|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zou in een staalfabriek gaan werken. |
|
Jezus hej, ga je haar afknippen, neem een normaal kloffie, en er zijn zat leuke en uitdagende jobs te vinden. Against God and Government |
|
Dat kan ook zonder die rigoreuze methodes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Als je een baantje zoekt in een hatecrew inderdaad niet nee Against God and Government |
|
Was even zoeken, maar weer wat geleerd. Daar had ik werkelijk nog nooit van gehoord. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Eerst eens normaal je taal beheersen kan ook veel schelen bij het vinden van een baan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Waar is het topic van schaep geloof ik gebleven, over veel mongolen op het forum. Against God and Government |
|
Met mongolen werkt het niet, lijkt me. Die geef je een net, nieuw kapsel, wat kekke kleren en nóg kijkt iedereen raar naar ze. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-08-2010 18:01] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik bedoel natuurlijk het Jostie topic, maar die heeft onzer aller vrind Greycloak zoals gewoonlijk alweer gesloten. Against God and Government |
|
quote: :') Je moeder. |
|
Ha, de onschuldige jeugd, hoe lieftallig. |
|
Stand-in voor cumshots. [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 20-08-2010 18:25] |
|
quote:Nee. |
|
Het jongetje is uit '93, dat maakt deze vraag nog wel enigszins goed te praten, want als jonge metalheads hebben we bijna allemaal weleens debiele shit uitgekraamd. Maarre, mijn advies is dat je jezelf maar eens over het idee heen moet zetten dat je muzikale voorkeur ten aller tijde tentoongesteld moet worden, dat maakt een hoop dingen stukken eenvoudiger. |
|
eigenlijk moet je gewoon werk kunnen vinden. ik had 2 piecings in mijn linker wenkbrauw en lang haar tot mijn kont. Ik heb voor een uitvaartverzekeraar gewerkt. Het kan wel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: :') Dat is toch het combineren van zaken met plezier? "Torn From The Grave" van Autopsy opzetten in het kader van 'je inleven in de bedrijfscultuur'. |
|
quote: Haarnetje? "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Als metalhead hoor je gewoon gelijk een uitkering te krijgen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mad butcher! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Misschien is trompetspelen bij de jostiband iets. |
|
probeer vrijwilliger/medewerker te worden bij zaaltjes of metalkroegen, platenzaak oid. Ga een studie doen waarbij je met knopjes mag spelen of ga gewoon een succesvolle band beginnen waarbij je genoeg verdiensten aan maakt. Kleed je normaal kom je al een heel end. Iets met vrijetijd en werkkleding. Muziek zit in je hart en hoef je niet zo visueel te maken, zeker niet als het om je inkomen gaat. Alles lijkt anders als je 25+ bent Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:hashaha zag net die youtube filmpjes van de Jostiband. TRANEN Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Metalheads en werken gaan niet samen. Een zuivere metalhead leeft op kosten (en ten koste) van de beschaving. |
|
Oja? Mensen in mijn omgeving die ook into metal zijn en die ik al 25 jaar ken, werken allemaal gewoon. Ik ken die types niet waar jij het over hebt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |