|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik dacht dat ze die dingen bij de elf fantasy shop's hadden, maar ze zijn behoorlijk prijzig hoor (weet niet meer precies hoeveel, maar iig prijzig) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ahhhh, schrijf ik gewoon de topic verkeerd!!!! Geloof nie dat ik dit zelf recht kan trekken. Kan er een mod effe de topic titel aanpassen??? Ik ook met me stomme slaperige kop! Op je knie en pijp voor genade! |
|
dr zijn hobbieisten die voor wapensmid oefenen (al jaaaaaaaaaren soms) ik denk dat met een beetje zoekwerk wel zoiets kan laten fabriceren My madness, my sadness |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Thanks! Hier heb ik wel wat aan. Is inderdaad wel verrekte duur! Effe centjes sparen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
ja duur he. damn ik zou er ook wel het nodige willen bestellen http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
|
|
|
|
ik heb wel eens zo'n boekje gehad waar dat je die dingen uit kon bestellen maar ik weet niet meer hoe het heet en volgens mij heb ik het weggegoid of gewoon zo goed verstopt dat ik het niet meer kan vinden. luuuuuuv is in the air......... |
|
Mijn dank is groot! Bedankt voor de adresjes. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: wat ga je daar mee doen? zo een ding doe je toch nooit aan? |
|
quote: nou soms in de stad zou et toch wel handig zijn My madness, my sadness |
|
quote: lastig crowdsurfen zo'n ding, oww ja mag nie meer Let´s bring back the METAL |
|
quote: Ja, ik zou ook wel eens willen weten waarom je zo'n ding zou willen hebben. Ik kan me daar dus echt helemaal niks bij voorstellen. Dat iemand een (samurai)zwaard ofzo in z'n kamer wil hebben staan ofzo kan ik nog een beetje begrijpen (nie veel, maar toch een beetje ) maar een maliënkolder . En dan zijn die dingen nog es schijtduur ook. Volgens mij zijn d'r betere manieren om je geld weg te gooien Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote:LARP!! (Live Action RolePlayen) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wie men liefheeft kastijdt men! |
|
quote: Bwo kwennie, leuk tijdens concerten of -en vooral- als je zelf op t podium staat met een black- of vikingmetal band. Of iets alla Crusader (Belgische heavy metal) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Iz inderdaad gewoon voor de heb. Zwaarden vind ik ook erg leuk. Heb er alleen het geld niet voor. Wilde alleen even weten wat zo'n maliënkolder kostte en of het een beetje te krijgen is. Heb nu den juisten informatie. Heb overigens ook eens iemand bij een concert zo'n ding zien dragen, zag er toch best heftig uit, weer eens wat anders als een rijtje spikes om je pols. Op je knie en pijp voor genade! |
|
waarom maak je hem niet zelf?? stuk goedkoper. kost veel tijd maar is niet moeilijk. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ergens online-handleiding ofzo?!!!!! Zou te gek zijn. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Zelf maken??? U heeft blijkbaar toch een hogere dunk van mij als ik zelf, hahaha. Is dat niet net zoiets als een trui breien? Denk dat ik niet verder zou komen als een sjaal van maliën. [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 11-09-2002 13:14] Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:je moet gewoon ringtes van staal ofzo aan een ander ringetje hangen en het ringetje met een tangetje weer dicht knijpen.. en zo verder. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb er 1 in een winkeltje in rotterdam in de etalage zien hangen weet alleen niet of ze die dingen er ook verkopen maar dat zal vast wel |
|
quote: Gewoon????? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ROFL Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |