|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
- Vargen - Amarantha - Mörke - Witch (?) - Herger (hehe...) - Valorian - Cadaveria |
|
Ik ga naar Zwolle I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
- Vargen - Amarantha - Mörke - Witch (?) - Herger (hehe...) - Valorian - Cadaveria - Rajackar |
|
Misschien, wel leuk een beetje oorlogje vieren... |
|
13.00 The Embodiment (death metal) - Never heard of it 13:45 The Green Ballz Band - Never heard of it 14:30 Nepenthe (black metal) - Hmm, was geloof ik wel, hmm, standaard of zo... 15:15 Mark and the Spies - Uhm, sja, grappig, nothing more... 17:15 Wealthy Begger - Never heard of it 18:30 Mark Foggo - Wie de fukk? 20:00 Dreadlock Pussy - Uhm??? 21:30 Peter Pan - Ah, deze band wil ik wel eens horen! 23:00 Liberator - Huh? Wie? [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 22-04-2002 22:12] |
|
13.00 The Embodiment (death metal) - Never heard of it 13:45 The Green Ballz Band - Vrolijke gitaar muziek 14:30 Nepenthe (black metal) - ze zijn beter geworden 15:15 Mark and the Spies - Uhm, sja, grappig, nothing more... Ja een beetje suffe surf 17:15 Wealthy Begger - Never heard of it. Ik weet het ook niet precies 18:30 Mark Foggo - Een van de weinige echt leuke ska bands 20:00 Dreadlock Pussy - Suffe nu-metal 21:30 Peter Pan - Ah, deze band wil ik wel eens horen! schijnt wel tof te zijn 23:00 Liberator - Superbekende ska band uit het noorden ergens |
|
ik ben er ook, vroeg aanwezig en kom niet van het terrein KAG af. trouwens embodiment en nepenthe enige metal acts jammer..maarja je kan niet alles hebben ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote:Oh, gaan we voor de bands No regrets and no remorse... |
|
quote:Absoluut niet. Het bandaanbod is op Kabaal am Gemaal meestal erg zwak en absoluut niet de moeite van het luisteren waard. Niet dat dat uitmaakt, want we zijn toch altijd in de buurt, dus als er klanken onze oren bereiken die wel de moeite waard zijn doen we 100 stappen en staan we voor het podium. Verder gaan we gewoon pils drinken. Veel pils. En patat en pizza eten. |
|
quote:dat dacht ik ja. No regrets and no remorse... |
|
De bands zijn ook dit jaar weer overal BAGGER, Maar 5 mei ruled niet om de bands, maar om het feest, Dus dan ga ik natuurlijk voor Wageningen, inclusief grasveld in de zon tegenover Edah (lees goedkoop bier) , (KUT .. 5 mei = zondag dit jaar) Dan maar inkopen op zaterdag,, .. .. |
|
Natuurlijk zal de onheilige Mörke ook weer al drinkend aanwezig zijn.... En even gelijk mijn mening over de bands: 13.00- The Embodiment - Nooit Van Geheurd 13:45- The Green Ballz Band - Nooit Van Geheurd 14:30- Nepenthe - Een stelletje rijke klotejochies die denken dat ze toffe muziek maken 15:15- Mark and the Spies - Erg Okee.. Muziek om blij van te worden, en ze slopen het halve podium als ze goed op weg zijn 17:15- Wealthy Beggar - Ik geloof dat het een soort Rock is, of nu-metal, i.i.g. ik vond het destijds (3 jaar geleden o.i.d.) niet tof. 18:30- Mark Foggo - Ska moet kapotgeschoten worden. 20:00- Dreadlock Pussy - Laten we op de Nu-Metaal-golf meezeilen... 21:30- Peter Pan Speedrock - Ik hoor dat ut Stonerinvloeden heeft, dus ik ga het wel zien!! 23:00- Liberator - Ska moet kapotgeschoten worden!! [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 23-04-2002 14:46] Dit slaat nergens op. |
|
Jah waarschijnlijk ben ik dan ook van de party.. Samen met een plens bier. Ik ga meteen even rekenen hoeveel blik er in mijn tas kan. Waarschijnlijk wordt het een weekendtas; En even gelijk mijn mening over de bands: 13.00- The Embodiment - Nooit Van Gehoord 13:45- The Green Ballz Band - Nooit Van Gehoord 14:30- Nepenthe - geen idee wat het is 15:15- Mark and the Spies - Leuke naam.. 17:15- Wealthy Beggar - geen idee wat het is. 18:30- Mark Foggo - ken het niet 20:00- Dreadlock Pussy - au. 21:30- Peter Pan Speedrock - Kut band vieze vette mannen. 23:00- LiberatorKen het niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
13.00- The Embodiment - Ken ik niet. 13:45- The Green Ballz Band - Ken ik niet. 14:30- Nepenthe - Heersch! 15:15- Mark and the Spies - Ken ik niet. 17:15- Wealthy Beggar - Mooie paradox, ken het niet. 18:30- Mark Foggo - Ken ik ook al niet. 20:00- Dreadlock Pussy - Zuigt tieten. Beetje jammerlijke whinecore. 21:30- Peter Pan Speedrock - Veel over gehoord, FF checken. 23:00- Liberator - Ken ik niet. |
|
ZEG dimmukindje, ga je ook naar Wageningen dan? Dit slaat nergens op. |
|
Nou, ik ga waarschijnlijk 5 mei naar Rotterdam (Baroeg), dus... |
|
Ik ga 5 mei ook naar wageningen. Naar Nepenthe kijken, hun cd kopen en bier drinken :-) |
|
quote: Ja dat ga ik mörketje van me. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 23-04-2002 18:59] |
|
13.00- The Embodiment - GAAAF! heb ze eerder gezien... maar ik ken de lui... dus word 't snel vetter 13:45- The Green Ballz Band - Ken ik niet. 14:30- Nepenthe - Heersch!!! Ede heerscht 15:15- Mark and the Spies - Ken ik niet. 17:15- Wealthy Beggar - ken ik niet. 18:30- Mark Foggo - Ken ik niet. 20:00- Dreadlock Pussy - zuigt 21:30- Peter Pan Speedrock - kenkniet 23:00- Liberator - Ken ik niet. Ben d'r waarscheinlijk ook... alleen voor nepenthe en The Embodiment |
|
quote: hmmmz... U komt hier ook uit de buurt krijg ik het vermoeden? (ede?) Nepenthe heerscht enzo, maar de cd is nog niet klaar op 5 mei het is uitgelopen met de opname's, alles moest opnieuw.... |
|
quote: Ja, die demopresentatie op heidepop ging ook al niet door, godverdekutklote [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 23-04-2002 19:30] |
|
quote: What the hell....... Was jij daar ook?? da's mien Stamcafe.. ken ik u niet ergens van!? |
|
quote: Ja, ik was er ook. Het is ook mijn stamcafé. Ik ken u volgens mij wel, van gezicht dan. Klein manneke, kort haar en vaak een Opeth trui aan, right? |
|
quote: damned... ik ben de buurt nie meer veilig maareh wie bent u dan?? Hoe zie jij eruit, en wat voor shirts (handig he shirts... ) draagt gij?? Of wil U anoniem blivve... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |