|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Manu Armata - No Victory Without Strife Al gehoord Count Steel? Vergeet ik de . [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-10-2010 2:14] |
|
Akelei. |
|
quote: Heb ze al gezien dacht ik, Rob BFP toch? NP: Rose Funeral - God Demise Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Nee, dat is Arma Gata of zo. Deze bedoel ik. http://www.zwaremetalen.com/recensie/16781/Manu-Armata-No-Victory-Without-Strife.html |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Pharaoh Overlord - Alcohol (Blue Flame) Duuududududu You have time. You are doing fine. |
|
cory gunz and rain - freestyle IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Pure Hate - terrorist IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Celtic Frost IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
nee toch maar niet. HERESY - Never Healed IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Even zen doen. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Fijn album, maar er mist altijd iets... kan het alleen niet plaatsen. |
|
quote: Eerste CD die ik ooit kocht. Mijn playlist van vandaag: Pharaoh Overlord - I Pharaoh Overlord - II Pharaoh Overlord - The Battle of the Axehammer Ufomammut - Eve Ufomammut - Idolum You have time. You are doing fine. |
|
quote:Hebben we daar trouwens een topic van? |
|
Wil ik gister die Eve LP halen na de Ufomammut-show, was die fucking merch-kraam alweer opgedoekt.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
|
|
quote: Nu wel Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Is er ook een betaalbare versie van die LP, of alleen dat Malleus kunstwerk? Belangrijker: hoe was de show? Ik heb Ufomammut heel consequent bij alle gelegenheden om ze te zien weten te missen. You have time. You are doing fine. |
|
Ja, die LP was maar 15 euro. Ik dacht 'ik haal 'm mooi als ik naar huis ga, anders sta je de hele avond met zo'n ding in je klauwen'. Nou, dat feest ging mooi niet door.. Was wel een coole show, loeihard! Eerst werd Eve volledig gespeeld, daarna volgden wat tracks uit de rest van het repertoire. Heb de show helaas niet af kunnen zien, aangezien ik nog thuis moest zien te geraken. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Klinkt goed, ik moet er echt maar eens werk van gaan maken om die lui live te zien. En weer een LP die aan mijn wantlist wordt toegevoegd, begint een deprimerend lange lijst te worden zo. You have time. You are doing fine. |
|
|
|
Volbeat - Rock the Rebel / Metal the Devil Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Heb je die best of van EOS ook? Dat is een van de weinige metalverzamelaars die ik regelmatig draai. Eindelijk eens alle goede nummers in uitstekende geluidskwaliteit, inclusief beide Crimsons. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |