|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jah?? ik dacht dat ze wel goed waren Geen ervaring ofzo, ik heb al mijn spul bij mycom gekocht , en op hcc. grrr |
|
quote: Dat heb ik ook in mijn IE, alleen in mijn werkbalk staat een klein pictogrammetje, ik erger me er nog nie aan, maar ik haal het ooit wel is weg. grrr |
|
is heel simpol om dat weg te halen.. gewoon met regedit op values "alternate" zoeken en die veranderen. Ik heb nu Micro$choft Internet Exploder in die balk staan |
|
Eerst klas schijtzaak. De meeste verkopers daar weten nog minder dan een Dixons verkoper. Een gast wist niet eens hoe je 'fazant' moest schrijven (voor mn adres). Heb een keer drie kwartier bij hun 'technische dienst' gezeten om iet te ruilen of terug te brengen. Als ik hoor wat ze de klanten voor mij allemaal proberen wijs te maken... echt erg. En een gast die had daar een super dure monitor gekocht, komt ie thuis zit er een tweedehands monitor van een ander merk in de doos. En bij het ruilen moest hij nog 50 gulden betalen omdat het piepschuim waarin het zat was gebroken nog wat ervaringen van anderen: quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Coool... tijd om het casemodding topic weer omhoog te schoppen! Zenial |
|
quote: , dat zou mij dus echt niet gebeuren ! Bazzio Attacks!!! |
|
Ervaringen met Alternate heb zelf niet wel van horen zeggen idd een kutzaak. Heb zelf wel hele slechte ervaringen met Dunnet R'dam. Daar koop dus echt nooit meer een computer. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: OW, bij dunnet heb ik JUIST een goede ervaring. Ik wilde graag een toshiba satalite pro 2100 notebook. IK rond kijken, en als geschenk uit de hemel was het toshiba weken toen ik al het geld bij elkaar had. In andere woorden de notebook die ik wilde zou dan in mijn geval 300 euro korting krijgen! Dus ik naar dunnet in A'dam, ben ik daar, sta ik voor de laptop met nogsteeds de oude prijs erop. Ik dus naar een verkoper van; uhh, meneer op de site van Toshiba staat korting etc. voor alle winkels bla bla. En hij van owjah?? En ik met hem naar de site van toshiba.nl , en daar stond het nogsteeds. Dus hij naar hoofdkantoor bellen, huppa zo gepiept zonder gezeur, ik kreeg mijn 300 pleuro korting . En nu ben ik de trotste eigenaar van een toshiba met een dikke mobile P4 1,7 grrr |
|
quote: Nu moet je alleen geen problemen mee krijgen, dat is nu juist het "fijne" van Dunnet. Bazzio Attacks!!! |
|
Tja Dunnet. Het is een zaak die zich meer richt op bedrijven dan op particulieren. Maar je kan zeggen wat je wilt over die zaak maar het hebben vaan waanzinnige aanbiedingen. Mijn 19" Dell monitor komt daar ook vandaan. 800 gulden en monitors met vergelijkbare specificaties waren rond de 1500 gulden. En in rotterdam hadden ze die monitor niet meer dus hebben ze hem uit amsterdam over laten komen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dan moet ik je weer teleur stellen! Want wat was er nou, ik blij, in de 7e notebook hemel. Was mijn accu dood, verkeerde spanning. Ik balu, ik dus alles doorgelezen, en ergens in de manual stond dat als het oranje ledje knippert bij opstarten dan is er iets met je accu, en als dit bleef ga dan terug naar de dealer. Ik flippe!! 1e had uhm maar 1 week, 2e ik niet terug want ik moest werken. Ik dus alles weer ingepakt, lijstje gemaakt met wat en waarom en verwijzing naar handleiding zodat mijn moeder terug kon. En jah hoor de goden waren weer goed gezind . Mijn moeder daar in dunnet, bij de tech dienst, deed ie nog steeds niet, zelfde fout 'melding' van led, hij starte nog steeds niet op. Dus die man van hmm, dan moet ie terug. En dat zou een paar weken duren. Mijn moeder zei toe van dat ie pas een week oud is, en dat ik pas 16 ben dus hard gespaard/geen geld etc. Toen zei die man van ik kijk ff of er nog een gesealde in het magazijn licht. En hallaluwjah!! Er was er nog een! Heeft mijn moeder die meegekregen + nieuwe lader en accu. Dus ik ben erg te spreken over dunnet A'dam. grrr |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |