|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind hun Songs for the deaf een vree wijze plaat, erg grappig, en dan vooral superdrummer Dave Grohl, die slaat er niet naast! Heb ze gezien op Werchter en daar waren ze ook goe, vooral No One Knows. So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
Jazeker! Heb de plaat "Songs For The Deaf" nu een paar weken en ik draai hem elke dag . en die clip heerscht i.d.d.....goed idee voor ex-en, maar dan met meer lichaamsdelen... [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 10-09-2002 11:28] |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hij is hier weer helemaal uitverkocht... Op de derde lading wachten dan maar... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Dan raad ik je de ltd. edition aan; 2 euro duurder maar wel met DVD . [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 10-09-2002 11:43] |
|
Hmmm.. interesting.. Thanx voor de tip.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb maar één ding te zeggen over Queens of the stone age... : |
|
Hoewel ik QOTSA te gek vind, vind ik nog steeds Kyuss veel en veel beter... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ze zijn best goed. Vaker wat clips van op TV gezien. Het balanceert tussen wel een CD kopen/niet een CD kopen. |
|
ik kies kopen.... Qotsa Rocks! why would you listen to me? |
|
Ik ken het wel maar moet zeggen dat ik het niet echt geweldig vindt. Zou wel te vrolijk ofzo Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Queens & Kyuss rule!!! ......Evilterrestrial.................................. |
|
nicotine, valium, vacadin, marijuana, extacy and alcohol.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Heb ze op Werchter gezien. Best wel te doen... |
|
ik vind dat ze zuigen |
|
'k Heb de nieuwe CD nog niet gehoord, maar vond de oudere nummers wel te pruimen. btw Phaestus, 't is "vicodin" |
|
Nieuwe clip heerst!!! |
|
quote: HEERSCH !!!!!! Wiegen Meister ! |
|
zeer heerschend! ik moet toch ook maar eens die cd kopen binnenkort We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dave Grohl schijnt op de nieuwe cd te spelen. Dus die moet ik ff gaan beluisteren. Grohl regeert |
|
jaaaaaa superrr...elke keer als ik ergens bij iemand was werd er wel een plaat van qot a gedraait. Helemaal geweldig. Ik heb zelf alleen de nieuwste (songs for the deaf) maar die oudere zijn ook nu toevallig de cd aan staan trouwens nog iets vergeten: Fu Manchu is ook [Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 15-10-2002 18:58] zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
zijn er ook ng kyuss liefhebbers hier? Ik ken namelijk alleen "blues for the red sun"en die is best goed. Lijkt Queen of the stone age hierop? Verder zijn QOTS leden toch ook lid van master of reality? die vindik wel heel goed. |
|
Kyuss Blues For The Red Sun |
|
Is Dave Grohl een vast bandlid van QotSA? Want hij heeft natuurlijk ook nog the Foo Fighters, of heb ik wat gemist.. Don't blush when I rip you open |
|
no one knows iss gaaaf signatuurloos totdat de inspiratie weer opborrelt |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |