IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Sun Caged+Triple 7 In Het Kasteel in Alphen a/d Rijn, zaterdag 11 mei Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 22-04-2002 19:29 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Misschien wel ja... Moet ff checken, ok?

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 22-04-2002 19:31 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Is goed

MuayThaigerrr!!

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 22-04-2002 19:46 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ligt er n.l. ff aan hoe vol mijn auto gaat zitten

Je hoort nog van me!

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 22-04-2002 19:52 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Okay, mail/msn/icq maar oder so

MuayThaigerrr!!

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 22-04-2002 20:33 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Nou, waarschijnlijk ben ik ook aanwezig MET VRIEND!!! Jajaja, hij gaat mee!

Alleen...wie kan ons een lift terug bezorgen...openbaar vervoer gaat namelijk niet meer na 0.00 uur . Alphen - Nieuw-Vennep is niet zo heel ver dus wie wil er lief zijn??????

I spy with my little and verrry evil eye.....

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-04-2002 21:07 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Kasteel is sowieso moeilijk berEIkbaar met ov, tis ongeveer 2 a 3km van het station vandaan.

EDIT: spelfout, dank bianca

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 22-04-2002 21:45]

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 22-04-2002 21:08 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

inderdaad

het liefst dus iemand die ons op wil halen bij alphen cs en naar huis wil brengen

*kijkt jullie HEEL LIEF aan*

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 22-04-2002 21:36 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2002 21:07 schreef Sjaan het volgende:
Kasteel is sowieso moeilijk berijkbaar met ov, tis ongeveer 2 a 3km van het station vandaan.

Is heel makkelijk. Interliner richting A'dam of bus... 70 dacht ik? Uitstappen bij de Herenhof.
Zonder overstappen, 10 minuutjes. Prima geregeld...

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-04-2002 21:39 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 22 april 2002 21:36 schreef Redelijk het volgende:
Is heel makkelijk. Interliner richting A'dam of bus... 70 dacht ik? Uitstappen bij de Herenhof.
Zonder overstappen, 10 minuutjes. Prima geregeld...

Yep zo kom je er vast ook wel

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Lord Sauron
Greetings
Usericon van Lord Sauron
Posted 22-04-2002 21:45 by Lord Sauron Wijzig reactieProfiel van Lord SauronQuote dit bericht

Hi all .. hey metalgrilophela hier een reply van mij snap nog niet veel van alles hier .. komt nog wel

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 23-04-2002 8:03 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

metal gril ? hahahahahaha ja daar kun je het vlees wel lekker op braden ja

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-04-2002 8:07 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2002 8:03 schreef mcoenen het volgende:

marcel, wat wa jij allemaal van plan de 11e???

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 23-04-2002 9:28 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Een groot barbeque fest hahahahahh

*hips*

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 23-04-2002 13:09 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

is er al iemand die besloten heeft zo lief te zijn mij en mn vriend een lift naar huis (Nieuw-Vennep) te geven???

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 23-04-2002 13:26 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Waar ligt dat uberhaubt ???

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 23-04-2002 14:08 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2002 8:03 schreef mcoenen het volgende:

owkeee¿ uhmm jah wat bedoel je daar meej

Kankerlul

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 23-04-2002 14:31 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

O jee nu gaan we het krijgen hahaha

MindBend
Usericon van MindBend
Posted 23-04-2002 14:45 by MindBend Wijzig reactieProfiel van MindBendQuote dit bericht

uhm, kan iemand mij misschien vertellen hoe laat suncaged dan begint met spelen?
Dit ivm het feit dat alphen a/d rijn een pisdorp is waar je niet meer weg komt als het te laat wordt <crap, geen auto, motor>

Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 23-04-2002 19:32 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

neem je tent mee en kom maar in mijn tuin kamperen

Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 23-04-2002 20:17 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2002 9:32 schreef Lord Morgoth het volgende:
Dat kost je btw wel een biertje, kerel!

Als je een lekkere review schrijft van het concert op ZM krijg je er twee

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 23-04-2002 20:24 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2002 14:45 schreef MindBend het volgende:
uhm, kan iemand mij misschien vertellen hoe laat suncaged dan begint met spelen?
Dit ivm het feit dat alphen a/d rijn een pisdorp is waar je niet meer weg komt als het te laat wordt <crap, geen auto, motor>

De zaal gaat open om 21:00
Aanvang Triple 7 zal rond 22:00 zijn.
Aanvang Sun Caged zal zijn rond 23:00 / 23:15
Sun Caged speelt ongeveer anderhalf uur, dus dat wordt dik na 0:00

Ik zou alles dolgraag 2 uur eerder zetten maar Het Kasteel heeft nu eenmaal vaste (openings-) tijden...

Idee: Bel na afloop (of reserveer vantevoren alvast) met z'n 10-en een taxi-busje naar Station Leiden Centraal. Dat kost je dan geen reet (taxi-busje met z'n 10-en) en vanaf Leiden rijden er de hele nacht door treinen naar alle grote steden.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 28-04-2002 15:17 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2002 13:26 schreef Triple-Dan het volgende:
Waar ligt dat uberhaubt ???

Nieuw-Vennep ligt tussen leiden en schiphol, onder hoofddorp...haarlemmermeer dus. tis ong. 20 km van Alphen

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 28-04-2002 19:33 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Zoooo das pas echt een eind uit de buurt voor ons hahaha...ligt niet echt op onze route

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 30-04-2002 16:33 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2002 15:17 schreef WickedKimmie het volgende:
Nieuw-Vennep ligt tussen leiden en schiphol, onder hoofddorp...haarlemmermeer dus. tis ong. 20 km van Alphen
Dan kan je met de Interliner. Die stopt bij Het Kasteel voor de deur en rijdt 24 uur per dag.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 30-04-2002 18:00 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2002 16:33 schreef Redelijk het volgende:
Dan kan je met de Interliner. Die stopt bij Het Kasteel voor de deur en rijdt 24 uur per dag.

ja, die stopt dus niet in n-v

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com