|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien wel ja... Moet ff checken, ok? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Is goed MuayThaigerrr!! |
|
ligt er n.l. ff aan hoe vol mijn auto gaat zitten Je hoort nog van me! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Okay, mail/msn/icq maar oder so MuayThaigerrr!! |
|
Kasteel is sowieso moeilijk berEIkbaar met ov, tis ongeveer 2 a 3km van het station vandaan. EDIT: spelfout, dank bianca [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 22-04-2002 21:45] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
inderdaad het liefst dus iemand die ons op wil halen bij alphen cs en naar huis wil brengen *kijkt jullie HEEL LIEF aan* I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Is heel makkelijk. Interliner richting A'dam of bus... 70 dacht ik? Uitstappen bij de Herenhof. Zonder overstappen, 10 minuutjes. Prima geregeld... |
|
quote: Yep zo kom je er vast ook wel Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hi all .. hey metalgrilophela hier een reply van mij snap nog niet veel van alles hier .. komt nog wel |
|
metal gril ? hahahahahaha ja daar kun je het vlees wel lekker op braden ja |
|
quote: marcel, wat wa jij allemaal van plan de 11e??? |
|
Een groot barbeque fest hahahahahh *hips* |
|
is er al iemand die besloten heeft zo lief te zijn mij en mn vriend een lift naar huis (Nieuw-Vennep) te geven??? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Waar ligt dat uberhaubt ??? |
|
quote: owkeee¿ uhmm jah wat bedoel je daar meej Kankerlul |
|
O jee nu gaan we het krijgen hahaha |
|
uhm, kan iemand mij misschien vertellen hoe laat suncaged dan begint met spelen? Dit ivm het feit dat alphen a/d rijn een pisdorp is waar je niet meer weg komt als het te laat wordt <crap, geen auto, motor> |
|
neem je tent mee en kom maar in mijn tuin kamperen Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: Als je een lekkere review schrijft van het concert op ZM krijg je er twee |
|
quote: De zaal gaat open om 21:00 Aanvang Triple 7 zal rond 22:00 zijn. Aanvang Sun Caged zal zijn rond 23:00 / 23:15 Sun Caged speelt ongeveer anderhalf uur, dus dat wordt dik na 0:00 Ik zou alles dolgraag 2 uur eerder zetten maar Het Kasteel heeft nu eenmaal vaste (openings-) tijden... Idee: Bel na afloop (of reserveer vantevoren alvast) met z'n 10-en een taxi-busje naar Station Leiden Centraal. Dat kost je dan geen reet (taxi-busje met z'n 10-en) en vanaf Leiden rijden er de hele nacht door treinen naar alle grote steden. |
|
quote: Nieuw-Vennep ligt tussen leiden en schiphol, onder hoofddorp...haarlemmermeer dus. tis ong. 20 km van Alphen I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Zoooo das pas echt een eind uit de buurt voor ons hahaha...ligt niet echt op onze route |
|
quote:Dan kan je met de Interliner. Die stopt bij Het Kasteel voor de deur en rijdt 24 uur per dag. |
|
quote: ja, die stopt dus niet in n-v I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |