|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bij mijn weten niet, nee. |
|
Van wat ik heb gehoord is Dave Grohl wel een vast bandlid. Maar ik vind Queens Of The Stone Age echt zo'n band die alleen live leuk is in het warme zonnetje met een biertje in je hand... Op CD is het zo suf als ik weet niet wat! |
|
Ik denk echt wel dat ze al lang op zoek zijn naar een nieuwe drummer hoor... Dave Grohl is gewoon effe "ingesprongen" |
|
heu, tuurlijk quotsa gewelidg..nu een plaat van ze aan het draaine zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Vannacht speelden ze op BBC2 in "Later With Jools Holland" en ze waren goed! Achtereenvolgens kwamen "You Think I Ain't Worth A Dollar, But I Feel Like A Millionaire" , "No One Knows" & "The Lost Art Of Keeping A Secret" langs. |
|
quote: Helemaal juist.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:had ik wel eerder willen horen zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Dan had ik het toch eerder moeten weten. Kwam ze al zappend tegen. Wel eens van een tv-gids gehoord of anders www.tvgids.nl ? [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 28-10-2002 17:00] |
|
gave band ik heb ook maar de cd gekocht |
|
Best toffe muziek. |
|
die zanger mag hartstikke dood, verder vind ik ze ook wel te pruimen Don't touch me. I'm evil. |
|
quote:idd die heerst ook !! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
laatst kwam er een concert van hun op the box, helemaal te gek!! fear my moo of wrath |
|
hm... k heb no one knows net iets te vaak gehoord, k kan de clip iig al niet meer uitstaan (TMF MTV The Box (behalve op woensdag avond )). Maar vond t op t begin wel relaxt klinken. |
|
beetje niet zo leuke muziek hoor. paar keer is wel lache maar dan |
|
QOTS is kei goed |
|
heerlijke muziek om op te luisteren want je word helemaal meegesleept door het album heen. Vooral de lekkere rockende gitaat parijen. |
|
Vind er geen bal aan... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: |
|
Wie heeft de nieuwe (Lullabies to Paralyze) al gehoord? Op een paar nummers na een consequent slechter werkje dan Songs for the Deaf. Jammer Ze lijken een beetje ingezakt, hoewel dat ingezakte dankzij de doorleefde stem van Mark Lanegan wel een pareltje heeft opgeleverd (This Lullaby). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik vind hem juist wel lekker. qua intensiteit is het allemaal wat minder, maar de terugval naar hun tweede cd qua stijl van de nummers vind ik niet erg. wel jammer van de mislukte hitpoging 'little sister' You can either agree with me, or be wrong. |
|
Sja.. Nick is weg natuurlijk, en juist zijn screams op SftD vond ik erg gaaf. Heb de nieuwe nog niet gehoord, ben er wel benieuwd naar. "In your head" vind ik tof, de nieuwe single niet zo. |
|
Ik vond 'm na 2 a 3 keer luisteren ook niet zo gaaf, maar na wat meer luisteren juist wel. Groeiplaatje dus. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Ik ken de tweede CD dan weer niet Little Sister vond ik ook een beetje raar nummer, maar niet echt slecht ofzo. Waarom hij opeens naar zo'n punkachtig stemgeluid grijpt begrijp ik alleen niet. Verder is zoals Snaack zei "In My Head" een gaaf nummer, verder kan ik "Everybody Knows That You're Insane" en "This Lullaby" wel goed hebben. De rest van de nummers vind ik over het algemeen maar wat doelloos voortkabbellen, totdat er even een lekker stukje rockwerk inzit, wat al snel weer ingeruild wordt voor de doelloze voortkabbeling En wat betreft groeiplaatje, ik zal hem ook zeker nog wel wat vaker luisteren, maar ik ben er al een tijdje mee bezig en echt groeien wil 't nog niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |