IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Angst Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2010 19:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 18:11 schreef Bastet het volgende:
Ik ben een Fear Of Death persoontje.
Creatieve mensen (denk aan mensen die veel met kunst, muziek... cultuur in het algemeen bezig zijn) kun je opdelen in 2 grote soorten: Fear of Life en Fear Of Death.
De ene voelt zich gebonden aan allerlei maatschappelijke regels en wil deze niet met de voeten treden uit angst om verstoten te worden door de maatschappij. De andere wil zich net losrukken van die ketenen en keert de maatschappij de rug toe. Ze zijn bang om te sterven zonder naam gemaakt te hebben.

Ik heb daar soms erg veel last van. Dat 'niets betekenen'...

Verder heb ik valvrees en ben ik bang van alleen in grote groepen mensen staan, heb ik claustrofobie en draai ik door indien iemand me vasthoudt zonder dat ik kan bewegen.

Foei, wat een nietszeggend verhaal. Ik ontdek nauwelijks enige betekenis.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-11-2010 19:20 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gelukkig, ik dacht dat het aan mij lag!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2010 19:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik hou eigenlijk meer van Fear of the Dark.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-11-2010 19:33 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Achluophobia!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2010 19:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

komt natuurlijk door mn Separation anxiety disorder


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-11-2010 19:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik dacht al dat het op een co-morbide conditie wees!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2010 19:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik ben bang voor eieren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-11-2010 19:46 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Terecht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2010 19:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ben voor gang bang

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-11-2010 19:48]


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2010 19:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 19:48 schreef Hypnos het volgende:
ik ben voor gang bang
Je kunt je eieren ook in de keuken klutsen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 24-11-2010 19:56 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Ik ben bang om moe te worden. Weet iemand hoe dat heet?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2010 19:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

lui.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2010 20:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Aardschokmedewerker




signature


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-11-2010 20:40 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 19:41 schreef bastianus het volgende:
Ik ben bang voor eieren.


Voor alle eieren?


Bareuh...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2010 20:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 20:40 schreef De Ulk het volgende:
Voor alle eieren?



ja, voor allerleieren


signature


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 24-11-2010 21:06 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht

ik ben bang voor mijn ex- natuurkundeleraar:



Av jord er du kommet, til jord skal du bli


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 24-11-2010 22:15 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Ik heb geen hoogtevrees, wel angst dat anderen over een railing heen kukelen of een misstap maken of dat er dingen kapot gaan in atracties e.d.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-11-2010 23:34 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Leuk topic, ik heb een behoorlijke angst om verlaten te worden door dierbaren, door middel van de dood bijvoorbeeld of gewoon het afsluiten van een relatie, daardoor kan ik heel moeilijk mensen vertrouwen of mij over geven aan de persoon, heel erg lastig, zo erg zelf dat ik er voor in therapie ben.


Against God and Government


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2010 23:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 25-11-2010 10:57 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 18:50 schreef Hypnos het volgende:
zoiets noemt men Antifa

WIN! :D

quote:
Op 24 november 2010 19:13 schreef bastianus het volgende:
Foei, wat een nietszeggend verhaal. Ik ontdek nauwelijks enige betekenis.


Begin dan maar eens een boek te lezen over Kunstpsychologie. Ik raad je die aan die ze aan de Universiteit Gent aanleveren voor de Masterstudenten Kunst.
Als ja al boeken leest, that is.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-11-2010 11:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 10:57 schreef Bastet het volgende:
WIN! :D



Begin dan maar eens een boek te lezen over Kunstpsychologie. Ik raad je die aan die ze aan de Universiteit Gent aanleveren voor de Masterstudenten Kunst.
Als ja al boeken leest, that is.
Geen behoefte aan. Je kunt jezelf wel, al of niet in het kader van de studie, van alles aanpraten. Bovendien moet ik voor mijn werk en mijn studie al zoveel lezen dat ik eventjes "leesmoe" ben. Eerst mijn nieuwe Irvine Welsh en Levi Weemoedt maar eens uitlezen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-11-2010 11:34 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 18:11 schreef Bastet het volgende:
Ik ben een Fear Of Death persoontje.
Creatieve mensen (denk aan mensen die veel met kunst, muziek... cultuur in het algemeen bezig zijn) kun je opdelen in 2 grote soorten: Fear of Life en Fear Of Death.
De ene voelt zich gebonden aan allerlei maatschappelijke regels en wil deze niet met de voeten treden uit angst om verstoten te worden door de maatschappij. De andere wil zich net losrukken van die ketenen en keert de maatschappij de rug toe. Ze zijn bang om te sterven zonder naam gemaakt te hebben.

Ik heb daar soms erg veel last van. Dat 'niets betekenen'...

Verder heb ik valvrees en ben ik bang van alleen in grote groepen mensen staan, heb ik claustrofobie en draai ik door indien iemand me vasthoudt zonder dat ik kan bewegen.



Volgens mij heb je angst om zonder angsten te vallen. Als ik mezelf tot in het absurde zou analyseren kom ik er ook wel een paar tegen, maar het lijtk me gewoon niet OK om dat te gaan doen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-11-2010 12:11 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 24 november 2010 18:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Misschien hebben ze dat niet in Bleggië.


Die hadden we hier in Amersfoort anders ook nooit, schooltandartsen.

Enige angst (waarbij angst een groot woord is) die ik heb is om mijn ouders af te zien takelen en/of seniel te zien worden.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 25-11-2010 12:39 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 21:06 schreef 1bobbes1 het volgende:
ik ben bang voor mijn ex- natuurkundeleraar:



He, daar heb ik ook nog les van gehad geloof ik.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 25-11-2010 12:41]


You have time. You are doing fine.


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 25-11-2010 13:31 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 11:01 schreef bastianus het volgende:
Geen behoefte aan. Je kunt jezelf wel, al of niet in het kader van de studie, van alles aanpraten. Bovendien moet ik voor mijn werk en mijn studie al zoveel lezen dat ik eventjes "leesmoe" ben. Eerst mijn nieuwe Irvine Welsh en Levi Weemoedt maar eens uitlezen.


Je kunt jezelf inderdaad vanalles aanpraten, maar wist je dat 90% van de creatieve geesten een psychische stoornis heeft? Hetzij bipolariteit, hetzij dat ze neurotisch zijn, psychotisch, zwaar emotioneel gestoord. Jan van Trist bijvoorbeeld, Geniaal muzikant in zijn stijl, is toch wel geen sociofoob zeker. Ik heb het weldegelijk zeer moeilijk met Fear Of Death, niet iedereen merkt dat, maar vooral de mensen dicht rondom mij. Ik ben trouwens ook bipolair.





Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen