|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmmz.. wel gezellig op Koniginne dag... Xal ins kijke |
|
Caedere focking heerscht! Aanschouw hen en sterf! |
|
stoere woorden jenje ik kijk ok nog wel of ik gaaaaa.... |
|
quote:LOL Maar ik kom niet. Zou wel leuk zijn, maar ik ben niet in den buurth dan... |
|
Ach ik wilde ook een keer wat stoers schreeuwen Maar Caedere is echt heel erg goed. Ze hebben niet voor niks de publieksprijs van de metalbattle gewonnen ! |
|
ja.. ik ben er.. en het wordt feest.. CAEDERE is BLUBBER VET JA!!!!!!! http://www.caedere.tk (ja.. moet toch een beetje promotie maken voor onze drummer.. whahaha) Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Zowel de drummer als Caedere heerschen ja De demo heeft zich vrij permanent genesteld in mijn cd-speler, alleen jammer dat ie zo verdomde kort is. Life doesn't get much better than this! |
|
*kick* |
|
pendelen tussen goudvis en stort... hihaa! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Wat is er in stort? |
|
SS is iig vet de moeite waard, Mangled, heb ik laatst geloof ik gezien??? Grind? of benk nou in de war....... |
|
quote: http://www.stortebeker.nl/agenda.htm Ik denk dat het toch Goudvishal wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Ooypunk op 24-04-2002 14:02] Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Nee helaarsch ik ben die dag mijn portemonnee aan het vullen voor vrijdag 3 mei én 9 mei... o wacht daar is nog geen topic over.... Ik, Wil Schuurman |
|
Maar wie gaan er zijn? (beetje onduidelijk) Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Lijst: Humanator Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ja ik weet het ook niet, waarschijnlijk niemand voor Caedere laat ik zelfs mijn bezoek aan Claus schieten [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 28-04-2002 12:45] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Probable ik ook... Lijst: Humanator Wishmaster |
|
ik ga daar denk ik wel heen, lijkt me gezellig. heb die Oerd van Caedere ook al een tijdje niet gezien. |
|
Lijst: Humanator Wishmaster Soepkoeltoer Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Lijst: Humanator Wishmaster Soepkoeltoer VUIG Zitte we al op de 4... Rajackar nog? Van mij is nog niet helemaal zeker, mot ff wat lui uit Ede mee zien te slepe.. maar dat komt wel goed... |
|
bin dabei! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Lijst: Humanator Wishmaster Soepkoeltoer VUIG Witchking |
|
niet ook al is sacramentalsachem wel de moeite waard.. nee ik blijf liever in Ede en ga Mandatory Suicide aanschouwen ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
ik ben ook absoluut sávonds in Ede |
|
Humanator Wishmaster Soepkoeltoer VUIG Witchking rajackar |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |