IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Angst Vorige pagina | Volgende pagina
Lalena
Usericon van Lalena
Posted 25-11-2010 13:34 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

klopt wel denk ik, 40% van de grafische vormgeving/illustratie studenten bij ons op school gaat naar de psycholoog of volgt een of andere therapie


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-11-2010 13:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 13:31 schreef Bastet het volgende:
Je kunt jezelf inderdaad vanalles aanpraten, maar wist je dat 90% van de creatieve geesten een psychische stoornis heeft? Hetzij bipolariteit, hetzij dat ze neurotisch zijn, psychotisch, zwaar emotioneel gestoord. Jan van Trist bijvoorbeeld, Geniaal muzikant in zijn stijl, is toch wel geen sociofoob zeker. Ik heb het weldegelijk zeer moeilijk met Fear Of Death, niet iedereen merkt dat, maar vooral de mensen dicht rondom mij. Ik ben trouwens ook bipolair.





WTF!



[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 25-11-2010 13:35]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 25-11-2010 13:36 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ja hoe het zit bij de autonome beeldende kunst studenten weet ik niet, maar ik denk wel wat hoger. Grote ego's he


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-11-2010 13:38 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hehe, dat heb je ook bij de psychologie opleiding. De helft heeft al gelopen bij een psycholoog, de andere helft zou dat ook wel eens mogen doen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-11-2010 14:13 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 25 november 2010 13:31 schreef Bastet het volgende:
Je kunt jezelf inderdaad vanalles aanpraten, maar wist je dat 90% van de creatieve geesten een psychische stoornis heeft? Hetzij bipolariteit, hetzij dat ze neurotisch zijn, psychotisch, zwaar emotioneel gestoord. Jan van Trist bijvoorbeeld, Geniaal muzikant in zijn stijl, is toch wel geen sociofoob zeker. Ik heb het weldegelijk zeer moeilijk met Fear Of Death, niet iedereen merkt dat, maar vooral de mensen dicht rondom mij. Ik ben trouwens ook bipolair.





Ik ken er ook veel. Hele forums vol.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 25-11-2010 14:25 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 18:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Misschien hebben ze dat niet in Bleggië.


Ken ik ook niet.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-11-2010 14:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 14:13 schreef Black Jew het volgende:
Ik ken er ook veel. Hele forums vol.


jip


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-11-2010 14:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 13:31 schreef Bastet het volgende:
Je kunt jezelf inderdaad vanalles aanpraten, maar wist je dat 90% van de creatieve geesten een psychische stoornis heeft? Hetzij bipolariteit, hetzij dat ze neurotisch zijn, psychotisch, zwaar emotioneel gestoord. Jan van Trist bijvoorbeeld, Geniaal muzikant in zijn stijl, is toch wel geen sociofoob zeker. Ik heb het weldegelijk zeer moeilijk met Fear Of Death, niet iedereen merkt dat, maar vooral de mensen dicht rondom mij. Ik ben trouwens ook bipolair.



Rot voor je, serieus. Maar wat zijn in jouw perceptie creatieve geesten? En hoe kom je aan die 90 procent? Een dergelijke conclusie lijkt me niet bepaald een argument tegen de bezuinigingen op de kunstsector.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2011 12:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




je ziet ovral schrik


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-02-2011 13:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik ben alleen maar bang dat op een dag de hemel naar beneden valt.

Maar serieus, van spinnen krijg ik zweethanden. Waarom? ik weet het niet. Is het rationeel? Neen! Maar niks aan te doen verder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-02-2011 13:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Bullshit elke overdeven angst/fobie is goed te overwinnen door de juiste aanpak.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-02-2011 13:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2011 13:17 schreef ElitE het volgende:
Bullshit elke overdeven angst/fobie is goed te overwinnen door de juiste aanpak.


Ik ben geen angstexpert dus ik kan niet keihard jou harde claim weerleggen maar ik betwijfel het wel. toch zeker op korte termijn. Zeker bij angsten die mensen oplopen door zwwar traumatische oorzaken. Ik denk hierbij aan oorlogsveteranen, kindsoldaten, slachtoffers van verkrachtingen, die jarenzijn mishandeld etc. Wellicht leren die beter om zo ee angst te hanteren maar echt genezen ik betwijfel het (maar goed, ik ben geen angstexpert)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-02-2011 20:48 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 februari 2011 13:43 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben geen angstexpert dus ik kan niet keihard jou harde claim weerleggen maar ik betwijfel het wel. toch zeker op korte termijn. Zeker bij angsten die mensen oplopen door zwwar traumatische oorzaken. Ik denk hierbij aan oorlogsveteranen, kindsoldaten, slachtoffers van verkrachtingen, die jarenzijn mishandeld etc. Wellicht leren die beter om zo ee angst te hanteren maar echt genezen ik betwijfel het (maar goed, ik ben geen angstexpert)


Nouja inderdaad is de theorie natuurlijk wat gemakkelijker als de praktijk. Maar in veel gevallen is het niet alleen angst wat daarbij een rol speelt.

Angst is met vrijwillige confrontatie (conditionering) gewoon af te leren, een groot probleem van angst is echter dat mensen door de angst niet iets aan hun probleem willen doen. Wat het dan wel moeilijk maakt. Ik heb vaak mensen aangeboden ze rustig een angst voor dieren af te leren, ze zeggen even kort ja, maar daarna willen ze eigenlijk al niet meer.


Bij PTSS en dergelijke blijkt therapie onder invloed van MDMA(xtc) wel erg goed te werken. (niet om dagelijks te slikken maar voor enkele inzicht momenten die je vervolgens je gehele leven kunnen helpen en de therapie met maanden kan versnellen.)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-02-2011 21:07 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 28 februari 2011 12:53 schreef Hypnos het volgende:



je ziet ovral schrik




IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Lowhills
Usericon van Lowhills
Posted 04-03-2011 13:01 by Lowhills Wijzig reactieProfiel van LowhillsQuote dit bericht

Kriebelbeestjes en spinnen. Daar kan ik om huilen als ik ze zie.
En dat roltrappen instorten als ik erop sta.
Heb altijd het idee dat ze langzamer gaan als ik bijna op de volgende etage ben.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-03-2011 13:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Komt omdat roltrappen inklappen. De roltrap gaat in principe nog even hard maar jouw snelheid neemt relatief af. Daardoor voelt het alsof je afremt, niets ergs aan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


despondency
RAGGUH!!
Usericon van despondency
Posted 27-08-2011 20:12 by despondency Wijzig reactieProfiel van despondencyQuote dit berichthttp://www.inktopuss.com/

ik ben echt panisch voor wespen...
komt mss ook omdat ik allergisch ben voor die krengen!
(of nou jha, ik was 't vroeger...mss ben ik er inmiddels overheen gegroeid, maar hoe dan ook... ik vind die dingen echt doodeng!


Your mother ate my dog!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-08-2011 20:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Stel je niet aan man. Even in de brandnetels rollen is veel erger.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-08-2011 20:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb angst dat nagels uitgetrokken worden


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-08-2011 20:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Had je maar geen zaken moeten doen met die Joegoslaven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-08-2011 20:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die Jappen nemen tenminste gans je vinger weg, doet volgens mij minder pijn


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-08-2011 20:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2011 13:08 schreef ElitE het volgende:
Komt omdat roltrappen inklappen. De roltrap gaat in principe nog even hard maar jouw snelheid neemt relatief af. Daardoor voelt het alsof je afremt, niets ergs aan.



Dude

Heb jij nou ook een wetenschappelijk onderbouwde verklaring voor het feit dat je echt voor alles een wetenschappelijk onderbouwde verklaring hebt?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 27-08-2011 20:43 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2011 20:25 schreef ElitE het volgende:
Stel je niet aan man. Even in de brandnetels rollen is veel erger.


Aja het is maar een wesp, als je alleen daar bang voor bent, vrij relaxed lijkt me

Vandaag in de volkskrant bijlage trouwens iets over bange kinderen, morgen ff lezen.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 27-08-2011 21:06 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht



despondency
RAGGUH!!
Usericon van despondency
Posted 28-08-2011 0:49 by despondency Wijzig reactieProfiel van despondencyQuote dit berichthttp://www.inktopuss.com/

dat stripje!


Your mother ate my dog!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen