|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig, ik dacht dat het aan mij lag! |
|
ik hou eigenlijk meer van Fear of the Dark. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Achluophobia! |
|
komt natuurlijk door mn Separation anxiety disorder ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik dacht al dat het op een co-morbide conditie wees! |
|
Ik ben bang voor eieren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Terecht. |
|
ik ben voor gang bang [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-11-2010 19:48] signature |
|
quote:Je kunt je eieren ook in de keuken klutsen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben bang om moe te worden. Weet iemand hoe dat heet? |
|
lui. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Aardschokmedewerker signature |
|
quote: Voor alle eieren? Bareuh... |
|
quote: ja, voor allerleieren signature |
|
ik ben bang voor mijn ex- natuurkundeleraar: Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
Ik heb geen hoogtevrees, wel angst dat anderen over een railing heen kukelen of een misstap maken of dat er dingen kapot gaan in atracties e.d. |
|
Leuk topic, ik heb een behoorlijke angst om verlaten te worden door dierbaren, door middel van de dood bijvoorbeeld of gewoon het afsluiten van een relatie, daardoor kan ik heel moeilijk mensen vertrouwen of mij over geven aan de persoon, heel erg lastig, zo erg zelf dat ik er voor in therapie ben. Against God and Government |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: WIN! :D quote: Begin dan maar eens een boek te lezen over Kunstpsychologie. Ik raad je die aan die ze aan de Universiteit Gent aanleveren voor de Masterstudenten Kunst. Als ja al boeken leest, that is. Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
quote:Geen behoefte aan. Je kunt jezelf wel, al of niet in het kader van de studie, van alles aanpraten. Bovendien moet ik voor mijn werk en mijn studie al zoveel lezen dat ik eventjes "leesmoe" ben. Eerst mijn nieuwe Irvine Welsh en Levi Weemoedt maar eens uitlezen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Volgens mij heb je angst om zonder angsten te vallen. Als ik mezelf tot in het absurde zou analyseren kom ik er ook wel een paar tegen, maar het lijtk me gewoon niet OK om dat te gaan doen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Die hadden we hier in Amersfoort anders ook nooit, schooltandartsen. Enige angst (waarbij angst een groot woord is) die ik heb is om mijn ouders af te zien takelen en/of seniel te zien worden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: He, daar heb ik ook nog les van gehad geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 25-11-2010 12:41] You have time. You are doing fine. |
|
quote: Je kunt jezelf inderdaad vanalles aanpraten, maar wist je dat 90% van de creatieve geesten een psychische stoornis heeft? Hetzij bipolariteit, hetzij dat ze neurotisch zijn, psychotisch, zwaar emotioneel gestoord. Jan van Trist bijvoorbeeld, Geniaal muzikant in zijn stijl, is toch wel geen sociofoob zeker. Ik heb het weldegelijk zeer moeilijk met Fear Of Death, niet iedereen merkt dat, maar vooral de mensen dicht rondom mij. Ik ben trouwens ook bipolair. Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |