|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hadden eerst Volkermord als naam. laatse album heet The Final War Approaching. Veel invloeden van Darkthrone en Burzum. Wat vinden jullie ervan ? www.armagedda.com [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 24-04-2002 12:33] |
|
Ik heb er een paar MP3's van en die vind ik wel goed, maar ken ze niet zo eigenlijk. |
|
lekker boeie wat iedereen er van vind je gaat toch niet naar iets luisteren omdat iedereen/de meeste mensen het goed vinden?? nahja... |
|
Goeie band. Drummer is inmiddels al weer weg trouwens |
|
quote: je kan toch benieuwd zijn |
|
Juist was gewoon benieuwd of andere deze band kennen . |
|
ugh dubbelpost.. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 24-04-2002 19:06] |
|
Ken het ja, komt van het label van Lord A. (Judas Iscariot) genaamd Breath of Night. Gestribueerd door Merciless Records. Rauwe black metal, niet verkeerd, niet hoogstaand. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: zeg da dan..trouwens lekker boeie |
|
Aardig doen is ook moeilijk zo af en toe he? |
|
hmm ja..vaak wel |
|
Goede band, Ik heb The final war approaching. |
|
Armagedda ? is dat niet zon film met die die-hard acteur? Of zit ik nou te ouwhoeren? (antwoord: ja) Ik, Wil Schuurman |
|
ArmageddON denk ik dat je bedoelt. |
|
die die-hard acteur heeft een naam...die heet Bruce leutige actie joa |
|
Bruce heerst. |
|
juist |
|
Bruce willis natuurlijk! Ja zo'n 'overdreve-schietgraag figuur' Die diehard films zijn moddervet trouwes! Ik, Wil Schuurman |
|
Armagedda? Was da? Zeker weer van dat diepvries voer ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
jazeker..suicidale voedselstoffen bevattend zeer gezond |
|
LOL voedelstoffen met zelfmoordneigingen... |
|
nooit van gehoord? kreeg t pas nog bij biologie...zeer interessant |
|
quote: Wat? Gezond?AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRRGGGGGH! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Biologie ? Interessant ? Hmm... t word steeds gekker op die scholen van tegenwoordig.... Ik, Wil Schuurman |
|
ach ja..jij vind alleen de sexverwante onderwerpe interessant |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |