|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Huge-ass spin in de keuken zojuist. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: En wiet met alcohol gaat beter, ja? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-10-2012 18:55] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou ja. Eerst veel blowen en dan drinken, dat is te doen. Eerst veel drinken en dan blowen is bij mij de trap opkruipen en slapen. Is me ooit wel eens verteld. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Alcohol maakt me teringmoe, wiet ook. =[ Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Met wiet ging het altijd wel, hasj was foute zaak, dan gebeurde er niets meer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Laatst na het roken van afghaan wel hele vage dromen gehad en badend in het zweet wakker geworden. Helemaal zo'n roes van what happened, wie ben ik, wat doe ik hier. Vreemd want doorgaans heb ik daar geen last van. Misschien net iets teveel gerookt ofzo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Pas maar op. Sommige mensen worden er spontaan christenhond van. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat krijg je met die moslimtroep. |
|
quote: Ja. De alcohol verdooft de zaak wat. Van alcohol wordt je sowieso wat onverschilliger. Als ik een jointje heb gerookt moet ik wat te doen hebben anders gaan mn gedachten met me aan de haal. Oplossing: kneiterhard zuipen [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 14-10-2012 22:09] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Goed dat het bij jou zo werkt. Mijn persoonlijke ervaring is dat alcohol het effect van een joint behoorlijk versterkt. Iets waar ik niet altijd op zit te wachten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik heb best wel erge hoogtevrees. Maar van dit filmpje moet toch haast iedereen zwetende handen krijgen. Ik zag een stukje op tv en ik heb een beetje door het filmpje heen geklikt, maar ik trek dit echt niet. Oja, verder ben ik extreem benauwd voor alles wat met kern-energie en atoombommen en dat soort spul te maken heeft. Het filmpje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Fuuuuck, wordt op het eind erg ja. Je moeder. |
|
brrr signature |
|
Kut. Had ik niet willen zien. VIESPEUK!!! |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ok, ik ben weghie.. VIESPEUK!!! |
|
Die laatste is veel minder eng, hij heeft een paraplu! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |