IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Zwarte kleding, pentagrammen enzo verboden op school? Vorige pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 20-05-2002 17:55 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Idd, zwart is erg stijlvol...


unitas wag.
Usericon van unitas wag.
Posted 20-05-2002 19:49 by unitas wag. Wijzig reactieProfiel van unitas wag.Quote dit bericht

ik geloof dat ze beter die lui aan kunnen pakken die in groepen met hun scooters op het schoolplein staan met die boem boem herrie en iedereen proberen te kleineren die niet hetzelfde zijn en niet de metallui want we komen misschien wel aggresief over (tenminste dat vinden anderen) maar wij respecteren wel andere mensen in hun doen en laten,is mijn mening tenminste.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 20-05-2002 19:50 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ja, onder dat ruige stoere uiterlijk schuilt een hartje van peperkoek.


unitas wag.
Usericon van unitas wag.
Posted 20-05-2002 19:51 by unitas wag. Wijzig reactieProfiel van unitas wag.Quote dit bericht

hehe zo is het maar net


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 20-05-2002 19:57 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

een tijd geleden liep ik ook bijna altijd in het zwart, en toen gingen er altijd wel een paar mutsen vragen of ik naar een begrafenis moest
net alsof je niet gewoon zwart kunt dragen omdat jij dat wilt


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 20-05-2002 20:00 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik snap die ophef rond zwart helemaal niet. Wat is daar nou zo raar aan? Heel veel mensen die ik op straat zie lopen in het zwart. Die ga ik toch ook niet aanspreken van goh trek eens wat vrolijkers aan.

Hypocriet inconsequent gedoe hoor.


unitas wag.
Usericon van unitas wag.
Posted 20-05-2002 20:01 by unitas wag. Wijzig reactieProfiel van unitas wag.Quote dit bericht

hey de meeste zwaarkerkelijke lui dragen verdomme zwart als ze naar de kerk gaan om zon dom verhaaltje aan te horen en dan zullen wij duivels zijn als we dat ook doen? nou ja als hun dat denken dan drink ik daar een biertje op


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 20-05-2002 20:03 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik een colaatje.

Lekker zwart.


unitas wag.
Usericon van unitas wag.
Posted 20-05-2002 20:05 by unitas wag. Wijzig reactieProfiel van unitas wag.Quote dit bericht

oke proost dan maar


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-05-2002 21:39 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Lekker boeiend.... als je altijd in t zwart wil waarom zal iemand je tegenhouden ?


Ik, Wil Schuurman


KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 20-05-2002 21:53 by KoRaX Wijzig reactieProfiel van KoRaXQuote dit bericht

hehe als ze dat gaan doen kan ik niet meer naar school


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen