|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
mooi gitaarspel ? 5 minuten op een akkoord rammen |
|
De eerste indruk van de nieuwe slayer: Slayer: kan het nog gayer ? Ik, Wil Schuurman |
|
Het is gewoon zo mooi... snif.. zo mooi! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
bij ManowaR zoies van :HEEEERSCH! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
de muziek is idd mooi. Burzum de eerste keer Nile: tering, het is wel erg veel vanhetzelfde. tweede keer Nile (2 maanden later): HEERSCH! NILE! |
|
Mijn 1ste indruk van pim fortuyn(spelling?) = HERE HE COMES THE SAVE THE DAY ! [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 21-04-2002 14:52] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Hij heeft gelijk, maar wel verkeerde ideeen verder. O en Panda, je gaat nu als eerste offtopic in je eigen topic (je schreef eerste indruk van een band ) |
|
quote: owke Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
eerste indruk van sun caged = wat de fuck maar die kenne spelen |
|
Zyklon, hmz wat een special effects in die stem/\mic zeg Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Eerste indruk bij Kabouter Plop en de Motormuizen: |
|
quote: nou en dat had ik nou ook rofl |
|
Maar goed, ik snap het topic niet helemaal. Probeer je te zeggen van 'eerste indruk van een band die later compleet veranderd is?' (die indruk dan). In dat geval die plaat van Emperor 'Anthems To The Welkin At Dusk', in het begin vond ik hem geweldig, nu word ik pissig na een nummer of vier. |
|
1e indruk van immortal.. allejezus wat is dat een lekker ding.. ok ff serieus 1e indruk van iced eart 2 jaar geleden op wacken, bijna elke wacken bezoeker was naar iced earth gekomen en wauw wat was dat gaaf. Ik kon dan wel geen fuck van de band zien, maar de sfeer. subliem Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Alice Cooper - Poison was mijn eerste ROCK liefde ik was toen 11 jaartjes oud. Ik had echt het gevoel van WAAAOOOOOOW Doet me inmiddels aan "een" ex vriendin denken, PUUR gif dat ze was. dus iedere keer dat ik nu poison hoor moet ik toch ff aan haar denken. Wiegen Meister ! |
|
quote: Ja idd |
|
quote: Eerste indruk Zyklon: Tering wat een geweld [geldt overigens ook voor Myrkskog]. |
|
De eerste keer dat ik Death hoorde (Lack Of Comprehension): DAMN! This is da shit! |
|
De 1e keer dat ik Sadistik Exekution hoorde: JAAAA METAL!!!!!!!!!!!!!! |
|
de eerste keer dat ik gister Zyklon beluisterde... (heb wel dat logo van Grolsch gemaakt, maar ken de band nog nie ) eh... DIE WIL IK OOK!!! gave plaat man... dus volgende week ff mee neme... |
|
quote:Dat heb ik met Shades Of God van Paradise Lost; ik vond hem eerst grandioos, maar nu ik hem terug luister vind ik hem vrij zielloos en ongeïnspireerd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zyklon heerscht zeker, maar teveel effecten in die stem gedaan Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Mijn eerste indrukken aangaande de volgende bands: Dimmu Borgir: heersch! Immortal: oorgasme. Rhapsody: Manowar: Hail & cheesyness! Burzum: [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 21-04-2002 16:45] |
|
Dimmu en burzum gaat niet zo goed samen [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 21-04-2002 16:47] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Je daar iets van aan trekken is best wel gay. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |