IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : 5 Mei, bevrijdingsfestival in Wageningen, wie gaat? Vorige pagina
kpax
alarmclock
Usericon van kpax
Posted 08-05-2006 20:31 by kpax Wijzig reactieProfiel van kpaxQuote dit bericht

Het was echt de hele dag afzien in Wageningen, met ook nog eens ska bij Kabaal. Gelukkig savonds Anathema, stond redelijk vooraan, en heb wel genoten. Meer werk van vroeger had wel gemogen, maar ach.

wacken + bier = geheugenverlies

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-05-2006 20:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2006 20:31 schreef kpax het volgende:
Het was echt de hele dag afzien in Wageningen, met ook nog eens ska bij Kabaal. Gelukkig savonds Anathema, stond redelijk vooraan, en heb wel genoten. Meer werk van vroeger had wel gemogen, maar ach.
Oh ja? Ik hoorde dat Anathema op Pinkpop alles tot en met A Silent Enigma gaat spelen. Anders ga je daar heen!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Sater
Usericon van Sater
Posted 09-05-2006 6:27 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Meer werk van vroeger?!? Je mag je in je handjes knijpen met Sleepless.

Sowieso hebben ze inderdaad alle albums aangedaan, behalve The Silent Enigma. Maar ach, ik heb ze vaak zat A Dying Wish zien spelen dus Sleepless en Hope vond ik een goed alternatief.

Sowieso lijkt het me niet nodig dat ze nummer die oorspronkelijk met Darren White op zang waren nu nog gaan spelen.
(Sleepless is een uitzondering, want daar is ook een 1996 versie van verschenen.)

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 09-05-2006 7:49 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2006 6:27 schreef Sater het volgende:
Meer werk van vroeger?!? Je mag je in je handjes knijpen met Sleepless.

Sowieso hebben ze inderdaad alle albums aangedaan, behalve The Silent Enigma. Maar ach, ik heb ze vaak zat A Dying Wish zien spelen dus Sleepless en Hope vond ik een goed alternatief.

Sowieso lijkt het me niet nodig dat ze nummer die oorspronkelijk met Darren White op zang waren nu nog gaan spelen.
(Sleepless is een uitzondering, want daar is ook een 1996 versie van verschenen.)

Mensen willen gewoon graag blijven geloven dat ze alleen maar materiaal van voor the silent enigma spelen live.
Het was een waanzinnig goed optreden en mensen moeten niet zo zeuren.

Op je knie en pijp voor genade!

kpax
alarmclock
Usericon van kpax
Posted 09-05-2006 11:42 by kpax Wijzig reactieProfiel van kpaxQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2006 20:32 schreef ZelThoR het volgende:
Oh ja? Ik hoorde dat Anathema op Pinkpop alles tot en met A Silent Enigma gaat spelen. Anders ga je daar heen!

haha, misschien doe ik dat wel ja

wacken + bier = geheugenverlies

GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 09-05-2006 13:03 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Weer és lelijk stronken geworden dit jaar ende gelukkig niet ,

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com