IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Thema bands en hun verkleedpartijen Vorige pagina | Volgende pagina
Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 13:49 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 13:46 schreef Sjaakie het volgende:
Tering, het lijkt wel of metalfans nooit van hygiene gehoord hebben, weg met dat dooie vogelnest onder de arm, ook voor kerels!

Begrijp me niet verkeerd, ik heb er niks tegen als kerels zich willen scheren, maar maak dan een keuze. Of Romeins, of heidens, maar dan niet de grote stoere viking uithangen maar wel je eitjes scheren om chickies te scoren

Black seeds of bunny!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-08-2010 13:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 13:49 schreef Nyghtslave het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb er niks tegen als kerels zich willen scheren, maar maak dan een keuze. Of Romeins, of heidens, maar dan niet de grote stoere viking uithangen maar wel je eitjes scheren om chickies te scoren

Waarom moet je die keuze dan maken? Dat slaat toch nergens op?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 10-08-2010 13:50 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 10 augustus 2010 13:49 schreef Nyghtslave het volgende:

Met zo'n enorme dooie zwabber op je kin scoor je volgens mij ook vrij weinig.

Het enige haar wat lang mag zijn is het haar op je hoofd, de rest gewoon lekker kort bijhouden.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-08-2010 13:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Beetje respect voor hippies! .

Ik koester mn 3 borstharen

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 13:53 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 13:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Waarom moet je die keuze dan maken? Dat slaat toch nergens op?

Omdat ik een stoere kerel met haar wel kan waarderen (anders was ik er natuurlijk ook niet mee getrouwd). Tis hetzelfde als een vrouw die de bovenkant van dr doos scheert, maar de onderkant laat staan. Das gewoon false advertisement in mijn boek

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 10-08-2010 13:54]

Black seeds of bunny!

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-08-2010 13:53 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 13:19 schreef bastianus het volgende:
Maak jij dat uit? Wij verkleedden ons bij Methylbenzeen ook altijd omdat we het leuk vonden, zonder achtergrond en aanvulling gaf het ook niet. Bij de cd-presentatie droeg de één een jurk, de ander een spencer en een legging, één was gebodypaint en één droeg bontlaarzen en ene boxershort. Sloeg nergens op, maar we hadden wel schik.

Ik maak dat uit ja, wel voor wat ik goed of niet goed vind.

Dear dirty delightful old drunken old days

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-08-2010 13:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 13:53 schreef Nyghtslave het volgende:
Omdat ik een stoere kerel met haar wel kan waarderen (anders was ik er natuurlijk ook niet mee getrouwd). Tis hetzelfde voor mij als een vrouw die de bovenkant van dr doos scheert, maar de onderkant laat staan. Das gewoon false advertisement in mijn boek

Dus als jouw vent besluit om zijn oksels te scheren dan kan 'ie zijn biezen pakken?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Dirge for november
Posted 10-08-2010 13:56 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hij snijdt dan wel in zijn mannelijkheid

Achja, ik stop waar ik mee begonnen ben, leuke discussie . Het grappige is dat dit 3 jaar geleden ofzo nog niet eens bestond.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 10-08-2010 13:57]

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 10-08-2010 13:57 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Dan maar niet mannelijk, maar wel lekker fris en gladjes

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 13:58 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 13:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Dus als jouw vent besluit om zijn oksels te scheren dan kan 'ie zijn biezen pakken?

Haha ik ken hem goed genoeg om te weten dat ie dat een debiel idee vind Sterker nog, hij zou me raar aankijken met zo'n 'wat sta jij nou weer voor een onzin uit te kramen' kop als ik het zou voorstellen XD

Black seeds of bunny!

Dirge for november
Posted 10-08-2010 13:58 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Zijn wij getrouwd?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-08-2010 13:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 13:57 schreef Sjaakie het volgende:

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 14:01 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 13:57 schreef Sjaakie het volgende:

Ho wacht effe, ik heb nooit gezegd dat netjes geschoren niet mannelijk is. Ik zeg alleen dat ik een voorkeur heb voor kerels met haar, en dat ik half half nergens op vind slaan. Maar als kerels zich graag overal netjes bijhouden zie ik daar totaal het probleem niet van in. Deed een ex van mij ook, nooit last van gehad, en hij was echt niet minder kerel erom.

Black seeds of bunny!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-08-2010 14:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Scheren for the win!!!!!1

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-08-2010 14:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 13:58 schreef Dirge for november het volgende:
Zijn wij getrouwd?

Jullie hebben in ieder geval allebei een spelfout in jullie sigs dus het zou zomaar kunnen.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2010 14:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

+1 @ okselhaar scheren. Lekker fris.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-08-2010 14:02]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 14:02 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 13:58 schreef Dirge for november het volgende:
Zijn wij getrouwd?

Lol is dat zo?

Black seeds of bunny!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-08-2010 14:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:01 schreef Nyghtslave het volgende:
Ho wacht effe, ik heb nooit gezegd dat netjes geschoren niet mannelijk is. Ik zeg alleen dat ik een voorkeur heb voor kerels met haar, en dat ik half half nergens op vind slaan. Maar als kerels zich graag overal netjes bijhouden zie ik daar totaal het probleem niet van in. Deed een ex van mij ook, nooit last van gehad, en hij was echt niet minder kerel erom.

Je mag je oksels dus alleen scheren als je kort haar hebt?

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-08-2010 14:04 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:01 schreef Staalman het volgende:
Scheren for the win!!!!!1
Benen ook?

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 10-08-2010 14:04 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Blij dat ik zelfs mn hoofd nog scheer.

Dirge for november
Posted 10-08-2010 14:05 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:01 schreef Onweerwolf het volgende:
Jullie hebben in ieder geval allebei een spelfout in jullie sigs dus het zou zomaar kunnen.

Dat is spreektaal

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-08-2010 14:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:04 schreef bokaj het volgende:
Benen ook?

Die vlecht ik in....

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-08-2010 14:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:05 schreef Dirge for november het volgende:
Dat is spreektaal

Nee.

Dirge for november
Posted 10-08-2010 14:07 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik zien t al. (stug doen alsof er niks aan de hand is en lekker laten staan)

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2010 14:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ontopic:

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com