IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Thema bands en hun verkleedpartijen Vorige pagina | Volgende pagina
Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 14:11 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Kon 'ie nou echt niet één lekker wijf vinden??? o.O

Black seeds of bunny!

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-08-2010 14:14 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-08-2010 14:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:11 schreef Nyghtslave het volgende:
Kon 'ie nou echt niet één lekker wijf vinden??? o.O
Heb jij zelf eigenlijk sjek op de rails?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-08-2010 14:18 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Jammer van die foto en het imago, ze hebben een paar prachtige platen uitgebracht nml.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 14:18 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:14 schreef bokaj het volgende:

Blij dat ze dat iig niet meer aan doen, de pakjes die ze tegenwoordig aanhebben zijn dan toch 99 keer beter...

Black seeds of bunny!

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 14:18 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:17 schreef bastianus het volgende:
Heb jij zelf eigenlijk sjek op de rails?

He bah nee

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 10-08-2010 14:19]

Black seeds of bunny!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-08-2010 14:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:18 schreef Staalman het volgende:
Jammer van die foto en het imago, ze hebben een paar prachtige platen uitgebracht nml.
Rockbitch, ja. Goeie band, maar het imago haalde alle aandacht daarvan weg. Jammer, want Motor Driven Bimbo is een geniaal album inderdaad.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-08-2010 14:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:19 schreef bastianus het volgende:
Rockbitch, ja. Goeie band, maar het imago haalde alle aandacht daarvan weg. Jammer, want Motor Driven Bimbo is een geniaal album inderdaad.

Nee knurft, ManOwaR.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-08-2010 14:20 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:18 schreef Staalman666 het volgende:
Serieus?

Ik ben het wel met je eens, hoor.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2010 14:22 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:19 schreef bastianus het volgende:

Uitmuntende muzikanten inderdaad. Ooit nog eens een clinic gezien met o.a. hun bassiste.

Wat spelen, dat mens.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 10-08-2010 14:24 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Ja, maar speelde ze met dr bas of met dr fluit?

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-08-2010 14:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:20 schreef bokaj het volgende:
Serieus?

Ik ben het wel met je eens, hoor.

Heel serieus!

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 10-08-2010 14:28 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Wat een topic dit

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2010 14:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:20 schreef Staalman het volgende:
Nee knurft, ManOwaR.

Jammer dat Manowar na 'Hail To England' gestopt is met het maken van goede albums.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-08-2010 14:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:20 schreef Staalman het volgende:
Nee knurft, ManOwaR.
Happert!
Manowar heeft ook wel een paar leuke albums ja. Maar het citaat van Quorthon schiet me altijd te binnen als ik ze zie: "Me Viking, you spaghetti".

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-08-2010 14:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:22 schreef XXL het volgende:
Uitmuntende muzikanten inderdaad. Ooit nog eens een clinic gezien met o.a. hun bassiste.

Wat spelen, dat mens.
Yep, op de Aardschokdag. Goeie drumster en zangeres ook. Hun image was trouwens behoorlijk nep. Zo gauw er een journalist in de buurt was, zaten ze meteen aan elkaar. Waren die weg, dan gingen ze gewoon relaxt zitten ouwehoeren met hun allen.

despondency
RAGGUH!!
Usericon van despondency
Posted 10-08-2010 15:28 by despondency Wijzig reactieProfiel van despondencyQuote dit berichthttp://www.inktopuss.com/

Your mother ate my dog!

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-08-2010 15:30 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Wie zijn dat?

despondency
RAGGUH!!
Usericon van despondency
Posted 10-08-2010 15:35 by despondency Wijzig reactieProfiel van despondencyQuote dit berichthttp://www.inktopuss.com/

Hæmorrhage uit spanje

Your mother ate my dog!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-08-2010 16:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Mudvayne al genoemd?

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-08-2010 17:04 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:30 schreef XXL het volgende:
Jammer dat Manowar na 'Hail To England' gestopt is met het maken van goede albums.

Hm, ik vond Sign Of The Hammer en Kings Of Metal goed te pruimen anders.

Bareuh...

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-08-2010 17:06 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik The Triumph of Steel ook grotendeels nog wel. Daarna is het niet veel meer.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-08-2010 17:08 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Als ouwe zak zou ik ook op verkleedpartijen moeten zeuren, maar ik heb er niets op tegen. Zo, en nu eerst een drinkhoorn Bavaria.

spelfout weggehaald...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2010 17:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Deels leuke albums maar op één of andere manier vind ik die eerste drie er toch positief uitspringen vergeleken met het latere werk.

Kweenie.
Misschien was voor mij het nieuwe er toen wel af. Dat 'nu weet ik het wel' gevoel heb ik wel met meer bands.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-08-2010 17:13 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 10 augustus 2010 17:08 schreef varanus het volgende:
Als ouwe zak zou ik ook op verkleedpartijen moeten zeuren, maar ik heb er niets op tegen. Zo, en nu eerst een drinkhoorn Bavaria.

Als je dan toch stoer uit zo'n ding drinkt, doe er dan in ieder geval iets lekkers in.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com