|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
vanavond zal ik met sjaan de beruchte vierambachtspolder weer eens moeten doorkruisen Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Ik vond het gisteren behoorlijk matig Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
ja, alphen is een beetje dood gelooftik |
|
zonde zeg... *troost* I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
wat is die zanger trouwens een gay Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
welke van de 2? |
|
die van sun caged Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
LOL, ik vond het opzich best wel meevallen, ik vond sun caged erg goed, nog beter zelfs dan het optreden dat ik in musicon gezien had. Triple 7 beukte ook aardig hard, heb het in ieder geval heel erg naar m'n zin gehad Thanx!! [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 12-05-2002 20:31] Kankerlul |
|
Triple 7 had tenminste nog een grunt Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: wie was u dan? [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 12-05-2002 20:33] |
|
quote: Ik was te herkennen aan het Whispering Gallery shirt, stond beetje rechtsvooraan tijdens sun caged. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
kan ik me niet herinneren omdat ik de hele tijd met die camera in mijn handjes stond... |
|
quote: Dus jij was die irritante gast die de hele tijd voor m'n hoofd stond te filmen Heb overigens vrij kort blond krullend haar, misschien zegt dat je iets. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: yep, zoals mijn t-shirt al zei: Lomp misschien als ik de video zie dat je erop staat |
|
Lol...erg mooie opnames gemaakt trouwens, marcel stuurde me net het filmpje van Sides vond ik erg cool om weer terug te zien! Kankerlul |
|
Dank u Op www.triple7.nl staat er ook eentje van gisteren |
|
quote: dan ben je mij zeker ook vergeten |
|
quote: En waar baseer je dat op ??? Vind ik een nogal tamelijk lullige opmerking meneer .. als je het niet gaaf vond dan kom je toch niet ? en tja, we spelen nu eenmaal geen death metal. Marcel |
|
quote: Nee joh, knappe kerels vergeet ik niet snel |
|
.. dus toch .. |
|
quote: Dude Marcel, ik ben het met je eens. Beetje loze opmerking van meneer. Niemand verplicht je om een band tof te vinden en op zo'n simpele opmerking zit ook niemand te wachten en als je ballen hebt zeg je iemand zoiets recht in z'n gezicht |
|
Ik dacht dat die ene gitarist van triple 7 gay was.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
LOL, de hele band joh! |
|
quote:Beide gitaristen van 777 zelfs. En dat is WEL ergens op gebaseerd |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |