|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oz Noy-Sometimes It Snows In April |
|
Chopin-Nocturne No.6-Op.15 No.3 in Gm [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 19-10-2010 13:21] |
|
Turn up the bass vol. 3 (1993) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jaydee- Plastic dreams Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vandaag: Boudewijn de Groot - Lage Landen Endless Boogie - Full House Head Swans - Children of God Reverend Bizarre - In The Rectory of the Bizarre Reverend Reverend Bizarre - Return To Victory 13th Floor Elevators - Psychedelic Sounds of the 13th Floor Elevators Focus - Hocus Pocus (Best of) Bongzilla - Amerijuanican Bongzilla - Gateway You have time. You are doing fine. |
|
kult signature |
|
quote: op heb 1 en 2 op vinyl. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Cool. Retecommerciëel, maar achteraf toch niet verkeerd. Heb laatst ook nog allemaal van die remixes met allerlei nummers uit die tijd bemachtigd, best geinig. En ik kreeg ze voor niks. Ontopic: Moby- Go Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik heb al een behoorlijke berg kutmuziek verzameld die vet cool is. Op een van die 2 staat dat nummer van 2 live crew. ME SO HORNY IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Die acid uit de jaren 90 daar ga ik nog steeds hard op. Wat een gave muziek was dat. Daar had je toen ook een paar verzamelaars van met D-Mob, Humanoid en al die shizzle. In België had je toen new beat, dat was ook gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
vet man! mijn vriendin heeft veel tapes met dat soort spul.Toen betekende een smily nog iets! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gave clip ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Die stonden toch altijd op de xtc-pilletjes? Geen idee, ik kon ze wel makkelijk krijgen, maar sinds ik door spacecake in een bad trip was geraakt ben ik altijd voorzichtig geweest met tripmiddelen. Meestal zoop en blowde ik me gewoon klem, ging ook prima. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Sophia - Pace |
|
quote: LOL ja vaak wel. Maar ook t-shirts en andere prullaria. Ik heb ook nooit iets met trip middelen gehad. Ik luister dan wel gewoon vage muziek die op mijn geest werkt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Franz Ferdinand - Take Me Out I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
Mosselmania! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dj Rainbow Ejaculation - Cock Sucker Dj Mix.mp3 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Frank Zappa - eerste 7 platen MC Hammer Smashed Face |
|
The Contortionist Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Teen Pussy Fucker – Faggots Maggots Listening now Biological Monstrosity – Neurotoxic Teratogen Abuse During Pregnancy (Live) 1 minute ago Die Pigeon Die – Smacked Hooker 3 minutes ago Destructive Explosion Of Anal Garland – 20 thousand miles under manure 4 minutes ago Gut – PUMP DA CUM 4 minutes ago Magistral Flatulences – Untitled Track 5 minutes ago Necrocannibal – More Guts And More Gore 6 minutes ago Clawhammer Castration – Vaginal Appetizer 7 minutes ago Faeces Eruption – Untitled Track 7 minutes ago Disgorgement of Intestinal Lymphatic Suppuration – Skinless Fetus 8 minutes ago Diaper Fetish – Gangrene 9 minutes ago Anal Whore – Consuming rancid menstrual Soup 10 minutes ago Otto von Schirach – Spine Serpents Of Sperm Island 11 minutes ago Snuffgrinder – Snuff Zone 12 minutes ago Sanata Vopilif – The Pig 13 minutes ago Absurdgod – Bitches Anal Balloon 14 minutes ago Nunwhore Commando 666 – militant crackwhore convention 15 minutes ago Anus Tumour – H 16 minutes ago Euphoric Insanity – Maichemist 16 minutes ago Cadaveric Sludge Dispenser Unit – We Shouldn't Made Hot Pockets So We Wouldn't Wake Up The Crackhead signature |
|
Net: Fall Out Boy - I Don't Care Nu: Enya - Orinoco Flow [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 19-10-2010 17:37] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |