|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Uhm, als die regel bij jou op school word ingevoerd moet je de school(leiding) ritueel afbranden en een andere school (+ schuiladres) opzoeken. It's the only choise you got |
|
dan ga je toch naar een niet christelijke school......... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-04-2002 23:00] Suck my piss |
|
wieeeeee ... t zal ook weer es niet |
|
quote: DIT BEDOEL IK NOU MET DAT STOMME HYPOCRIETE GEZEIK EN GEZIEK OP SCHOLEN!!!!!!!!!! BOOS!!!! ik wens je sterkte. blijf jezelf en laat je niet beinvloeden door die poldermodel-mierenneukers! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik denk dat het vrij weinig uitmaakt als je geen kruis of whatever op school mag dragen. Ik bedoel, als je al satanist zou zijn of je er tot aangetrokken zou voelen dan maakt zo'n regel echt niets uit. Die directie is gewoon loos als ze niet zien dat die shit gewoon mode is. Maar goed, je kan ook gewoon normale kleding aan doen, of als je die niet hebt van school geld vragen om die te kopen. En als je daar geen zin in hebt ga je naar een andere school. Ik neem aan dat je op een christelijke school zit, en da's sowieso kut omdat je met kerst naar de kerk moet. |
|
nee serieus, je kan er toch geen fuck aan doen als ze die regels eenmaal invoeren. Je staat als leerling eenzaam en alleen onderaan en je begint er geen fuck tegen. |
|
Oh ja, de opmerking "Ik betaal toch schoolgeld" wil ook nog wel eens uitmaken. Alhoewel je dat pas na je 16e mag zeggen omdat je daarvoor nog leerplichtig bent... |
|
quote: He ik ga ook met kerst naar de kerk. (nog echt ook ) |
|
ja, dat merk ik nou ook altijd op school. Ze zijn zo hypocriet, christelijk.....gatverdamme ik wordt hier echt kotsmisselijk van! Ze staan je nieteens toe jezelf te zijn! Een jongen in mn klas werd er laatst op aangesproken dat hij er "te aggressief uitzag". Hij draagt wijde broeken, 10 cm lange stekels en spikes op zn tas....en heeft een lief koppie....nou nou nou wat ontzettend aggressief zeg. [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 22-04-2002 23:03] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: neej ....daarom andere school...=toch niet zo moeilijk.... Suck my piss |
|
quote: ja precies |
|
Op mijn middelbare school hadden ze nooit ergens problemen mee, ik liep destijds altijd in vol ornaat van pentagrammen met punt down en omgekeerde kruizen, blasphemische shirts, nooit wat over gehoord.. Zelfs kleine spikes had niemand bezwaar tegen geloof ik (al droeg ik die zelf nooit op school) |
|
Ja jij ook. Andere school is geen optie want ik hoef nog maar drie weken. jullie hebben geoeje ideetjes vooral dat ritueel afbranden van de directie leek me wel een aardige. Maar ik doe dit meer voor mn broertje die trekt zn mond nooit open en die kunnen ze dus alles verbieden en dat zou ik lullig vinden. Overigens vond ik dat geld vragen voor kleding te kopen ook een hele aardge, ga ik morgen een vragen. Officieel is het trouwens een katholieke sgool maar er zitten ook moslims op dus dat vind ik geen argument. Overigens ben ik geen satanist maar ik heb gewoon een ketting die ik mooi vind en die heeft toevallig een pentagram. En ik loop in zwarte kleertjes, behalve die van Cradle of filth want die zijn al verboden allemaal ik denk dat k ga slapen ik meot morgen naar sgool Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne? |
|
Hmm, zwarte kleding mag niet. NONNEN LOPEN OOK IN HET ZWART! |
|
Goed argument....ik denk dat ik me morgen als non verkleed naar school....best een leuk ideetje al zeg ik het zelf...eens kijken wat mn moedertje daarvan zegt [Dit bericht is gewijzigd door God of Fuck op 22-04-2002 23:27] Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne? |
|
Dit is fuckin discriminatie, voor de rechter slepen die directeur Bazzio Attacks!!! |
|
Zeg gewoon dat Satanisme jouw geloof is, volgens mij staat er wat in de grondwet over het uitoefenen van geloven... zoek maar op. Zolang je niets illegaal doet, zoals ritueel afbranden van leraren, moet je je geloof gewoon kunnen uitoefenen. O jah, wees snel, voordat Pim aan de macht is. pimmetje wilt de grondwet overhoop gooien Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Kijk als je nou zo op school komt heb je wel een probleem: |
|
Idd die paint kan echt niet Bazzio Attacks!!! |
|
En als je last van PMS hebt, dan moet je dus een tampon of zo iets dergelijks kopen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
pfft wat een madness het moet wel erg zijn dan! post es een foto http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Moet je je Burzum - Filosofem trui aan doen... |
|
wanneer komt er een satan's school waar christelijke kleding verboden is? |
|
Sjemig, wat een onzin zeg! Dat hadden ze vroeger bij ons op school niet moeten flikken! Geen hond die er zich iets van aangetrokken had dan. Geef ze dit : |
|
Ik dacht dat hier in Nederland vrijheid van menings uiting van kracht was? Ik vind dat je dan ook mag vragen of ze hun kruisjes moeten afdoen, dat vind ik pas propaganda. Sommige christenen hebben in hun dagelijkse leven een kruis van zo'n 30 cm om hun nek hangen en dat mag wel gewoon. Maar een metal head mag een 'omgekeerd' kruis niet dragen. OVerigens ken ik er niet veel die echt een omgekeerd kruis op hun werk of wat dan ook dragen.Tolerantie.. Ik zal het niet pikken als ik jou was. Slachten die handel [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 23-04-2002 8:49] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |