|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:Goeie opsteker voor jullie. Voor de wat meer mainstream programmering willen wij graag een keer jullie kant opkomen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ja, maar de bedoeling is goed schat ik zo in. En ik vind het mooi dat de inzet van Silence toch waardering oplevert. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ja, die inzet is lovenswaardig. Maar wat fuckt het als "het goed bedoeld is als het zo slecht geschreven is? Maakt dat het dan beter ofzo? Vind het jammer dan 3voor12 blijkbaar geen kwaliteit voorop heeft staan. Boeiender |
|
quote:Beetje jammer van al die fouten. |
|
De tekst die geschreven is komt wel overeen met hoe de bands waren die avond, dus in zo verre is het wel uhm 'waar' geschreven. Het is verder geen denderend artikel, maar wel fijne publiciteit. |
|
quote: Dus de bands waren net zo slecht? Ik geloof dat niet qua bijvoorbeeld Bloodsin... Boeiender |
|
quote:Dat dus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Uhm, nee. Dat bedoel ik niet. Maar de omschrijving van de bands klopte. Je snapt best wat ik bedoel, meneer mierenneuker. |
|
quote:Sjongejonge. De recensent is behoorlijk positief over de opzet van de avond, de inzet van MFT en juist over het optreden van Bloodsin. Dat hij daarbij niet al te schrijfvaardig is en dat zijn tekst bol staat van de fouten mag de pret niet drukken, het is toch goede reclame op een site die veel gelezen wordt. Bovendien zorgt het feit dat jij nu gaat liggen nöhlen over de fouten in de tekst ook weer voor extra publiciteit die voor MFT mooi meegenomen is. Is toch ook een soort reclame. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Zouden ze niet met een redactie werken, bij 3voor12? |
|
quote: Veel gelezen? Vraag ik mij af met zo'n prutser als recensent. Sorry hoor, ik kan me groen en geel ergeren aan voorvochtvolk dat denkt te kunnen schrijven. Sorry dat ik jouw positieve mening over het stuk niet deel (inhoudelijk). quote:Ik vind het jammer dat bijvoorbeeld ZM niet naar Nijverdal komt een avond te beschrijven, zit toch meer kwaliteit denk ik. Boeiender |
|
Zouden wij ook leuk vinden. |
|
quote:Ja, daar heb je wel een goed punt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Precies, maar er worden relatief weinig concert reviews geschreven, en al helemaal niet qua kleine zalen, wel een gemiste kans vind ik. Boeiender |
|
quote: Ik zie wel vaker rare spel-/tikfouten voorbij komen, daar. Of gewoon niet zo heel goed geschreven stukken (wegens gebrek aan kennis van zaken of gebrek aan schrijfkunst). Nou ja, bij de regionale afdelingen in ieder geval. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Skaldgrim Als tweede is Skaldgrim aan bod. Skaldgrim is zo'n anderhalf jaar geleden ontstaan uit de as van Burning Hatred. Volgens zanger Erik is Skaldgrim een band met als doel 'lekker muziek maken en Guiness drinken'. doe DAT dan! co-operation not competition! |
|
Ik als oud co-voorzitter ben blij dat het goed gaat en dat er weer een positieve wind waait door door het bestuur. Vooral het vetrek van voorzitter plus aanhang is een goede stap geweest aangezien de vooruitgang door hem behoorlijk werd tegen gehouden. * Skyforger heeft gespeeld voor benzinekosten in het wijkgebouw. * Slechtvalk plus support hebben er gespeeld. Maar dit werd niet gewaardeerd. Zelf was ik bezig met een benefiet voor de MFT in Metropool samen met metropool. Ik had reeds bevestiging van DISBELIEF en MERCENARY dat ze zouden komen spelen en in verre gaande onderhandeling met NEAERA. Helaas vond onze voorzitter dat de risico voor de MFT te groot was terwijl het ze niks zou kosten want alles was gesponsord of betaald door mezelf. Hiernaast konden wij DEICIDE boeken voor tattoo fest twente maar volgens hem zou daar geen volk op af komen. Veel bestuursleden sloten zich hier bij aan door de dwingende wijze van het opleggen van zijn mening. HERRIE FEST is ook een mooi voorbeeld. Herrie en ik hadden goede en duidelijke afspraken over dit evenement. Het werd de MFT als een geschenk in de schoot geworpen maar nog bleef hij kritisch en probeerde zijn wil op te leggen. Amel en consorten doen het nu gewoon lekker en probeer dit vol te houden want tot nu toe begon elk nieuw betuur heel fris en snel aan alles, al heb ik er nu wel vertrouwen in. GOED BEZIG!!!!!!!!!!!! ps TIP VOOR MFT!!!!!!!!!!!!! SEE MY SOLUTION boeken aangezien deze band al twee keer heeft gezorgd voor een UITVERKOCHT huis bij de MFT ( 120 man) En Amel je krijgt binnenkort weer mail want heb nog een paar bands voor jullie. [Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 22-12-2010 16:00] |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Toch jammer dat See My Solution al een tijdje niet meer bestaat.... Boeiender |
|
Wie was die voorzitter eigenlijk? [/smul] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ha Anton, inbreng wordt gewaardeerd, maar liever via de mail. Oude zaken hoeven we niet (meer) te behandelen, en zeker niet op ZM. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik wist dat er wat speelde daar maar wist dus niet dat de knoop definitief was doorgehakt. Dan de GRINDBASHERS maar vragen |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |