IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Maliënkolder Volgende pagina
JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 11-09-2002 9:21 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Heeft iemand enig idee waar ik in HEMELS naam aan een maliënkolder zou kunnen komen???? Heb al even op i-net gezocht, maar heb tot dus ver weinig aan kunnen treffen.

--edit: titel--

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 11-09-2002 9:41]

Op je knie en pijp voor genade!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-09-2002 9:23 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 9:21 schreef JuronymouS het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik in HEMELS naam aan een maliënkolder zou kunnen komen???? Heb al even op i-net gezocht, maar heb tot dus ver weinig aan kunnen treffen.

ik dacht dat ze die dingen bij de elf fantasy shop's hadden, maar ze zijn behoorlijk prijzig hoor (weet niet meer precies hoeveel, maar iig prijzig)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 11-09-2002 9:24 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Ahhhh, schrijf ik gewoon de topic verkeerd!!!! Geloof nie dat ik dit zelf recht kan trekken. Kan er een mod effe de topic titel aanpassen???
Ik ook met me stomme slaperige kop!

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 11-09-2002 9:24 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

dr zijn hobbieisten die voor wapensmid oefenen (al jaaaaaaaaaren soms) ik denk dat met een beetje zoekwerk wel zoiets kan laten fabriceren

My madness, my sadness

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 11-09-2002 9:25 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 11-09-2002 9:27 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 9:25 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
http://store.museumreplicas.com/cgi-bin/www11650.storefront

Thanks! Hier heb ik wel wat aan. Is inderdaad wel verrekte duur! Effe centjes sparen.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 11-09-2002 9:29 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ja duur he. damn ik zou er ook wel het nodige willen bestellen

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-09-2002 10:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik denk dat ze bij Ancient Arts nog het goedkoopst zijn:

www.ancient-arts.de

of

General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 11-09-2002 10:34 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Je kunt ook op www.larp.nl kijken. De onderstaande chainmail kost daar 283 euro.

mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 11-09-2002 10:35 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ik heb wel eens zo'n boekje gehad waar dat je die dingen uit kon bestellen maar ik weet niet meer hoe het heet en volgens mij heb ik het weggegoid of gewoon zo goed verstopt dat ik het niet meer kan vinden.

luuuuuuv is in the air.........

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 11-09-2002 10:42 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Mijn dank is groot! Bedankt voor de adresjes.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 10:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 10:42 schreef JuronymouS het volgende:
Mijn dank is groot! Bedankt voor de adresjes.

wat ga je daar mee doen? zo een ding doe je toch nooit aan?

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 11-09-2002 10:55 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 10:51 schreef attila_de_hun het volgende:

nou soms in de stad zou et toch wel handig zijn

My madness, my sadness

draconian power
Usericon van draconian power
Posted 11-09-2002 10:57 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 10:19 schreef Valorian666 het volgende:
Ik denk dat ze bij Ancient Arts nog het goedkoopst zijn:

www.ancient-arts.de

of

lastig crowdsurfen zo'n ding, oww ja mag nie meer

Let´s bring back the METAL

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 11-09-2002 11:28 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

quote:

Ja, ik zou ook wel eens willen weten waarom je zo'n ding zou willen hebben. Ik kan me daar dus echt helemaal niks bij voorstellen. Dat iemand een (samurai)zwaard ofzo in z'n kamer wil hebben staan ofzo kan ik nog een beetje begrijpen (nie veel, maar toch een beetje ) maar een maliënkolder .

En dan zijn die dingen nog es schijtduur ook. Volgens mij zijn d'r betere manieren om je geld weg te gooien

Drink met matuh............., nooit alleen.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-09-2002 11:48 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
LARP!! (Live Action RolePlayen)

I'm not being rude. You're just insignificant.

Pagan
De zweep erover!
Usericon van Pagan
Posted 11-09-2002 12:13 by Pagan Wijzig reactieProfiel van PaganQuote dit bericht

Wie men liefheeft kastijdt men!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2002 12:47 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:

Bwo kwennie, leuk tijdens concerten of -en vooral- als je zelf op t podium staat met een black- of vikingmetal band. Of iets alla Crusader (Belgische heavy metal)

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 11-09-2002 13:07 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Iz inderdaad gewoon voor de heb. Zwaarden vind ik ook erg leuk. Heb er alleen het geld niet voor. Wilde alleen even weten wat zo'n maliënkolder kostte en of het een beetje te krijgen is. Heb nu den juisten informatie. Heb overigens ook eens iemand bij een concert zo'n ding zien dragen, zag er toch best heftig uit, weer eens wat anders als een rijtje spikes om je pols.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-09-2002 13:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

waarom maak je hem niet zelf?? stuk goedkoper. kost veel tijd maar is niet moeilijk.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2002 13:12 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 13:10 schreef Cadaveria het volgende:
waarom maak je hem niet zelf?? stuk goedkoper. kost veel tijd maar is niet moeilijk.

ergens online-handleiding ofzo?!!!!! Zou te gek zijn.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 11-09-2002 13:13 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Zelf maken???

U heeft blijkbaar toch een hogere dunk van mij als ik zelf, hahaha. Is dat niet net zoiets als een trui breien? Denk dat ik niet verder zou komen als een sjaal van maliën.

[Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 11-09-2002 13:14]

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-09-2002 13:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 13:13 schreef JuronymouS het volgende:
Zelf maken???

U heeft blijkbaar toch een hogere dunk van mij als ik zelf, hahaha. Is dat niet net zoiets als een trui breien? Denk dat ik niet verder zou komen als een sjaal van maliën.
je moet gewoon ringtes van staal ofzo aan een ander ringetje hangen en het ringetje met een tangetje weer dicht knijpen.. en zo verder.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Ice Princess
Usericon van Ice Princess
Posted 11-09-2002 13:25 by Ice Princess Wijzig reactieProfiel van Ice PrincessQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~jan86969/website/home.htm

ik heb er 1 in een winkeltje in rotterdam in de etalage zien hangen
weet alleen niet of ze die dingen er ook verkopen maar dat zal vast wel

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2002 13:26 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 13:16 schreef Cadaveria het volgende:
je moet gewoon ringtes van staal ofzo aan een ander ringetje hangen en het ringetje met een tangetje weer dicht knijpen.. en zo verder.

Gewoon?????

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 11-09-2002 13:27 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

ROFL

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com