heeft dan het gros van die bands camouflage/zwarte broek en een bandshirt aan? Dat is ook allemaal hetzelfde, ergo een dikke verkleedpartij. [/qoute] Nou, ik ken genoeg mensen die er 'gewoon' ook zo bijlopen. Boeiender |
|
Het liefst zo min mogelijk pakjes, kostuums en gezichtsverf op het podium. |
|
ja compenseren. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ik vind het wel wat toevoegen. Beter op het podium dan in de zaal. |
|
quote:Ik houd er sowieso niet van als bands een hele show van hun optreden maken. |
|
quote: Kan jij show definiëren? Ik vind bands niets aan als ze als zoutzakken op het podium staan. Boeiender |
|
Behoorlijk gereformeerde discussie dit. Sowieso zie ik menig overlapping tussen SGP/CU-volk en de metalgasten. Wordt het niet eens tijd voor een beeldenstorm in de metal? Alle overbodige franje van het podium afhalen tijdens een concert. Als mensen toch graag met een podiumoutfit optreden of in de zaal staan, prima toch? Of zich als een panda schmincken? En de uniformiteit is ook typisch metal vind ik. In het begin moest je zo'n plaatjesjas aan, toen ineens zo'n ballenknijper met van die opgeblazen gymschoenen, dan ineens alleen maar zwart en sober. Ik heb me er nooit aan gehouden, maar als anderen dat willen prima toch? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb er niks mee, maar het blijft wat mij betreft om de muziek gaan... "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Verkleedpartijen, het podium vol attributen/versieringen, voortdurend het publiek aansporen... |
|
Met voldoende pics kan dit uitgroeien tot een zeer vermakelijk topic. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dan vond jij dit dus ook niks? quote: Kun je dan niet net zo goed thuis blijven en de cd nog een keer opzetten, beter wordt het toch niet. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 10-08-2010 12:53] |
|
dat gelul over podium presentatie altijd. WTF is met jullie?? Als ik freakshow wil zien vraag ik mensen om de medicatie te laten staan, true dat. En dat heb ik het niet over al die band foto's die je ziet. Paar gasten met lang haar en een bandshirt als uniform. Yeah what's met jij?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Jawel, dat vond ik dan wel weer mooi. |
|
|
|
quote: CRACK!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Sfeer verhoging doormiddel van attributen is wel prima en wenselijk, maar vaak is het tegenovergestelde het geval bij bijv. Corpsepaint. Het valt dan meteen niet meer serieus te nemen (dat bedoel ik niet zoals t klinkt). Maar zoals eerder, Muziek overheerst alles... ik heb een kippenvel gehad bij 45 graden.... "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Beetje leuk aankleden als dat past bij je muziek is prima toch? Daar wordt de muziek niet minder van. En of dat nou over the top is zoals een GWAR of Immortal of lekker subtiel zoals een Obtuse die jaren '60 schemerlampen en bruingerookte oma-tafelkleedjes op het podium heeft maakt niets uit. Het verhoogt de sfeer wat mij betreft. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |