IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : heel erg brommende computer Vorige pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-05-2003 14:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 14:39 schreef Dunne_Hein het volgende:
Arrggg, de computerzaak from hell


Ik heb er geen ervaring mee.. Weet alleen dat mijn bedrijfsPC er vandaan komt.

Wat is er zo slecht aan die zaak? Service? Ik heb wel flink in mijn bios zitten fucken omdat over "alternate" instond

Zelfs als ik met IE aan het surfen was stond er nog "aangeboden door Alternate.nl" in de window-frame


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 09-05-2003 14:42 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 14:39 schreef Dunne_Hein het volgende:
Arrggg, de computerzaak from hell


Jah?? ik dacht dat ze wel goed waren Geen ervaring ofzo, ik heb al mijn spul bij mycom gekocht , en op hcc.


grrr


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 09-05-2003 14:44 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 14:42 schreef Snaack het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee.. Weet alleen dat mijn bedrijfsPC er vandaan komt.

Wat is er zo slecht aan die zaak? Service? Ik heb wel flink in mijn bios zitten fucken omdat over "alternate" instond

Zelfs als ik met IE aan het surfen was stond er nog "aangeboden door Alternate.nl" in de window-frame


Dat heb ik ook in mijn IE, alleen in mijn werkbalk staat een klein pictogrammetje, ik erger me er nog nie aan, maar ik haal het ooit wel is weg.


grrr


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-05-2003 14:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

is heel simpol om dat weg te halen.. gewoon met regedit op values "alternate" zoeken en die veranderen.

Ik heb nu Micro$choft Internet Exploder in die balk staan


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-05-2003 14:56 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Eerst klas schijtzaak. De meeste verkopers daar weten nog minder dan een Dixons verkoper. Een gast wist niet eens hoe je 'fazant' moest schrijven (voor mn adres).

Heb een keer drie kwartier bij hun 'technische dienst' gezeten om iet te ruilen of terug te brengen. Als ik hoor wat ze de klanten voor mij allemaal proberen wijs te maken... echt erg.

En een gast die had daar een super dure monitor gekocht, komt ie thuis zit er een tweedehands monitor van een ander merk in de doos. En bij het ruilen moest hij nog 50 gulden betalen omdat het piepschuim waarin het zat was gebroken

nog wat ervaringen van anderen:
quote:
De service is een drama. Welke service?
Ik heb nu een kapot mobo. Is 11 maanden oud. Dus nog garantie.
Ik heb net gebeld met de klantenservice en daar kreeg ik in nette woorden te horen dat ik eigenlijk door de grond kon zakken.
Alternate: "nee meneer, u heeft wel garantie maar wij gaan uw mobo niet onderzoeken en indien nodig, omruilen".
Ik: "maar ik heb toch garantie" ?
Alternate: "Ja meneer. Na twee maanden willen we daar nog wel eens flexibel in zijn maar na 11 maanden echt niet meer"
Ik: "Wat, maar ik heb gewoon garantie"
Alternate: "Ja, wij willen het best doorsturen naar de fabrikant. Daar kunt u uw garantie verhalen. Maar wij doen er niets meer mee."
Ik: "<intussen komt er stoom uit m'n oren> maar dan ben ik em weken kwijt !! "
Alternate: "Uh ja, daar komt het wel op neer".




I can't shoot straight unless I've had a pint!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-05-2003 14:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 9 mei 2003 14:38 schreef Snaack het volgende:
dit ziet er vet uit zeg:



Coool... tijd om het casemodding topic weer omhoog te schoppen!


Zenial


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-05-2003 15:00 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 14:56 schreef Dunne_Hein het volgende:
En een gast die had daar een super dure monitor gekocht, komt ie thuis zit er een tweedehands monitor van een ander merk in de doos. En bij het ruilen moest hij nog 50 gulden betalen omdat het piepschuim waarin het zat was gebroken




, dat zou mij dus echt niet gebeuren !


Bazzio Attacks!!!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-05-2003 15:02 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ervaringen met Alternate heb zelf niet wel van horen zeggen idd een kutzaak.

Heb zelf wel hele slechte ervaringen met Dunnet R'dam. Daar koop dus echt nooit meer een computer.


Bazzio Attacks!!!


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 09-05-2003 15:18 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 15:02 schreef bazzio het volgende:
Ervaringen met Alternate heb zelf niet wel van horen zeggen idd een kutzaak.

Heb zelf wel hele slechte ervaringen met Dunnet R'dam. Daar koop dus echt nooit meer een computer.


OW, bij dunnet heb ik JUIST een goede ervaring.

Ik wilde graag een toshiba satalite pro 2100 notebook. IK rond kijken, en als geschenk uit de hemel was het toshiba weken toen ik al het geld bij elkaar had. In andere woorden de notebook die ik wilde zou dan in mijn geval 300 euro korting krijgen! Dus ik naar dunnet in A'dam, ben ik daar, sta ik voor de laptop met nogsteeds de oude prijs erop.
Ik dus naar een verkoper van; uhh, meneer op de site van Toshiba staat korting etc. voor alle winkels bla bla. En hij van owjah?? En ik met hem naar de site van toshiba.nl , en daar stond het nogsteeds. Dus hij naar hoofdkantoor bellen, huppa zo gepiept zonder gezeur, ik kreeg mijn 300 pleuro korting .

En nu ben ik de trotste eigenaar van een toshiba met een dikke mobile P4 1,7


grrr


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-05-2003 15:21 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 15:18 schreef eukaryoot het volgende:
OW, bij dunnet heb ik JUIST een goede ervaring.

Ik wilde graag een toshiba satalite pro 2100 notebook. IK rond kijken, en als geschenk uit de hemel was het toshiba weken toen ik al het geld bij elkaar had. In andere woorden de notebook die ik wilde zou dan in mijn geval 300 euro korting krijgen! Dus ik naar dunnet in A'dam, ben ik daar, sta ik voor de laptop met nogsteeds de oude prijs erop.
Ik dus naar een verkoper van; uhh, meneer op de site van Toshiba staat korting etc. voor alle winkels bla bla. En hij van owjah?? En ik met hem naar de site van toshiba.nl , en daar stond het nogsteeds. Dus hij naar hoofdkantoor bellen, huppa zo gepiept zonder gezeur, ik kreeg mijn 300 pleuro korting .

En nu ben ik de trotste eigenaar van een toshiba met een dikke mobile P4 1,7


Nu moet je alleen geen problemen mee krijgen, dat is nu juist het "fijne" van Dunnet.


Bazzio Attacks!!!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-05-2003 15:28 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Tja Dunnet. Het is een zaak die zich meer richt op bedrijven dan op particulieren. Maar je kan zeggen wat je wilt over die zaak maar het hebben vaan waanzinnige aanbiedingen.

Mijn 19" Dell monitor komt daar ook vandaan. 800 gulden en monitors met vergelijkbare specificaties waren rond de 1500 gulden. En in rotterdam hadden ze die monitor niet meer dus hebben ze hem uit amsterdam over laten komen.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 09-05-2003 15:32 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 15:21 schreef bazzio het volgende:
Nu moet je alleen geen problemen mee krijgen, dat is nu juist het "fijne" van Dunnet.

Dan moet ik je weer teleur stellen! Want wat was er nou, ik blij, in de 7e notebook hemel. Was mijn accu dood, verkeerde spanning. Ik balu, ik dus alles doorgelezen, en ergens in de manual stond dat als het oranje ledje knippert bij opstarten dan is er iets met je accu, en als dit bleef ga dan terug naar de dealer. Ik flippe!! 1e had uhm maar 1 week, 2e ik niet terug want ik moest werken. Ik dus alles weer ingepakt, lijstje gemaakt met wat en waarom en verwijzing naar handleiding zodat mijn moeder terug kon.

En jah hoor de goden waren weer goed gezind . Mijn moeder daar in dunnet, bij de tech dienst, deed ie nog steeds niet, zelfde fout 'melding' van led, hij starte nog steeds niet op. Dus die man van hmm, dan moet ie terug. En dat zou een paar weken duren. Mijn moeder zei toe van dat ie pas een week oud is, en dat ik pas 16 ben dus hard gespaard/geen geld etc. Toen zei die man van ik kijk ff of er nog een gesealde in het magazijn licht. En hallaluwjah!! Er was er nog een! Heeft mijn moeder die meegekregen + nieuwe lader en accu.

Dus ik ben erg te spreken over dunnet A'dam.


grrr


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen