|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Alice Cooper - Poison On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
|
|
quote: Haha je zit ook in oude sferen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Niet per definitie. Beetje rock, beetje gay, beetje classic... |
|
Bryan Adams - Best Of |
|
|
|
For the Fallen Dreams - For the Fallen Dreams EP I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
The Smiths- Barbarism begins at home Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Even wat Agoraphobic Nosebleed aan het doorknallen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
carnivore - carnivore En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dvdtje op de achtergrond. |
|
Verloren - Doelloos Dwalen |
|
|
|
mercyful fate - black masses En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
oud stuk vinyl uit de kast getrokken, toendertijd nooit veel mee gehad,maar moet zeggen dat ik hem nu toch wel erg geslaagd vind. |
|
Mercyful Fate - Hard Rocker (Original Studio Demo) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Cryptic Slaughter - American Heroes En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |