|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk niet dat het dezelfde is die komt, de persoon die bij ons komt kijken lijkt er wel 'verstand' van te hebben. Je weet het nooit zeker natuurlijk. |
|
Zo spullen pakken en straks die kant op.. Kalm an doen met de auto... |
|
Ja, het sneeuwt hier ook behoorlijk. We staan jullie zo op te wachten met een kopje koffie/chocomelk. |
|
Dat viel qua weer nog mee.. *proest* Goede opkomst, iedereen heeft volgens mij lekker gespeeld, was een mooi feestje.. Silence bedankt voor de goede zorgen.. |
|
Jij bedankt voor het enthousiasme en de gave optredens! We waren erg blij met de opkomst en de sfeer: dus zeker een bedankje aan alle bands en het publiek! |
|
hoe druk was het? En hoe waren de bands? Enskedese Kopknikkers Bende |
|
http://www.youtube.com/watch?v=cijWwETtmcQ Raak opt eind mn stok kwijt,en een verkouden zangeres... [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 06-12-2010 8:15] |
|
quote:Zangeres kwijtgeraakt ja? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Niet bij mijn weten.. Volgende keer hopen dat alle shit in 1x werk/blijft werken. Dan kunnen we allemaal een volle set speuele. |
|
Incl. vrijwilligers en bands een man of 90. Prima voor ons wijkzaaltje. En het was inderdaad kut van die kapotte kabel, gelukkig is het redelijk goed opgelost uiteindelijk. En we hebben nog geen klachten omdat we een half uur langer doorgingen. |
|
quote: Ooh dat is inderdaad wel een lekkere bak vol. De vorige keer was ik er met Stigmatheist, dat was niet zo druk toen. Was jammer Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Toch was 6 november ook redelijk. We hebben, vooral vorig jaar, echt hele slechte avonden gehad (nog geen 10 betalende bezoekers ). Dat gaat gelukkig wel een stuk beter, hopelijk houden we het vast! |
|
quote: Oei, dat zijn zeker slechte avonden ja. Hoe komt dat dan? Verkeerde bands? Weinig promo? Hopelijk is de toekomst beter! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Combinatie van dat alles. Sfeer heeft daar erg onder geleden. Maar het afgelopen jaar wel een hoop mooie avonden gehad, met een mooie opkomst. We gaan er helemaal voor om dat vol te houden. Zeker nu de schulden een heel stuk minder zijn. Komend jaar hebben we ook wel weer wat leuks in de planning. |
|
Ja ik heb vrijdag een jongen van jullie groep gesproken over MFT. Was een beetje een bende hoorde ik wel! Nja, met Extreem Eczeem hebben we ook rare ervaringen met de MFT. Dat is ook niet goed voor de naam natuurlijk. Maar hopelijk staat er wat vets weer binnenkort! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Oh ja, met Extreem Eczeem, dat was heel vreemd.. Ik kwam één week nadat jullie eigenlijk hadden moeten optreden in het bestuur, dus heb er niet veel van mee gekregen. We zijn nu wel weer een stabiel en enthousiaste club, dus mochten jullie die vervelende ervaring willen vervangen door een goede.... Ik zet jullie graag eens neer. |
|
quote: Beter je huiswerk doen meisje, Extreem Eczeem bestaat sinds deze zomer niet meer. Maar met onze nieuwe band komen we graag een keer spelen. Met ex leden van Escutcheon en Extreem Eczeem. Misschien cool om eens een Enschedese avond te doen. Faces of Cain, Death Squat en wij.. Beetje variatie in de avond! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Ai, dat is ook zo. Stom! Even niet aan gedacht. Ik ga het de eerstvolgende vergadering even de groep in gooien. Er worden deze week ergens als het goed is data geprikt voor de komende paar maanden. Dan neem ik nog even contact op! |
|
quote: Perfect.. Ik mail je even, dan heb je mijn mailadres ook! gr Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote:Kan er weer eens een Voet In Kont-optreden bij? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ook een vette band! Maar weet niet of ze nog spelen Enskedese Kopknikkers Bende |
|
is de recentie van 3 voor 12 al ergens te vinden? |
|
Wij hebben hem ook nog niet binnen, dus ik denk het nog niet. Ik zal het laten weten als ik iets hoor. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=TALBBxsQpps&feature=player_embedded tukkers met heineken in de hand en booze met de dop er op [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 21-12-2010 19:30] co-operation not competition! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |