|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
die van mij klinkt alleen als een stofzuiger. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Klinkt alsof er iets mis met OF de ventilator van je voeding, OF de ventilator op je processor. Check allebei even, misschien is één van de bladen ietwat verbogen of zit er iets tussen. Voor de volledigheid: zorg iig dat de ventilator van je voeding (die grote aan de achterkant dus) minimaal een centimeter of tien ruimte achter zich heeft, dus niet je PC tegen de muur aan douwen. |
|
quote: Bij mij gaat dat zo bruu bruuu echt hard dus vind ik echt irri Metal heerst |
|
zo hoort het METAL! |
|
quote: Lol wie weet hoe ik een geluidje kan posten dan laat ik het horen dan denk je ook dat is ongezond zeg Metal heerst |
|
OF de kap zit niet goed ... Ook wel eens gehad ... |
|
Moet je je stereo harder zetten |
|
Het stof uit de ventilators halen? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: jah hehe Marco zet nu muziek aan Metal heerst |
|
metal banging computers will rule the world. mijn computer brommt af en toe ook wel hard. Dus als ik het goed begrijp moet ik gewoon stof uit de ventilators van dat ding halen. |
|
Als 'ie bromt moet je 'm op wieltjes zetten en gaaaaan met die banaan! |
|
de mijne klinkt als een tractor wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wel serieus blijven aub the only pleasure is pain |
|
wat misschien ook wel helpt is een goeie harde klap te geven op de computer want dat deed ik ook toen die bij mij erg rare geluiden maakte. luuuuuuv is in the air......... |
|
*geeft mansongirl n goeie harde klap* |
|
quote: deed ik eerst ook maar naderhand ging het nog harder dus dat haalde niks uit. Metal heerst |
|
* mansongirl geeft Dreadfull Hours een goeie rare BITCHSLAP terug * Ok we staan nu weer gelijk. luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: Ja maar dan moet je echt keihard slaan ja anders wordt het gewoon harder dat irri geluid. luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: als ik te hard sla denk ik dat men kast gaar is Metal heerst |
|
quote: ja hallo je moet er wel wat voor over hebben om van dat geluid af te komen he! luuuuuuv is in the air......... |
|
Nog maar een keertje dan! Beetje serieus houden. the only pleasure is pain |
|
Ik heb al spijt dat ik een OT-remark maakte. Sowwie. |
|
als ik de mijne aanzet klinkt t alsof er n vliegtuig opstijgt :S misschien sterke koeling ofzo? |
|
quote: Kan ook je cdrom speler zijn, kijk of die wel goed vast zit (schroefjes goed aangedraaid). |
|
zet even de stofzuiger op (wat mislyd al zei) de fannetjes in je computer (stof even wegzuigen), als je je kast openzet terwijl je computer opstart kun je toch wel horen waar het geluid vandaan komt neem ik aan ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |