|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja welkom mede nieuwerd! |
|
heet je echt stans? |
|
quote: Ja. Heet jij echt Tetske? [Dit bericht is gewijzigd door Bright_Eyes op 17-02-2011 0:51] [/zachteG] |
|
*+t mijn excuses [/zachteG] |
|
quote: Je kan je post in de rechterbovenhoek van je post, links van het knopje met het vraagtekentje aanpassen. Welkom! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: haha idd, k dacht eraan na t posten Dank! [/zachteG] |
|
wielkommen!! alz je 50 pôsts haalt krijg je ene k'dootje van me signature |
|
Leuke naam! Ja ik heet echt tetske |
|
Welkom Bright_Eyes en Tetske. Dikke digitale doeizoen voor BerserkerWoman. |
|
welkom nieuwerds! en BW: NEEEEEEEEEEEEE "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Het ga je goed BerserkerWoman. Ik weet bijna zeker dat we je *ooit* nog terugzien. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
@BW: Hopelijk zien we je nog eens terug. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Je complottheorietjes, je bezigheden met voeding en wel/niet schadelijke stoffen etc. Maar nogmaals, als dat je interesse heeft, prima. Stiekem denk ik dat je wel weer terug komt over een tijdje, maar tot die tijd.. succes in da real world. En hoi nieuwelingen! |
|
Vaarwel BW !!!! Welkom heldere_oogies !! Vind ik ook niet |
|
dankjewel allemaal! quote: Bij gebrek aan (toonbare) metalfoto's op mn laptop, hier een sjieke foto: tadaaah, gala! [/zachteG] |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Hey, nieuw fapspul voor je jong! |
|
quote: Knappe meid, zullen veel ZMers blij mee zijn hehe. |
|
Alvast wat hulp voor de onvermijdelijke versierpogingen, dan: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Haha dit moesten we tijdens de muzieklessen zingen . Zeg nieuwelingen, hoe hebben jullie ZM eigenlijk gevonden? En wat verwachten jullie van dit onwijs gezellige forumpje? |
|
Respect voor BW, ze brengt me op een idee. Ik neem ook weer es een ZM-pauze. Daaaag! |
|
quote:Ik zie je nog steeds.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja ik heb ook niet zo'n haast, maar ik zeg het alvast even. |
|
Dus BW en rotor nemen even pauze? Samen? Verdacht... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |