|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Pareltje. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-05-2014 17:11] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nou, daar kunnen we geen zak mee. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hier is een nieuwe track: |
|
Transcedentaal. |
|
Dit beloofd wat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik heb zelden zo iets komisch slechts gehoord. Hilarisch ook al deden mijn oren pijn erna. |
|
quote: Ja, ze hebben precies heel wat tussenstappen overgeslagen, maar ga het volledige album toch eens checken... |
|
quote: Ik ben helemaal om hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Transcendentaal, nog effe en ze komen met hun shakra's en mantra's af en we het volledige hamma gehad. Nee serieus. New York, laat het over aan de Madball's en andere negers. That's all for today folks, ik ga effe een beschuitje eten. En nu gaan we vegen |
|
Ik heb Aesthethica vorige week gekocht na het veelvuldig beluisteren van de eerste drie tracks en daar heb ik echt geen spijt van. Alleen het gekrijs van Hunter Hunt-Hendrix laat een kleine invloed van blackmetal doorschemeren en het gitaarwerk doet me soms aan Krallice denken, voor de rest is het een fantastische hyperactieve math/noiserockplaat. Het stotterende drumwerk van Greg Fox is fenomenaal, ritmisch zeer interessant. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 03-02-2015 14:16] |
|
quote: Lekker nog even racistisch worden, jij bent vast een blijvertje op dit forum, ga zo door. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En toch zit hij/zij/het er al sinds 2005. Is een oudgediende in dat opzicht. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ja. Ik blijf. En nu gaan we vegen |
|
May 25th - Berlin, DE - Berghain/PanoramaBar - May 26th - Malmo, SE - Inkonst - May 27th - Oslo, NO - BLÅ - May 28th - Stockholm, SE - Kägelbanan Södra Teatern - May 29th - Copenhagen, DK - JAZZHOUSE - May 30th - Hamburg, DE - Kampnagel - Internationales Zentrum für schönere Künste - May 31st - Leipzig, DE - UT Connewitz - June 1st - Vienna, AT - ARENA WIEN - June 2nd - Munich, DE - Feierwerk - June 3rd - Cologne, DE - Studio 672 - June 4th - Zurich, CH - Bogen F - June 5th - Schorndorf, DE - Manufaktur Schorndorf - June 6th - Athens, GR - Plisskën Fest - June 8th - Brussels, BE - Ancienne Belgique - AB - June 9th - Paris, FR - Espace B - June 10th - Brighton, UK - Sticky Mike's Frog Bar - June 11th - London, UK - Electrowerkz - June 13th - Birmingham, UK - Supersonic Festival - June 14th - Diksmuide, BE - Muziekclub 4AD - June 15th - Amsterdam, NL - OCCII - |
|
quote: Jij gaat zeker naar de West-Vlaamse show Bokkie? |
|
Ik weet het nog niet. Eerst nog bepalen of ik dat nieuwe album wel leuk vind. tweede rondje nu. |
|
quote: Laat maar weten of het wat is, nog niet de moeite gedaan hem op te zoeken. |
|
1 keer geluisterd, briljant. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Had deze nog helemaal niet gehoord tot 5 minuten geleden. Wat was 5 minuten geleden een fijne tijd. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Rondjes draaien in de rukbunker. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Wat.Is.Dit??? Pseudo-intellectuele uitmelking van die kvlt. Trekt op niks. Ik zou er mijn hond nog nie eens naar laten luisteren. Moest ik één hond hebben tenminste. Neen. Veto. En nu gaan we vegen |
|
Plaat van het jaar tot nu toe. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat is dit voor ellende!? Een soort bizarre mix tussen crunkcore, auto tune pop en nu-metal? |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |