IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Zwarte kleding, pentagrammen enzo verboden op school? Vorige pagina | Volgende pagina
DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 23-04-2002 9:19 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Jammer.

Kanttekening: dit had je wel kunnen verwachten eigenlijk. Je weet dat men niet tolerant is tegenover pentagrammen, omgekeerde kruizen, aanstootgevende shirts, enz. Deze werken nou eenmaal shockerend op de 'normale' mensen. Als je die dingen draagt, ben je je daar best van bewust en is dat meestal ook (een van de) reden(en) dat je er zo bijloopt.
Als men je dan niet accepteert zoals je eruit ziet, moet je ook niet beginnen te mekkeren. Dat is het risico dat aan je verschijning kleeft.

Bovendien, niemand verplicht je er zo bij te lopen. Ik zeg niet dat je dan maar in gewone kleren moet gaan lopen, maar zeuren over niet geaccepteerd worden is wel een beetje hypocriet.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 23-04-2002 9:23 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Dit soort dingen blijven triest, ook al weet je dat er zo op gereageerd gaat worden door (het merendeel van de)'normale' mensen. Gewoon doen wat jij wilt en niet wat zij willen.


MuayThaigerrr!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-04-2002 9:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2002 9:19 schreef DimmuChild het volgende:
Jammer.

Kanttekening: dit had je wel kunnen verwachten eigenlijk. Je weet dat men niet tolerant is tegenover pentagrammen, omgekeerde kruizen, aanstootgevende shirts, enz. Deze werken nou eenmaal shockerend op de 'normale' mensen. Als je die dingen draagt, ben je je daar best van bewust en is dat meestal ook (een van de) reden(en) dat je er zo bijloopt.
Als men je dan niet accepteert zoals je eruit ziet, moet je ook niet beginnen te mekkeren. Dat is het risico dat aan je verschijning kleeft.

Bovendien, niemand verplicht je er zo bij te lopen. Ik zeg niet dat je dan maar in gewone kleren moet gaan lopen, maar zeuren over niet geaccepteerd worden is wel een beetje hypocriet.
Ik vind dit dus dikke onzin. Dus jij vind het kunnen dat mensen er over vallen hoe jij er uit ziet. . Het dragen van zwarte kleding is een uiting van een levensstijl en op een levensstijl heeft iedereen recht op. Misschien is het overdreven om op een Cristelijke school met enorme kruizen rond te lopen om te schokkeren maar lang niet iedereen is zo.
Ik zelf heb er vroeger ook veel problemen mee gehad maar uiteindelijk hebben ze mij geaccepteerd wie ik ben en hoe ik er uit zie. Ik vind dat ze op scholen niet zo moeten zeiken, als het nu op stage of werk zo was ok. Ik pas me op mijn stage ook aan. Maar daarom draag ik nog wel zwart en de wat minder provocerende metal shirts.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 23-04-2002 9:34]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 23-04-2002 9:33 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik had het best ok gevonden als ook Nederland, net als b.v. Groot Britannië, voor haar scholen voor schooluniformen had gekozen. Dan ben je van het gezeik af wat wel en niet op school thuishoort...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 23-04-2002 9:36 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Sommige levensstijlen zijn nou eenmaal expliciet en worden raar bekeken. Dat kun je misschien niet leuk vinden, maar het is wel een feit. Niet accepteren is trouwens wel iets anders dan verbieden, daarom ben ik het ook niet eens met die regels op scholen.

De dingen die mensen je naroepen en dergelijke is natuurlijk storend, maar het zegt meer over hen dan over jou. De manier waarop je met zulk commentaar omgaat is natuurlijk ook een meespelende factor.

Nogmaals: Je kiest deze stijl zelf, je weet dat de maatschappij er raar tegenaan kijkt, dus achteraf niet mekkeren dat je niet begrepen en geaccepteerd wordt.

De echte openminded mensen worden er naar verloop van tijd wel uitgefilterd.



[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 23-04-2002 9:39]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-04-2002 9:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Op de middelbare school hebben we een tijdperk gehad dat er geen korte rokjes meer gedragen mochten worden. Dat was te begrijpen want soms kon je het schaamhaar van die meiden onder het rokje vandaan zag komen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 23-04-2002 9:41 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik zit nog eens verder na te denken over dit "probleem".

Eigenlijk moet je gewoon niet zeuren. In bepaalde landen word je van straat geplukt als je bepaalde kleren/haardracht draagt.

Er zijn landen waar je, ook als mannelijke toerist, gewoon onder dwang kaalgeschoren wordt, als je het ook maar waagt met lang haar rond te lopen. En hoe lang "lang" is, dat bepaal je dan mooi niet zelf.

Verder:
Onderwijs is in Nederland verplicht (tot een bepaalde leeftijd) en als je diep in je hart kijkt, moet je enorm blij zijn dat je in Nederland het recht en de kans hebt om uberhaupt iets te leren.

Ik vind het persoonlijk ook kul dat een school bepaalt wat qua kledingdracht goed of fout is, maar ik kan mij op zich er wel iets bij voorstellen. Aangezien mensen op een bepaalde leeftijd zeer waarschijnlijk die kleding en atributen alleen maar dragen omdat ze tegen de maatschappij willen schoppen. Begrijp me niet verkeerd: de drager van dit soort kleding, vindt die kleding het einde en mooi en geweldig, maar je kunt mij niet wijsmaken dat je stiekem niet geweldig vindt dat je bepaalde mensen ermee shockeert...

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 23-04-2002 9:42]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 23-04-2002 9:42 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

DISCRIMINATIE ROEPEN !!!!! op school. je word gediscrimineerd op je geloof !!! en dat mag volgens de wet niet !!! Mocht de school jullie dit verbieden, neem een advocaat in de arm, en haal je gelijk.

Iedereen het het recht van vrije uiting van mening en geloof.

En wat doet de school, als je nou net een pentagram op je voor hoofd heb laten tattoëren ???

HAIL all that's SATAN !!!


Wiegen Meister !


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-04-2002 9:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2002 9:41 schreef Sarjenka het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon niet zeuren. In bepaalde landen word je van straat geplukt als je bepaalde kleren/haardracht draagt.


Daarom mag je dus wel zeuren omdat dat in Nederland eigelijk niet zo mogen gebeuren., Hun hebben de grond wet discriminatie niet. Want daar heeft S_S een goed punt het is pure discriminatie op je levensstijl.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 23-04-2002 9:44 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 23 april 2002 9:42 schreef Shadow_Smile het volgende:En wat doet de school, als je nou net een pentagram op je voor hoofd heb laten tattoëren ???




Ik neem aan dat de tattoeerder dan aansprakelijk gesteld kan worden, want iemand die tatooeerd, heeft zich ook aan bepaalde regels te houden.
En ook als je al meerderjarig bent, zal een goede tatooeerder jou eerst proberen je ervan af te praten om een tattoo op je voorhoofd te laten zetten.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 23-04-2002 9:45 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2002 9:41 schreef Sarjenka het volgende:
Ik vind het persoonlijk ook kul dat een school bepaalt wat qua kledingdracht goed of fout is, maar ik kan mij op zich er wel iets bij voorstellen. Aangezien mensen op een bepaalde leeftijd zeer waarschijnlijk die kleding en atributen alleen maar dragen omdat ze tegen de maatschappij willen schoppen. Begrijp me niet verkeerd: de drager van dit soort kleding, vindt die kleding het einde en mooi en geweldig, maar je kunt mij niet wijsmaken dat je stiekem niet geweldig vindt dat je bepaalde mensen ermee shockeert...


De essentie!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-04-2002 9:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2002 9:44 schreef Sarjenka het volgende:
Ik neem aan dat de tattoeerder dan aansprakelijk gesteld kan worden.
Neen, want je tekend er voor dat het vrijwillig gebeurd.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 23-04-2002 9:46 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2002 9:44 schreef Sarjenka het volgende:
Ik neem aan dat de tattoeerder dan aansprakelijk gesteld kan worden, want iemand die tatooeerd, heeft zich ook aan bepaalde regels te houden.
En ook als je al meerderjarig bent, zal een goede tatooeerder jou eerst proberen je ervan af te praten om een tattoo op je voorhoofd te laten zetten.


eh................... dat was sarcastisch bedoeld


Wiegen Meister !


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 23-04-2002 9:50 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

regels op scholen zullen er altijd zijn.toen ik op de middelbare school zat van 74 tot 77.mocht je zelfs geen oorbel in hebben of je haar heel lang laten worden.als jongen .terwijl ik toen al erg lang haar had ik was ook een van de eerste die een oorbel in had ,wat toen net in begon te komen voor mannen.ik weigerde om hem uit te doen.en me haar af te knippen.na lang discuseren door het schoolbestuur mocht het.en werden de regels aangepast.ik vind het niet verkeerd zoals in sommige landen schooluniformen moeten gedragen worden.want dan is iedereen gelijk.en heb je niet de strijd meer met merk kleding onderling .want een kind van bv bijstand ouders hoort er dan niet bij want die kunnen dat niet betalen


welcome to hell,fuckin, hell yeah


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 23-04-2002 9:55 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Met schooluniformen haal je weliswaar de verschillen weg, maar ook de identiteit van het individu (voor zover je in deze tijd van massacultuur nog van individualisme kan spreken). Dat laatste vind ik toch een zeer kwalijke zaak.

[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 23-04-2002 10:06]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-04-2002 9:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Je verliest je indentiteit.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 23-04-2002 10:08 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2002 9:57 schreef Cadaveria het volgende:
Je verliest je indentiteit.


Als dit een aanval is op mijn spellingsfout, ik heb hem al verbeterd.

Anders snap ik deze opmerking niet.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-04-2002 10:17 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Er zitten meer schapen op ZM dan ik gedacht had.






bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-04-2002 10:22 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh

(hehe, kon het niet laten )


Bazzio Attacks!!!


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 23-04-2002 10:22 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

wat bedoel je met schapen?


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-04-2002 10:25 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

ik denk dat je heel goed begrijpt wat ik bedoel. Ik ga het iig niet uitleggen, dat is hetzelfde als een blinde een kleur uitleggen.



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-04-2002 10:27 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hehe, kut geslapen azzie


Bazzio Attacks!!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-04-2002 10:30 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

mwoah, verkeerde been... maar na een kop koffie is dat ook wel over.



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-04-2002 10:41 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Anders vraag je aan je ma of pa of ze een brief willen schrijven, daar zijn scholen wel gevoelig voor...


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 23-04-2002 10:59 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 22 april 2002 23:02 schreef Vargen666 het volgende:
Oh ja, de opmerking "Ik betaal toch schoolgeld" wil ook nog wel eens uitmaken. Alhoewel je dat pas na je 16e mag zeggen omdat je daarvoor nog leerplichtig bent...

Daarna ook hoor, gedeeltelijk weliswaar, maar toch..,



[Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 23-04-2002 10:59]


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen