![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben jij sci-fi? ![]() |
|
Welkom Schaep! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Allemaal welkom, gezellig hoor... ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
hello, naam: thijs of gretsch, wat jij wil. hobby's: gitaarspelen, en usa cars. woonplaats: gouda. oud: 25jr werk: dakdekker, zinkwerker. getrouwd en heb een tweeling, 2 jongens van 7 maanden. ben sinds mn 12de met metal bezig, begonnen met metallica en sepultura, maar dat duurde niet lang of het werd extremer en extremer......dus. grtz thijs death, it's just the beginning. ![]() |
|
Welkom Thijs of gretsch, wat jij wil. ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Welkom. Noem eens wat bands Thijs. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: USA cars, goeie keus! ![]() Je moeder. ![]() |
|
Goed als je alleen rechtdoor wilt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Welkom Thijs. ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: Bochten zijn gay en overrated. Je moeder. ![]() |
|
bands, ik luister echt vanalles door elkaar qua muziekstijl. nu veel progressief metal, blackmetal, drone, doom, death wat minder, maar ook psychobilly of brian setzer of stray cats. net in wat voor stemming ik ben. axis of perdition, amesoeurs, shining, gorerotted, void of silence, silencer, death, the cnk, anorexia nervosa, dimmu borgir, darkthrone, burzum, xasthur, drudkh, batmobile, koffin kats, nekromantix, forgotten tomb, primordial, volbeat, motorhead, guns n roses, enz....... heb zo'n 70gig aan muziek dus kan nog ff doorgaan. usa cars moet je mee cruizen, low n slow. maar ik ben vooral gek van ratrods en hotrods. zelf heb ik de wagens nu verkocht maar er komt er zeker weer een terug, ik heb er ff geen tijd voor. je blijft kloten aan zo'n wagen. grtz thijs [Dit bericht is gewijzigd door gretsch op 30-10-2010 23:09] death, it's just the beginning. ![]() |
|
Welkom Gretsch! ![]() Mooie afwisselende muzieksmaak. ![]() ![]() |
|
quote: Wat voor een wagen(s) heb je gehad? En wbt slow, daar ben ik het niet mee eens (3rd gen Firebird hier). ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Ja, daar staan wel een paar leuke tussen. Welkom! ![]() |
|
Welkom gretsch. ![]() |
|
Hoi n00b! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: de muscle cars daargelaten, maar ook die wagens rijden het lekkerst als je lekker relax rijdt. ff een keertje de straatstenen eruit is natuurlijk ook leuk! ![]() ik heb een pontiac lemans uit 73 gehad, 6'6ltr. en een chevyvan cargo lowtop zonder de camperruiten, uit 1990. maar het begint alweer te kriebelen, dus wieweet. grtz thijs death, it's just the beginning. ![]() |
|
stop je posts te eindigen met grtz fag hammertime O, hoi n00b ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 31-10-2010 14:15] ![]() |
|
quote: Ik heb cd's en elpees... spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() Klinkt echt niet, zo en zoveel gig muziek. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Stelletje ouwe lullen. ![]() ![]() |
|
Haha, ik heb een abo op Spotify. Dat klinkt nog slechter maar functioneert geweldig! ![]() ![]() |
|
Dat gaat mij dan wel weer wat te ver. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |