![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vriendjespolitiek, daarom word ik ook nooit gebanned. ![]() Welkom hè, mensen! ![]() |
|
quote: Ik weet het niet precies, maar volgens mij heb ik één waarschuwing en twee of drie bans gehad, tot nu toe. Goed te doen, dus. Karel Anker had daar vermoedelijk in de meeste gevallen wel wat mee te maken. Welkom hè! ![]() |
|
quote: Ahja, da's wel netjes. Ouwe modlikker die je er rondloopt ![]() Tip voor naabs: geen vrienden worden met Karel A., onzuiver figuur die we hier niet willen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Ik nog maar 1 keer, ook iets met Karel anker ![]() ![]() Edit: Welkom [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 20-01-2011 16:21] ![]() |
|
Dit wordt de tweede, tenzij je snel je post edit en er "Welkom!" onder zet, dan zit je wel veilig! Welkom! ![]() |
|
Welkom Schaep ![]() ![]() |
|
Welkom, Verstikking! ![]() ![]() |
|
Nog even een bedankje aan OWW en co op de afgelopen paar pagina's, goed vermaak ![]() WElkom Onweerwolf ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind die ban sowieso een hoog droeftoeter gehalte hebben. Zeker de duur van de ban. Het is d'r enige post in dit topic in xx dagen. Die ban zal wel een noob foutje zijn. Welcome noobs and behave-like-noobs. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 20-01-2011 22:43] ![]() |
|
zijn er nog n00bs in de laatste 4 pagina's? Welkom ![]() ![]() |
|
Welkom F.E.S! ![]() Ohja, en de n00bs natuurlijk ook. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Haha! You're welcome Frans! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ok, tot zover de semi-leukigheden. On topic plz! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Welkom, N00bs! ![]() [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 21-01-2011 11:49] Vind ik ook niet ![]() |
|
Nu kom ik al een tijd op zware metalen.....jaren misschien.....maar eigenlijk nooit echt op het forum...en ik zit op nogal wat fora. Niw, ik ben Bakema NL, opgericht in 1970, zelf een zoon opgericht in 1998 en een vriendin uit 1973 met een zoon uit 2004 er cadeau bij. Overdag hang ik de drogist uit, zorg dat mijn winkel draait en mijn mensen aan het werk zijn.....en doe zelf ook nog wat natuurlijk, lol. Hobbies heb ik teveel......muziek, film, strips/comics, boeken en games......en van alles karrevrachten in de kast met strips/comics als enorme uitschieter. Nu is dit een muziek forum..........daarin heb ik een brede smaak, maar zit toch wel in de rock richting en dat dan in alle vormen eigenlijk wel. Het gaat van Creedence clearwater revival tot Arch enemy, Prince tot Rammstein, Kraftwerk tot Draconian, Solstafir tot Lenny Kravitz, Bootsy Collins, Gary Moore...........nou ja, de lijst is eindeloos, mijn cd kast is nogal vol... ![]() |
|
Welkom Bakema-NL. ![]() ![]() |
|
Welkom. ![]() ![]() |
|
quote: Kijk. Een brede muzieksmaak. Duidelijk iemand die wat ouder is, heel goed. Nog steeds een jonkie natuurlijk. ![]() Welkom! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hallo, ik ben Tetske uit Zutphen. ![]() |
|
quote: Uit Zutphen? Cool, da's hier vlakbij. Welkom. ![]() Vertel eens iets meer? Bareuh... ![]() |
|
quote: Dankjewel! Wat wil je weten? ![]() ![]() |
|
quote: En welkom. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 11-02-2011 22:23] ![]() |
|
quote: Wat FA post, doe maar invullen ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: Met zo'n naam dien je een foto te posten van je tett'n! Welkom ook. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |