|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Songs for the deaf toch maar eens gekocht .. leuk schijffie |
|
Ach eerst eens zien hoe lang deze mij boeit ... |
|
*schöp!!!* 3 juli spelen ze in Paradiso! |
|
quote: |
|
KLote.. Het is dus blijkbaar al uitverkocht? Wilde eigenlijk ook nog gaan.. |
|
Yeap, het was om 10h vanochtend al uitverkocht.. De voorverkoop is vandaag begonnen trouwens. |
|
Rukkig.. Ik wilde vanavond nog even 2 kaartjes halen. |
|
Behoorlijk rukkig ja. En ik leg echt geen meiert neer voor een concert van 30 euro.. Maar eens kijken of ze ergens anders nog een clubshow doen dan. |
|
Hmmm.... meteen maar 's checken of ze niet toevallig binnenkort in Amsterdam staan dan. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
*schop* 28/2/08 in de Heineken Homo Hal. VVK start 3/11, zaterdag a.s. dus. €35.. |
|
jah, kwam ik gister ook door stom toeval achter... staat nog niet op ticketmaster, of is dat normaal? maar ga toch naar postkantoor morgenochtend... is d'r nog een limiet op 't aantal kaartjes dat je kan kopen per persoon voor dit soort concerten? the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
volgens mij 8 of 12 oid...maar kan dr naast zitten. vette shit, ik wil daarheen |
|
een aantal anouk-fans(...) en ander gespuis moeten trotseren maar 't is gelukt the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Cool, ben er denk ik wel weer bij. Was er ook in Paradiso en was echt heel erg vet. Voor degene die er ook waren, er is toen ook gefilmd kreeg ik te horen: http://www.jimmyalter.nl/chato/home/home.php?logID=3353 |
|
ik luister nu voor het eerst naar dat rode schijfje het bevalt me tijdens de maatijd wel harder dan verwacht Give it some more signature |
|
quote: IMO hun beste werk |
|
Boeiender |
|
ja, ik hoorde die net van die radioshow van xPositiveX op Delta FM of zo signature |
|
quote: Als het goed is komt er een 3 songs tellende EP jouw kant op.... Boeiender |
|
iig vandaag op de bus geflikkerd naar zm HQ... moeten ze 't daar maar verder verdelen... |
|
quote: Hmzzz, klinkt wel maar eigenlijk ook een behoorlijke ripoff en met de 3 nummers daar klinkt het nog redelijk eentonig qua stem. |
|
quote: zal in de januari II zitten signature |
|
quote: |
|
Songs For The Deaf! Zou erg leuk zijn opnieuw een album van dit niveau te krijgen. Stiekem hopen dat hij ook op tour meegaat nu Foo Fighters even niet actief zijn. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |