IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : heel erg brommende computer Vorige pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-05-2003 14:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 14:39 schreef Dunne_Hein het volgende:
Arrggg, de computerzaak from hell


Ik heb er geen ervaring mee.. Weet alleen dat mijn bedrijfsPC er vandaan komt.

Wat is er zo slecht aan die zaak? Service? Ik heb wel flink in mijn bios zitten fucken omdat over "alternate" instond

Zelfs als ik met IE aan het surfen was stond er nog "aangeboden door Alternate.nl" in de window-frame


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 09-05-2003 14:42 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 14:39 schreef Dunne_Hein het volgende:
Arrggg, de computerzaak from hell


Jah?? ik dacht dat ze wel goed waren Geen ervaring ofzo, ik heb al mijn spul bij mycom gekocht , en op hcc.


grrr


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 09-05-2003 14:44 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 14:42 schreef Snaack het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee.. Weet alleen dat mijn bedrijfsPC er vandaan komt.

Wat is er zo slecht aan die zaak? Service? Ik heb wel flink in mijn bios zitten fucken omdat over "alternate" instond

Zelfs als ik met IE aan het surfen was stond er nog "aangeboden door Alternate.nl" in de window-frame


Dat heb ik ook in mijn IE, alleen in mijn werkbalk staat een klein pictogrammetje, ik erger me er nog nie aan, maar ik haal het ooit wel is weg.


grrr


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-05-2003 14:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

is heel simpol om dat weg te halen.. gewoon met regedit op values "alternate" zoeken en die veranderen.

Ik heb nu Micro$choft Internet Exploder in die balk staan


Dunne_Hein