|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Oh ja? Ik hoorde dat Anathema op Pinkpop alles tot en met A Silent Enigma gaat spelen. Anders ga je daar heen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Meer werk van vroeger?!? Je mag je in je handjes knijpen met Sleepless. Sowieso hebben ze inderdaad alle albums aangedaan, behalve The Silent Enigma. Maar ach, ik heb ze vaak zat A Dying Wish zien spelen dus Sleepless en Hope vond ik een goed alternatief. Sowieso lijkt het me niet nodig dat ze nummer die oorspronkelijk met Darren White op zang waren nu nog gaan spelen. (Sleepless is een uitzondering, want daar is ook een 1996 versie van verschenen.) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Mensen willen gewoon graag blijven geloven dat ze alleen maar materiaal van voor the silent enigma spelen live. Het was een waanzinnig goed optreden en mensen moeten niet zo zeuren. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: haha, misschien doe ik dat wel ja wacken + bier = geheugenverlies |
|
Weer és lelijk stronken geworden dit jaar ende gelukkig niet , http://www.scrotum.tk Überhammer |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |