![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Godverdillekes. ![]() |
|
Ik heb wel zin in een belgische friet met belgische mayonaise. Dit is geen neukrequest @ MMayo. ![]() |
|
*proest* ![]() enne, ik ben niet zo dol op belgische friet. doe mij maar een frietje zuurvlees van de frituur in Linne ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Zuurvlees. <3 ![]() |
|
quote: Goh, jammer zeg. ![]() ![]() |
|
quote: Dat is toch die bult kattenvoervlees in ranzige drab? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote::') ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zoervleisj! Heerlijk. Als het koud wordt ga ik dat ook weer maken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Maar ff serieus, is dat net zoiets als stoofvlees? ![]() ![]() |
|
De gebruikte techniek is stoven ja. De kneep bij zuurvlees zit hem in de marinade (een nacht in de azijn) en in enkele andere ingrediënten zoals appelstroop en ontbijtkoek. Mits goed gemaakt (en goed vlees gebruikt) is het extreem lekker. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Paardenvlees. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ah kijk, nóg een lultopic? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Oogaids. ![]() |
|
Dat klinkt idd niet als iets dat met metal of een job te maken heeft. *klik* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |