|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: lol de meeste die ik ken hebben het goed voor elkaar. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Onken je nu onze ontmoeting in Den Bosch ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Euh. Ja! Ik heb het inlevingsvermogen van een kapotte kiezelsteen, hehe. Nee, echt. quote: Tuurlijk niet! Maar ik ken jou nog geen 25 jaar. Sterker nog, zie ik net, je bent zelfs nog maar 25, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Toen ben je voor het laatst in Den Bosch geweest? |
|
Ja, voor the 11th hour, vind mijn eega erg goed. Hoezo? (hallo, 0% inleving) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nog genees. Maargoed de tijd moet dan ook nog komen dat ik de studie afrond ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ach uitleving is ook niet alles. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Niets is alles en alles is niets. Nietwaar? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Alleswaar. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Awww, jij arme jongere oudere. |
|
Ach kun je altijd nog in een Klein Duimpje verfilming spelen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat besef kwam bij mij gelukkig toen ik een jaar of 17 was, nadat ik toch een jaar of 5 voor joker had gelopen. |
|
Maar goed, als joker zit je meestal wel goed. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja, dat wel. |
|
Daarom blijf ik het liefste zitten, dan valt het wel mee. Edit: Verdomme, elite... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-08-2010 0:19] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
moet ik je nu dommer maken? dat lukt denk wel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat mooi! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Dat is wel relexed. Er zijn er zat die er op hun 35e nog bij lopen waarvan je denkt.. gast.. moet dat nu! Ach ja ieder zo zijn ding. Vind het wel wat hebben om met iemand in een metalkroeg aan de praat te raken die totaal niet door heeft dat ik een metalhead in hart en nieren ben. Alleen een wit tshirt in een metalkroeg waar ze overal blacklight hebben hangen.. was misschien iets te gortig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik loop er op m'n 41ste nog bij als... Mja, ik vind het wel mee vallen, eigenlijk. Ik heb nooit op van die mega kisten met zichtbare stalen neuzen enzo gelopen? Kogelriem? Tuurlijk, als ik moest optreden. Gewoon op straat? Tuurlijk. Toen ik 16 was. Lang haar? Dat nog steeds en waarom ook niet. Bandshirtjes? Tuurlijk, zo af en toe. Anders is het ook weer zo zonde van die honderden shirts die hier liggen. Of je nou met een cannibal corps shirt loopt of met een lacoste shirt. In principe komt het op hetzelfde neer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
lang haar is natuurlijk niets mis mee tja heb hier ook echt een lading met bandshirts. heb nog 1 vuilniszak vol met bandshirts in NL staan. Dat was nog voor de girly werd uitgevonden. Tja daar loop ik echt niet in. Heb wel af en toe een girly aan, maar die dingen zijn achtelijk kort altijd. Maar perfecte fitness en luie zondagen shirts Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Metalheads zijn langharig boompissend werkschuw tuig! |
|
Ff normaal doen tegen MH22 |
|
Die heeft geen boom? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ach, dan kan hij altijd nog een boom opzetten. En werkschuw? Meer gedwongen werkeloos, is toch wat anders, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |