|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Bewijs is hier ruimschoots aanwezig. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik vrees dat er inderdaad foto en filmateriaal is dat er niet om liegt |
|
Maar even over Het Kasteel afgelopen zaterdag: we hebben het prima naar onze zin gehad. Er waren best een aantal mensen die van ver kwamen om ons te zien en dat is te gek! Bijna het hele concert staat op video (met dank aan Shredhead :-)) en we hebben best lekker gespeeld. We gaan er altijd hoe dan ook wel 100% voor. 2 nummers van afgelopen zaterdag (video) staan op http://www.suncaged.com. |
|
Dan is het toch mooi om het te mogen promoten ? Probeer maar eens of jullie het in je hebben om ook het westen te overtuigen. Ik ben ook van mening dat het rond mijn omgeving erg matig gesteld is. Eigelijk alleen veel nu-rock onzin, wat natuurlijk voor die mensen die het wel leuk vinden een goede zaak is, maar elke dag worst op je brood gaat vervelen. Als jullie het een keer in Almere willen proberen maak je iig mij blij!!! [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 13-05-2002 12:42] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
In Maart speelden we in Den Haag en dat was wel een groot succes (lees: veel en enthousiast publiek). Dus erg veel logica zal er niet in zitten. Ware het wel dat Marcel die dag een clinic had gedaan in Rock Palace en daar de gig flink heeft kunnen promoten. Kasteel heeft ook geen reet aan promotie gedaan en dat scheelt ook... We willen ook het westen overtuigen. En dat lukt ook wel. We worden regelmatig benaderd door zalen en festivals uit het westen. 11 oktober spelen we bijv. in Hoofdorp en we spelen binnenkort in Rotterdam. |
|
Lege zaal of niet, passief publiek of niet, ik vond het in elk geval (wederom) een vet concert. BTW: Als mensen uit het publiek niet keihard staan te headbangen of mee te zingen dan betekent dat nog niet dat ze er niet van genieten; ik bijvoorbeeld sta ook niet te springen maar kijk meestal hoe de muziek gespeeld wordt. Maar dan ben ik nog wel enthousiast. |
|
Kvind het nogal gelul om te zeggen dat men in het Westen niet enthousiast is. Feit is wel dat er minder echte metaalliefhebbers zijn. Toch trekt een zaaltje als het Kasteel wel aardig wat goede Nederlandse metalbands. Je had bijvoorbeeld After Forever es moeten zien, het Kasteel zat helemaal vol en iedereen bangde er lekker op los! Natuurlijk is het Kasteel bagger qua promotie en heeft Sun Caged hier totaal geen naambekendheid, maar dat hoeft niet iets te zeggen over de Westerse metalliefhebbers. En kvind ook wel dat een band tegen een beetje kritiek moet kunnen, dit tegen mcoenen. Als edder het matig vond dan vond-ie dat, gewoon kwestie van smaak. Alhoewel er natuurlijk niets was aan te merken op de wijze waarop er gespeeld werd en het enthousiasme van de band. En dat gay-zijn moet je ook niet te serieus nemen! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Dat die zanger gay zou zijn is een loze en lullige opmerking van mij, mijn excuses. Maar ik vind het nogal vreemd dat ik meteen matig wordt bevonden als ik zeg dat ik de muziek niet goed vond. En ik zou niet weten waarom dat niet nuttig is om hier te posten in een topic dat over dit concert gaat. Overigens sta ik als metalliefhebber uit het westen meestal wel in het kasteel op de eerste rij te headbangen tot mijn hoofd eraf valt. Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Ik had het niet over het feit dat hij het concert matig vond, maar over de domme opmerking dat de zanger gay is, zo'n opmerking komt van de kleuterschool en geeft weeral aan hoe dom sommige mensen zijn, sorry hoor, maar zulke opmerkingen vind ik gewoon knap lullig, een grapje kan ik best om lachen maar dit vond ik niet echt grappig overkomen of zo. en ook wel laf inderdaad om dat gewoon op t forum te posten en er niks afgelopen zaterdag over te melden, maar ja, zand erover. Als je de muziek niet mooi vindt dan is dat een ander verhaal daar kan ik heel goed inkomen, we zijn nu eenmaal geen death metal of gothic band, en al helemaal geen after floorever of zo, onze muziek is niet de meest makkelijke om te doorgronden, daarom heet t ook progressieve metal ... Voor de rest van de mensen die t wel tof vonden : bedankt voor t komen, het was zeker gezellig ! Marcel |
|
Dat was het zeker Marcel en ik heb in ieder geval wel heel erg genoten! Goed gitaarspel van beide bands!! Hoop dat jullie snel weer eens in de buurt spelen. Kankerlul |
|
op naar 7 juni!! en dan hoop ik wat wakkerder te zijn en mijn hooft te kunnen bewegen, want dat zat er zaterdag helaas niet in |
|
quote: Misschien mot je er eens een nieuw hoofd op schroeven? |
|
lol |
|
quote: Ik had het ook over het feit dat men in het westen niet naar onbekende metalbands gaat kijken terwijl in Limburg een onbekende band vaak gewoon een volle zaal heeft. Men neemt daar meer initiatief en "durft" de gok te nemen om naar een onbekende band te gaan kijken. In het westen heerst dus "wat de boer niet kent dat lust ie niet" quote: Precies. Wij knallen toch wel :-) Maar het is natuurlijk erg jammer als de zaal bijna leeg is. En zoals je zelf zei heeft After Floorever wel een vol Kasteel. Ik weet zeker dat er tussen al die AF-fans veel mensen zitten die ons ook te gek zouden vinden, maar die waren er afgelopen zaterdag niet. Omdat men dus in het westen die gok niet durft te nemen of bij voorbaat al zoiets heeft van: "da's onbekend dus dat kan niet goed zijn". Men wil alleen maar grote namen zien blijkbaar. Zonde... Lang leve Limburg Het westen is taai maar dat zien we gewoon als een uitdaging. We hebben best een aantal gigs gehad (Den Haag bijv.) waar het wel volle bak was en een geweldige sfeer hing. [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 14-05-2002 12:37] |
|
Probleem is denk ik ook gewoon dat je als band gewoon een album uit moet hebben die ook fatsoenlijk gepromoot wordt door een platenmaatschappij. Pas als mensen muziek van je hebben zullen ze eerder geneigd zijn te komen. |
|
Och ja......maakt toch ook niet uit...de ene keer is het volle bak en de andere keer staan er 5 man.....maakt mij in ieder geval geen ruk uit. Speel je gewoon voor die ene gast wat het wel tegek vind.....klaar (alhoewel het natuurlijk ook kikke is wanenr een tent vol is ) *hips* |
|
Amen Triple-Dan ! Daar ben ik het nou volledig mee eens, ik speel altijd en ik doe altijd mijn best, ook als er maar 5 mensen staan Marcel |
|
Precies |
|
wat is progressieve metal eigelijk enneh, hier in apeldoorn is de promotie in de gigant ook barslecht kheb via via vernomen dat after forever kwam spelen, stond nergens aangegeven... zelfs van de heideroosjes was nix bekend... 24 mei geloof ik sinister, ook dit staat slechts op de flyer die hier en daar in de gigant te vinden is... echt te erg voor woorden... Je moeder. |
|
quote: |
|
Haha Paul, Ik had dus nog geen seconde van Sun Caged gehoord toen ik naar Den Haag ging, dus het kan ook anders. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |