|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben ook zo'n klein manneke, met twee ringen door zijn hoofd gejast (wenkbrauw en lip) en draag bandshirts . van alles, Dark Funeral, Dimmu, Immortal, Black Sabbath, etc. Draag vaak zo'n lange leren jas. Ik heb je op mijn msnlijst gepleurd al je het niet erg vindt. |
|
Mark Foggo.. hmmz.. Ska is veuls te vrolijk meestal Nepenthe is wel aan te horen. Maargoed, ik ga maar naar Zwolle, woon er toch, mischien als ik maar zorg dat ik enorm aangeschoten ben waardeer ik After F(lo)orever ook nog wel. Life doesn't get much better than this! |
|
Kut line up weer. Maar ja aangezien ik na 5 mei nog precies een week in Wageningen zal wonen zal ik er ook wel zijn... echter in eerste instantie met wat lokaal volk. Maar we komen elkaar wel tegen denk ik zo, ergens backstage bij eh, wie is het dit jaar, Trijntje Oosterhuis of zo... |
|
quote:No way dude, wij zullen een partij houden! |
|
Ik ga ook optreden dan... Dit slaat nergens op. |
|
- Vargen - Amarantha - Mörke - Witch (?) - Herger (hehe...) - Valorian - Cadaveria - Rajackar - Dwaallicht (Mijn huisgenoten komen ook trouwens Dit slaat nergens op. |
|
quote: wat gaat er wezen dan in de Baroeg dan? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
goed de bands wete mij nietvte motieveren maar als ik zou willen en die dag niks te doen heb zou ik misschien kunnen komen, vrienden van mij gaan geloof ik elk jaar |
|
- Vargen 666 - Amarantha - Mörke + huisgenoten - Witch (?) - Herger (hehe...) - Valorian - Cadaveria - Rajackar - Dwaallicht - General Skullfucker |
|
- Vargen 666 - Amarantha - Mörke + huisgenoten - Witch (?) - Herger (hehe...) - Valorian - Cadaveria - Rajackar - Dwaallicht - General Skullfucker - MetalHeus ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Ik ga lallen in Wageningen maar ik heb horen zeggen dat een of ander hiphopmannetje genaamd Brainpower de boel daar ook komt verzieken? Is dit zo of is dit een gerucht? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Wie neemt er pils mee? |
|
Ik ga me ik zwolle vervelen. Joa, zie ik after forever voor de 80ste keer, wat wil je nog meer. maar goed, bier helpt |
|
Voor de Wageningen gangers, als je kratjes dan wel traytjes bier meeneemt, zorg in ieder geval dat je die zooi in een rugzak pleurt en een plastic bierglas bij je hebt want ze gaan dit jaar wat strenger zijn op glas EN blik, naar het schijnt. Allicht is het niet nodig maar toch lullig als je het centrum opeens niet in mag met je kratje pils. |
|
Ik was van plan 4 sixpacks Grolsch in een grote plastic zak van de AH of zo mee te nemen. glas mee zeg je? Hmm, daar hou ik niet zo van... Weet je, al die lege blikjes gaan gewoon in een 2de plastic tas! |
|
- Vargen 666 - Amarantha - Mörke + huisgenoten - Witch (?) - Herger (hehe...) - Valorian - Cadaveria - Rajackar - Dwaallicht - General Skullfucker - MetalHeus - DimmuChild + vriendin + al dan niet gewenste overige aanhang |
|
quote: Nee, maar dat ze dus misschien moeilijk gaan doen als ze je uit blikje zien drinken, snap je? Het zal wel loslopen maar toch. Ik weet het niet. Ik neem wel een glas mee, als het niet nodig is OK, als het wel nodig is ben ik blij (en word ik beschonken). |
|
Hmm, moet ik even een stevig plastic glas zien te regelen... Alhoewel, die hebben ze daar natuurlijk ook. Moet je alleen wel een pilse bestellen. Waar ik geen zin in heb. |
|
Hmm. ik moet wel ff veel bier regelen ja... |
|
Cadaveria en ik hebben net ieder een koffer Grolsch ingeslagen (12 x 0,33 l) |
|
Cool, Olivier en ik ook. Gaat wel goedkomen met dat bier |
|
quote: hmmm, morke...Ken jij de mensen van Nepenthe??? Okee, over muzieksmaak valt niet te twisten maar ik neem aan dat jij duidelijk niet begrijpt hoe het is om te studeren met je eigen geld, daarnaast in een band te spelen, te werken voor je apparatuur en je biertjes bijelkaar te sprokkelen met wisselgeld. Als rijk klotejochie toch behoorlijk verrot dan he? Relaxed dat er zoveel mensen komen naar kabaal, zeker omdat de So What dicht is he [Dit bericht is gewijzigd door The Eye of R op 04-05-2002 18:50] |
|
Line-up sucks ... ik blijf lekker thuis. |
|
quote: hehe, maar istie dicht dan?? normaal issie 7 dage per week open alsk me niet vergis... magoed ik kom niet meer kben echt dood, 4 dagen zitte verhuizen bij me pa's werk, van smogus 6 tot savonds half 8.. dan heb je em na 4 dage wel zitten.. [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 04-05-2002 22:07] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |