|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Lekker nummer. Maar ook wel weer een stap terug richting Aesthethica. |
|
Binnenkort The Ark Work nog eens luisteren. Die beviel niet echt toen hij uitkwam, misschien nu beter. Aesthethica en die daarvoor komen nog regelmatig langs. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 06-09-2019 19:31] |
|
quote:Gelekt, al hoop ik dat er iets verkeerd gegaan is want zie hier onder. quote:Heel gaaf maar de stukken waar het net lijkt of je computer blijft hangen zijn er teveel aan. |
|
quote: Niet gelekt, maar gewoon legaal uitgebracht via Bandcamp. Fysieke release is op 21 februari 2020. Ik heb de plaat gisteren beluisterd en ik weet compleet nog niet wat ik er van vind. Waar ik in ieder geval blij van word is dat de monotone cleane vocalen volledig weg zijn. Ik heb het gevoel dat ze meer terug gaan naar Aesthethica (wat echt een zwaar ondergewaardeerde plaat is), maar dan in combinatie met de rijkere en ambitieuzere instrumentatie van The Ark Work, waar God of Love dus al naar hintte. Tijdens de eerste kennismaking hoorde ik in ieder geval al prachtige passages. De "glitches", ik vind dat weinig toevoegen, maar ik vind het ook niet irritant. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 13-11-2019 19:16] |
|
Oef, Greg Fox is weg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nu de rest nog. Hafgufa |
|
kerel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is dat een oef van opluchting, spectre? |
|
Greg is een nogal bepalend muzikaal element in de muziek van Liturgy, maar het zat er wel aan te komen.. hij was er volgens mij al een tijdje eerder uit geweest Ik met nog luisteren trouwens, is het een vervanger of is het een machine? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Er is een vervanger: Leo Didkovsky. Speelt ook bij Kayo Dot. Ik moet wel zeggen dat de drumstijl (de "burst beats") ook duidelijk uit de koker van Hunter-Hendrix komt nu ik een andere drummer op een Liturgy-plaat hoor. Greg Fox is misschien in zijn fills wat enerverender en creatiever, maar voor de rest hoor je niet heel veel verschil. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 20-11-2019 19:35] |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Ah. Dat verklaart die hoge gilletjes "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: :') :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Mooi nieuws, ja. |
|
Nieuwe plaat: |
|
Vind jij ervan? Eerste gedeelte is me te pretentieus. Tweede gedeelte is wel lekker. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ik heb hem nog maar één keer gehoord en ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Sowieso denk ik dat er meerdere luisterbeurten nodig zijn om dit goed te vatten (net als HAQQ), behoorlijk ambitieus werk. Apparition of the Eternal Church sprong er wel echt bovenuit. Liturgy heeft inmiddels wel een zeer herkenbaar en eigen geluid en de combinatie van avant-garde/modern klassiek, mathrock/blackmetalgitaren en hortende en stotende drums werkt verrassend goed. |
|
Oh.. je zit dus een beetje TUSSEN TWEE KANTEN IN? Kon het niet laten. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |